Dyson Pure Hot & Cool Link - Reviews

Kleuren
wit, zilver
Geluidsniveau
63 dB

Beoordeling op basis van 6 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Patrick 20-10-2016 Product paar weken in bezit

Super uitvinding

Nu een tijdje geleden deze aangeschaft,
Echt veel beter dan de andere die ik had filters gaat lang mee, en een stuk minder verkouden sinds ik deze heb en dat met 2 honden en 5 katten.

Pluspunten

• Uiteindelijk
  • Installatie
  • Geluidsniveau

• Gebruiksaanwijzing kan iets duidelijker

Nick 14-12-2016 Product paar maanden in bezit

Dyson Pure Hot en Cool luchtreiniger

Aangeschaft voor ons bedrijf (geluidsstudio), met name om de lucht te verversen en de werkomgeving prettiger te maken. Zo nu en dan gebruiken we 'm ook voor verkoeling en verwarming.

Het is een ongelofelijk goed werkend en mooi product. Zorgt voor een veel betere lucht, waardoor wij (en onze klanten) beter en geconcentreerder kunnen werken.

Jammer dat het installeren niet gaat via een QR-code net als bij bijvoorbeeld Nest producten. Voor de rest super.

Pluspunten

• Snelle en makkelijke installatie
  • Prachtig design
  • Doet zoals geadverteerd
  • Voelt sterk en degelijk aan

Minpunten

• Handmatige installatie (geen QR-code)

Freek Dericks 02-11-2016 Product paar maanden in bezit

meer dan verkoeling of verwarming

Wat op het eerste zicht een futuristische ventilator / verwarming lijkt, blijkt na een intense gebruiksperiode toch veel meer.
Met het toestel en de afstandsbediening kom je al een heel eind, maar eens je in de app duikt krijg je toch toegang tot een hele boel extra (nuttige) info en interessante extras: luchtkwaliteit visualiseren, automatisatie (bvb. elke dag halfuur voor slapengaan ruimte verfrissen).

Pluspunten

• Aanvaardbaar geluidsnivau
  • intuitief
  • Frisse / warme lucht
  • capaciteit
  • luchtreinigende functies

Minpunten

• het blijft toch veel geld

C de Wit 24-10-2016 Product paar weken in bezit

design en functionaliteit in 1!

ik viel in eerste instantie voor dit product omdat het zowel een koel als warmingsmodus had en tegelijkertijd de lucht reinigde. De Dyson pure Hot&Cool laat zich makkelijk installeren en ziet er fraai in de woonkamer uit. Nu heb ik het product enkele weken in gebruik en het bevalt mij zeer goed...zeker met de kille maanden die er aan komen :)
De applicatie is wat moeilijk te installeren maar als deze het eenmaal doet kun je allerlei extra informatie vinden en zaken instellen. Een minpuntje is de prijs maar voor bijna 600 euro krijg je wel een degelijk product!

Pluspunten

• mooi vormgegeven
  • 3 producten in 1

Minpunten

• duur

Bernise 20-10-2016 Product paar weken in bezit

Aankoop Dyson Pure Hot en Cool luchtreiniger

Onlangs heb ik een Dyson hot+cool luchtreiniger aangeschaft

De reden is dat wij veel met een houtkachel stoken

Nadeel is dat verwarming met een houtkachel stof geeft en ook de centrale verwarming werkt daardoor minder ( thermostaat hangt in de living ) , een extra verwarming is welkom

Ik ben ook allergisch voor huisstof

Voordelen van dit toestel

eenvoudig in gebruik
een goed verwarmingstoestel en veilig
het toestel werkt alleen bij minder goede lucht
de registratie met een app op de GSM is een leuke meerwaarde ( ik kijk er toch geregeld naar)
mooi design
handig en licht om te verplaatsen
afstandsbediening die je op het toestel kan bevestigen is een pluspunt

Ik zet dit toestel gedurende de dag in de living en nacht in de slaapkamer als luchtreiniger
Tussendoor gebruik ik het als verwarmingstoestel

We zijn zeer tevreden over onze aankoop

Jean Louis

A. Vandendaele 17-10-2016 Product paar weken in bezit

Gebruiksvriendelijk en kwaliteitsvol

De installatie van de Dyson Pure Hot & Cool Link gebeurde erg snel en haast intuïtief. Ook de connectie met de app en mijn thuisnetwerk was erg snel in orde. Door de eerste koude herfstdagen kon ik meteen gebruik maken van het verwarmingselement, en zelfs in een vrij grote ruimte was de warmte meteen voelbaar. Mooi design. Beperkt geluid, wat altijd een meevaller is.

• Intuïtieve bediening

Minpunten

• Verbruik