De'Longhi DEM 8.5 - Reviews

Ontvochtiging
8,5 liter per 24 uur bij 32°C/ 80% R.V.
Aantal snelheden
variabel
Tankinhoud
2 liter

6,8

Joke Magielse 12-11-2016 Product paar weken in bezit

Goed te verplaatsen naar diverse ruimtes

De luchtontvochtiger trekt het vocht goed uit de ruimte, waardoor het binnenklimaat aangenamer wordt.
Hij kan makkelijk verplaatst worden naar diverse ruimtes.

Dol 13-10-2016 Product paar dagen in bezit

Stil

Ik heb deze ontvochtiger pas een paar dagen maar hij is stil en ik denk dat deze goed zal gaan bevallen. Ik heb gelukkig 14 dagen om uit te proberen dus ben heel benieuwd naar het product. Ik vind de actie erg leuk om aan mee te doen.

Kooijman 14-11-2015 Product jaar of meer in bezit

Ontvochtiger gaf net na de garantie de geest. Ook na vervanging van de printplaat was hij na 1 seizoen wederom ter ziele.

AlbertEp 22-06-2015 Product jaar of meer in bezit

5,2
Drie jaar in bezit, ben nu alweer aan de 3e printplaat toe. Ik ga niet weer € 60 (!) euro besteden, eht heeft me al meer dan genoeg geld en tijd gekost. De DEM 8.5 is ook nog lawaaiig en lichtvaardig in elkaar gezet. Ik koop nooit meer iets van Delonghi.

Frank B65 11-12-2014 Product half jaar in bezit

Dit is m'n tweede DeLonghi ontvochtiger en net als de vorige, een DE220, werkt het apparaat goed. Helaas is dit model erg luidruchtig en zit er een rammeltje in die soms erger is en soms minder. De behuizing is echt een beetje dun en slap. Ik denk dat daar ook een deel van het lawaai vandaan komt.

tsliert 12-07-2014 Product jaar of meer in bezit

4,8
Na 2 jaar is het apparaat kapot. Maakt veel lawaai: staat in de gang maar kan's nachts echt niet aan blijven staan. Ontvochtigd wel goed Nooit meer een Delonghi... en apparaat van bijna € 200,- moet langer meegaan en zou degelijker moeten zijn.

forno 17-07-2013 Product jaar of meer in bezit

5,2
Gekocht in december 2011 en helaas anderhalf jaar later kapot. Groene lampje blijft knipperen en de hij wil niet meer aanslaan, alsof er iets is vastgelopen. Geduurde deze tijd heeft hij het prima gedaan. Niet de snelste en vrij luidruchtig, maar eenvoudig in gebruik. Ik vind dat een dergelijk apparaat minimaal acht jaar mee moet kunnen, daarom grote teleurstelling dat apparaat al na 1,5 jaar stopt.

Bellen van de helpdesk na 20 minuten inde wachtrij maar opgegeven. Service ook een dikke onvoldoende.

Anoniem 05-02-2013 Product paar dagen in bezit

5,8
Na regelmatig gebruik was het apparaat na 2 1/2 jaar stuk. Het apparaat was niet meer te repareren. Het witte plastic omhulsel wordt geel door de zon.

Afman 04-05-2012 Product jaar of meer in bezit

6,2
Apparaat begaf het zonder aanwijsbare reden na 1,5 jaar regelmatig gebruik. Reparatie te duur in verhouding tot nieuwprijs (NB Mijn internationale garantie dekte niet meer het arbeidsloon; DeLonghi verzekerde mij dat een Nederlandse garantie dat wel had gedaan).

Bennie01 22-01-2012 Product kwartaal in bezit

6,5
Ik heb nu mijn tweede DEM 8.5 al defect, na slechts enkele weken gebruik.
Het apparaat gaat steeds in de antivorstbeveiliging terwijl de temperatuur in de ruimte ongeveer 19 graden celsius is.
Ik wil contact opnemen met DeLonghi om te vragen wat hun ervaring is met deze storing.

Cindy18 29-05-2010 Product jaar of meer in bezit

Haalt veel vocht uit de lucht. Mooi formaat. Staat niet in de weg. Wij zijn heel tevreden. Nu ruim een jaar in bezit.

ET1aaaaa 01-09-2008 Product paar weken in bezit

Haalt veel water uit de lucht. Kon misschien nog wel iets stiller. Wel tevreden.

v.d.wal 16-11-2007 Product paar dagen in bezit

zeer goede resultaten, redelijk stil, haalt erg veel water uit de lucht. zeer tevreden, hij doet waarvoor wij hem hebben gekocht.