Winix Zero+ - Reviews

Geluidsniveau
55 dB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Winix Zero+ op Kieskeurig.nl.

Rick 15-04-2019

Stoffig? Allerminst!

Geschreven voor: Winix Zero+

Waar we dachten dat het zou helpen bij de stofallergie doet dit apparaat meer. Niet alleen de stofallergie is minder maar de algehele luchtkwaliteit wordt beter lijkt het wel. Getest in de woonkamer, daar is deze zeer prettig. Op de slaapkamer is deze wat minder aangezien er best wat lampjes zijn die blijven branden bij gebruik. Een slaapmodus zou dan niet overbodig zijn waarbij er geen lampjes branden.

De app is af en toe zoeken maar goed bruikbaar, alle instellingen die te doen zijn zijn duidelijk en het is een degelijk apparaat. Meer dan tevreden erover.

Pluspunten

• Kwaliteit
  • App

Minpunten

fightlady 13-04-2019

Goede luchtreiniger

Geschreven voor: Winix Zero+

Prima luchtreiniger na een half uurtje zijn dr luchtjes weg en ik merk dat ondanks de grote woonkamer de lucht die ik nu inadem schoner en frisser is. Ik ben zeer tevreden over het bedienings gemak ook met de app werkt het apparaat prima.

Pluspunten

• Wifi regelbaar
  • Schone lucht
  • Sleeptimer
  • Redelijk stil

Minpunten

• Apparaat is wat groot