Philips AC4550

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 14 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips AC4550 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

Ritsel 12-09-2019

Waardevolle aanvulling op ons huishouden

Geschreven voor: Philips AC4550

Wij zijn ontzettend blij met de luchtzuiveraar. In de eerste plaats voor onze dochter die altijd vreselijk last heeft van hooikoorts. Zij heeft er enorm veel baat bij en wij daarom ook. Eerst hadden we 'm in de woonkamer gezet, waar ook onze open keuken in staat. Het apparaat sloeg altijd aan tijdens het koken. Nu staat het in de slaapkamer van onze dochter omdat ze 's avonds zo last kreeg. Zodra we 'm aanzetten slaat hij eerst op rood, waarschijnlijk vanwege het raam en snel daarna wordt het paars en daarna groen. De lucht is dan weer helemaal schoon. Dat merk je ook doordat het frisser is, niet perse kouder maar je merkt echt dat het schoon is. Kortom we zijn ontzettend blij met de luchtzuiveraar. Een waardevolle aanvulling op ons huishouden. We kunnen het al niet meer wegdenken eigenlijk. Dik tevreden.

Pluspunten

• snel werkend
  • mooi design
  • het werkt echt

Suzanne 06-09-2019

Fijn apparaat!

Geschreven voor: Philips AC4550

Super fijn apparaat! Makkelijk is gebruik en zuivert de lucht goed, de lucht voelt schoner in huis. Zodra de deur opgaat of de stofzuiger voorbij komt die de luchtkwaliteit veranderen. Mooi design ook!

M. Slavenburg 04-09-2019

Super apparaat

Geschreven voor: Philips AC4550

We hebben dit apparaat nu een week of 2 in huis. We merken echt verschil. De lucht is zuiverder en frisser.
Kook luchtjes zijn zeer snel weer uit huis verdwenen. Zelfs na het bakken van friet en vis is er binnen de korste keren niets meer van te ruiken. De zuiveraar slaat tijdens het koken meteen op volle toeren aan.

Ik merk ook dat er minder stof in huis te vinden is. Werkt dus prima.

Met onze langharige kat ook erg fijn dat schilfers worden verwijderd. Ik merk zelf dat ik nu minder last heb van loopneuzen. Dat had ik afgelopen jaren wel. Waarschijnlijk door een allergie voor de kat. Ik kan dit apparaat dus zeker aanraden.

Pluspunten

• Zeer goede werking
  • Weinig bakluchtjes meer in huis
  • minder stof in huis

ailin 04-09-2019

geweldig product

Geschreven voor: Philips AC4550

Ik ben zeer tevreden over dit product. Wij hebben thuis een open keuken, en de lucht van het eten blijft altijd wel in huis hangen. Zodra we de luchtzuiveraar aan zetten is dit met een half uurtje verdwenen, ook onze hond kan nog wel eens een niet zoon frisse geur meenemen na het zwemmen, ook dat is geen probleem voor de luchtzuiveraar. Er is een veel schonere en frisse lucht in huis.
Koppelen met de wifi en telefoon duurde wel even, maar dat kan ook aan mij liggen natuurlijk.
Het is een prachtig design, wel een beetje aan de grote kant maar hij doet zijn werk goed.

Pluspunten

• mooi design
  • werkt snel
  • via telefoon bedienen

Minpunten

• turbostand veel geluid

Annelot 02-09-2019

Minder last van hooikoorts binnen 2 weken testen

Geschreven voor: Philips AC4550

We hebben dit product getest voor Philips. Hoewel we maar een korte tijd konden testen en het niet een hooikoorts periode betrof, hebben we het zeker als positief ervaren. Mijn vriend heeft een heftige hooikoorts allergie en merkte de afgelopen weken dat hij beter sliep en een veel minder verstopte neus had na het slapen. We verwachten dat hij minder last van hooikoorts heeft tijdens de piek momenten. Het product ziet er mooi uit en maakt geen tot weinig lawaai.

Pluspunten

• minder last van hooikoorts
  • mooi design
  • weinig geluid

Minpunten

• duur in aanschaf
  • vervangen filters

TLRLZ 31-08-2019

Een moderne en gebruiksvriendelijke luchtzuiveraar

Geschreven voor: Philips AC4550

Na het gebruik van de luchtzuiveraar hebben wij het gevoel dat de lucht schoner aanvoelt. Vieze geurtjes van de hond en het koken zijn eerder verdwenen.

Het geluid is in de hoogste stand wel erg aanwezig, maar in de lagere standen vergeet je bijna dat hij aanstaat.

De app werkt heel erg gemakkelijk en het apparaat is verder ook erg gebruiksvriendelijk. Daarnaast is het apparaat erg modern, strak en ziet het er mooi uit. Door het lage gewicht is hij ook makkelijk te verplaatsen naar een andere ruimte. Het blijft een groot apparaat, maar in vergelijking met andere en deze moderne uitstraling, staat het wel goed in een ruimte.

Pluspunten

• design
  • gebruiksgemak
  • zuivere lucht
  • gewicht

Minpunten

• geluid in hoogste stand

Iervelde 28-08-2019

Doet wat het moet doen

Review philips luchtzuiveraar AC4550/10

Onlangs de Philips luchtzuiveraar aangeschaft.
Wij zijn positief verrast. De kinderen hebben last van hooikoorts, pollen en huismijt. Daardoor zijn zij vaak aan het snotteren, hebben rode ogen etc. Sinds wij de luchtzuiveraar hebben lijken zij er minder last van te hebben. Ook lijkt er minder stof in huis te liggen.
Na het koken zet ik ook altijd de zuiveraar aan. De luchtzuiveraar zet ik op een hoge stand en de vieze kookgeurtjes zijn zo weg.

Ook vind ik de vormgeving van de luchtzuiveraar erg mooi. Strak en modern en past daardoor in het interieur. Wel is het is een behoorlijk groot apparaat, maar dat zijn ze allemaal. Als ik het vergelijk met andere luchtzuiveraars vind ik dit een van de mooiste.

De luchtzuiveraar is makkelijk te bedienen via de app. Dan kan je zien wat de luchtkwaliteit in huis is en ook bedienden zonder op te staan of als je niet thuis bent. Makkelijk begrijpbaar voor iedereen. Echt een aanrader

Pluspunten

• Doet wat het moet doen
  • Vormgeving
  • Aanzienlijk resultaat

Minpunten

• Blijft een dure aanschaf
  • Maakt veel geluid bij hoogste stand

toffe peer 28-08-2019

merkbare betere luchtkwaliteit

Geschreven voor: Philips AC4550

Mooi design apparaat welke met een app te bedienen is. Slaat regelmatig aan om de luchtkwaliteit te verbeteren. Ook nare luchtjes van het koken en de hond word gezuiverd. Dit is allemaal duidelijk aftelezen in de app.

Pluspunten

• schonere lucht
  • makkelijk bedienbare app
  • op de turbostand blaast hij koele lucht

Minpunten

• soms wat lawaaierig

Annemarie 27-08-2019

Product getest voor Philips

Geschreven voor: Philips AC4550

Mooi vormgegeven apparaat, installatie duidelijke instructie. In de laagste modus erg stil.

Dit product mogen testen. Ik hoopte te kunnen kijken of mijn hooikoorts minder zou worden.
Helaas was het hooikoortsseizoen voor mij net voorbij. Dit heb ik dus niet kunnen testen.

Verder hebben we weinig meerwaarde gemerkt van het apparaat.
Tijdens koken gaf hij vaker alarmen ( verontreinigde lucht) en begon hij harder te blazen. Ik had echter niet het idee dat de etensgeuren sneller weg waren.

Ik vind het apparaat prijzig in aanschaf en zou het zelf niet aanschaffen.

• Stil in laagste modus
  • Leuk om via app verontreiniging te kunnen zien.

Minpunten

• Duur in aanschaf
  • Prijs filters???
  • Weinig merkbaar resultaat

Paul 27-08-2019

Super blij met dit product

Geschreven voor: Philips AC4550

Al jaren word ik wakker met een verstopte neus. Sinds ik het apparaat heb ik dit veel minder tot bij niet meer voor gekomen. Wij he ben ook meerdere dieren in huis en als mensen binnen komen geven ze ook aan hun niet te ruiken, iets waar ik me voorheen erg druk om kon maken.

Het apparaat is bijna geluidloos in de laagste stand. Ik de hoogste stand is hij wel goed hoorbaar, maar ik moet daarbij wel zeggen dat dit niet heel lang duurt omdat hij de lucht snel gezuiverd heeft.

Pluspunten

• Zuivert snel
  • Stil in laagste stand

Minpunten

• Moeilijk te koppelen aan je telefoon
  • Harde geluid in hoogste stand

Frank Waltmans 27-08-2019

Super Luchtreiniger

Geschreven voor: Philips AC4550

Een super luchtreiniger. Tijdens de testperiode hebben zowel mijn vrouw als ok geen last meer van hooikoorts in huis gehad.

Pluspunten

• Schone lucht
  • Handig in gebruik
  • Mooie vormgeving

M_Ster 27-08-2019

Verademend!

Geschreven voor: Philips AC4550

Het hooikoortsseizoen is in volle gang, dus de jeuk in de ogen en verstopte neus zijn weer een feit... Wat een ellende ieder jaar!
Het meest vervelende vind ik toch wel de slechte nachtrust door alle kriebels en verstoppingen.

Omdat ik toch wel positieve ervaringen las heb ik er voor gekozen toch eens een luchtreiniger aan te schaffen. Best een stap, omdat het toch wel een uitgave is.

Omdat ik vooral 's nachts veel klachten ondervind (overdag gaat wel met behulp van medicatie), heb ik er voor gekozen om het apparaat op mijn slaapkamer te plaatsen.

Het resultaat verbaasde me de eerste ochtend toch wel! Ik had geen droge ogen, geen droge keel en... niet geheel onbelangrijk... de hele nacht doorgeslapen!!

Het apparaat heeft 4 snelheden voor de waaier. Doordat de laagste stand (nachtstand) zo goed als geluidloos is, kan hij de hele nacht aan blijven staan. Overdag zet ik hem op de hoogste stand en plaats ik hem op de overloop. Zo worden ook de slaapkamers van de kinderen meegenomen.

De kids hebben met warm weer nog wel eens astmatische klachten. Ook deze klachten zie ik gewoon verbeteren! Ze zijn niet benauwd geweest en ze zijn ook minder verkouden dan voorheen.

Al met al ben ik zeer blij dat ik toch de stap genomen heb! We hebben er met het hele gezin profijt van!!!

Pluspunten

• Zeer eenvoudig in gebruik.
  • Laagste stand is zeer stil.
  • Perfect gefilterde lucht.

Minpunten

• Nog niet ontdekt.

Bruin 27-08-2019

Blij mee

Geschreven voor: Philips AC4550

Mijn vriend heeft erg veel laat van hooikoorts en van bepaalde huisdieren. Wij gebruiken het apparaat dus ook boven (slaapkamer) omdat hij daar de meeste tijd van de dag is. Afgelopen weken ging hij een paar keer flink verkouden naar bed en hebben de luchtzuiveraar aan gezet. Heerlijk geslapen en al snel geen last meer van een snotterende neus.

Pluspunten

• Strak model
  • Erg stil vooral in nachtstand

Minpunten

• niet altijd kunnen verbinden via de app

van den Heuvel 27-08-2019

Mooi design, geen nare geurtjes meer!

Geschreven voor: Philips AC4550

Met een hond in huis heb je al snel het idee dat het huis ook naar huisdieren ruikt. Na een aantal dagen had ik het idee dat het huis een stuk frisser ruikt. Zodra je begint met koken gaat het apparaat ook harder werken en merk je dat de kook lucht snel uit huis verdwenen is!

Pluspunten

• Minder stof in huis
  • Geen nare geurtjes

Minpunten

• Verliest verbinding met wifi snel