Qlima D520 - Reviews

Ontvochtiging
20 liter per 24 uur bij 32°C/ 80% R.V.
Aantal snelheden
Tankinhoud
4 liter

6,8

• Slecht

Erik_1977 01-11-2015 Product jaar of meer in bezit

Het apparaat doet zijn werk goed, als ik hem aan zet dan daalt de luchtvochtigheid direct. Hij staat bij ons in de bijkeuken waar de wasmachine en droger staat en waar de was ook wordt opgehangen. Helaas deed het apparaat na precies een jaar helemaal niets meer. Ik kon het apparaat opsturen naar de distributeur/leverancier en kregen binnen een week een nieuwe opgestuurd. Hele goede service, maar helaas kan ik daarom geen goed cijfer voor de duurzaamheid geven. Ik hoop dat het een uitzondering is.

Erik_1977 15-06-2016

Update van de review van 1-11-2015:
Helaas is het nieuwe apparaat er ook mee gestopt. Ook deze heb ik opgestuurd naar de distributeur en binnen een week kreeg ik weer een nieuwe opgestuurd. Service is perfect alleen aan de duurzaamheid van deze apparaten begin ik toch ernstig te twijfelen.

Sjoerd 08-02-2016 Product jaar of meer in bezit

6,5
Het apparaat werkt in principe. Het houdt de luchtvochtigheidsgraad goed op pijl, ook in een grote ruimte. De bediening is eenvoudig en de vormgeving goed.

Echter na circa 4 jaar en dus na afloop van de garantieperiode heeft de D520 het begeven. Qlima heeft geen reparatieservice waardoor het apparaat ook niet meer hersteld kon worden. Van een dergelijk apparaat mag naar mijn mening een langere levensduur verwacht worden.