Philips AC4550 - Reviews

Type/soort
luchtreiniger
Kleur(en)
wit, zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 14 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips AC4550 op Kieskeurig.nl.

Ailin 03-09-2019

Geweldige product

Geschreven voor: Philips AC4550

Ik ben zeer tevreden over dit product.
Wij hebben thuis een open keuken, en de lucht van het eten blijft altijd wel in huis hangen. Zodra we de luchtzuiveraar aan zetten is dit met een half uurtje verdwenen, ook onze hond kan nog wel eens een niet zoon frisse geur meenemen na het zwemmen, ook dat is geen probleem voor de series 4500i. Er is een veel schonere en frisse lucht in huis. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Sussiej 02-09-2019

Fijn apparaat!

Geschreven voor: Philips AC4550

Wat een fijn apparaat! Hij is makkelijk te installeren, met de app weet je precies hoe de lucht kwaliteit is in huis, het design is prachtig en je merkt ook aan de lucht binnen dat die schoner is.
Aanrader! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Momo 29-08-2019

Aangenamere lucht

Geschreven voor: Philips AC4550

Mooi apparaat welke ook bedienbaar is met de app. Regelmatig word de lucht gezuiverd wanneer er nare luchtjes aanwezig zijn van bijv koken of de hond. Niezen en rode ogen zijn stukken minder. In de app geeft hij aan wanneer een filter schoongemaakt of vervangen dient te worden. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

annemarie 27-08-2019

Testen luchtzuiveraar

Geschreven voor: Philips AC4550

Ik heb dit product mogen testen.
Het apparaat heeft een mooi design, maakt in de slimste modus weinig geluid.
De luchtzuiveraar kan door middel van een app weergeven hoe de kwaliteit van de licht in huis is.

Ik hoopte te kunnen testen of mijn hooikoorts minder zou zijn, maar hiervoor kwam de test net te laat (het hooikoortsseizoen is voor mij afgelopen dit jaar).
Verder heb ik in huis weinig verschil gemerkt, tijdens koken gaf hij vaker verontreiniging aan en ging hij harder blazen. Ik had niet het idee dat de kookgeuren eerder weg waren dankzij de luchtzuiveraar.

Ik vind hem duur in aanschaf en ik vraag mij af wat de filters kosten die regelmatig vervangen moeten worden.

Kortom; leuk om te testen, maar binnen ons gezin geen meerwaarde. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Theuvenet 27-08-2019

Mooi design en en werkt super!

Geschreven voor: Philips AC4550

Voor al in ochtend had ik veel last van een verstopte, sinds ik het apparaat heb merk ik zeker een verschil. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

1967F 27-08-2019

Geweldig Apparaat

Geschreven voor: Philips AC4550

Wij hebben deze reiniger mogen testen voor Philips en zijn er heel tevreden over. Mijn vrouw heeft tijdens deze periode geen last van hooikoorts meer gehad in huis. Ikzelf had schonere luchtwegen en minder slijm. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]