Samsung AX60R5080WD - Reviews

Geluidsniveau
50 dB
Type/soort
luchtreiniger

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Samsung AX60R5080WD op Kieskeurig.nl.

Geert 19-11-2020

goede accu

Geschreven voor: Samsung AX60R5080WD

omdat de verkoper de voordelen van deze stofzuiger goed heel verteld en goede reviews.
de praktijk moet uiteraard nog uitwijzen of mijn verwachtingen het ook doet.
tot nu toe geen spijt van deze aankoop

Pluspunten

• losse accu
  • extra accu

Minpunten

lennart87 23-08-2020

Niet voor ons

Geschreven voor: Samsung AX60R5080WD

Ik heb dit product via Reviewclub mogen testen in ruil voor het geven van mijn eerlijke mening.

We hebben dit product gekozen omdat wij in onze familie hooikoortsklachten hebben. Om die reden hadden we dan ook verwacht dat deze luchtreiniger de hooikoortsklachten zou verminderen en dat er misschien minder stof in huis zou zijn. De resultaten vallen een beetje tegen.

Toegegeven, het design van de luchtreiniger is dik in orde. Bij het uitpakken valt gelijk de kwaliteit op. Het product misstaat met het moderne ontwerp zeker niet in je huiskamer, of slaapkamer.

Na het aanzetten en synchroniseren met de app (wat overigens wel wat gedoe is), gaat de luchtreiniger direct aan de slag met het meten van de luchtkwaliteit. Je kunt dit aflezen op het scherm, of in de app. Daarnaast geeft een optionele ledbalk/ambilight aan of de kwaliteit goed is (groen) of middelmatig (oranje) of slecht (rood).

Dan de effecten:
Volgens de metingen was de luchtkwaliteit in ons huis vanaf het eerste moment zeer goed. We hebben de luchtreiniger ongeveer 10 dagen aangehad en de metingen goed bijgehouden. Na een aantal dagen kregen we nagenoeg dezelfde meetresultaten. We hebben vanwege het stroomverbruik besloten om de de luchtreiniger uit te zetten. Er was geen verschil in hooikoortsverschijnselen en de hoeveelheid stof is niet opvallen verminderd. Het apparaat staat ruim 2 weken uit, en we verwachten dan ook niet dat dit apparaat nodig hebben. Ik denk dat dit apparaat voor de meeste huishoudens geen toegevoegde waarde heeft.
Oorspronkelijk gepost op samsung.com

Roosbee 23-08-2020

Makkelijk bedienbaar, geruisloos, miniem verschil.

Geschreven voor: Samsung AX60R5080WD

Ik heb dit product mogen testen via de reviewclub.
Ik wilde dit apparaat graag testen omdat ik mijn zoontje allebei last hebben van eczeem en vaak last van de luchtwegen. Wij wonen in een jaren 30 woning in een omgeving waar ook veel industrie aanwezig is.
Het uitpakken in installeren is vrij simpel, er zit een groot filter in dat netjes in plastic verpakt zit om het niet vooraf te vervuilen. Minpunt is de minieme handleiding die bij het product aanwezig is. Daarom was ik toch wel afhankelijk van Google. Ook is er geen uit van de icoontjes. De luchtzuiveraar is ook te bedienen met de smartthings app van Samsung. Ook hier had ik Google nodig om het uit te voeren, mede omdat de app niet wilde pairen met mijn WiFi.
Eenmaal aangezet bleken de waardes mee te vallen, evenals het geluid dat het apparaat veroorzaakt. De fan is ook aan te passen zodat je het apparaat ook tijdens het slapen makkelijk aan kan laten staan.
Eindoordeel: ons huis bleek dus volgens het apparaat niet vervuild maar ook heb ik geen verschillen in onze gezondheid gemerkt.
Oorspronkelijk gepost op samsung.com