Honeywell BH-860E - Reviews

Maximale bevochtiging in kubieke meters
125 m³
Tankinhoud
4 liter
Kleuren
wit

Wilfred1975 27-09-2010 Product jaar of meer in bezit

Prima apparaat! Doet wat het moet doen, mits goed onderhouden.
aangeschaft ivm luchtverwarming icm een koude winter erg veel last van krimpend hout in het interieur en lichamelijke klachtjes zoals droge huid en last van de keel. De luchtvochtigheid was onder de 30%. Na het plaatsen van de luchtbevochtiger duurde het een paar dagen voordat er merkbaar verschil was in de leefomgeving. De luchtvochtigheid uiteindelijk op 55% gekregen. Erg aangenaam! De andere review spreekt van een afstandsbediening, maar die zit er niet bij. (vraag me af of die review wel klopt) AB is ook niet nodig. 1 keer instellen en gaan.
Maak het apparaat wel minimaal 1 keer per twee maanden goed schoon voor een goede en vooral ook reukloze werking! Het enige jammere aan het apparaat vind ik dat de filters vrij prijzig zijn. (25 tot 30 euro) Daar zijn alternatieven voor. Als je gefilterd water gebruikt (Brita) kan het filter weggelaten worden...
kortom: een aanrader, dit apparaat.

hdalen 27-02-2009 Product jaar of meer in bezit

6,3
We hebben dit apparaat geruime tijd gebruikt. Nadeel dat hij geen uitneembaar reservoir had, dus soms een beetje knoeien met bijvullen.

Een voordeel was wel de afstandbediening.

Uiteindelijk is het apparaat kapot gegaan. Hij ging lekken, aan de onderkant. was onduidelijk waar nu precies het lek zat.

en je raad het al, net buiten de garantie.

We waren er dus niet helemaal content mee.