Flow Fitness Runner DTM3500 Loopband - Reviews

smooilensky 09-06-2018

Oerdegelijk apparaat

De loopband is erg stevig en zit goed in elkaar. Totaal geen enkele beweging als wij er op hardlopen. Het is fijn dat het loopvlak breed en lang is. Er zijn wel wat negatieve puntjes. De ventilatoren die boven in het huis van de computer zitten hebben totaal geen enkele functie. Ook de luidsprekers hebben een veel te laag volume en klinken beroerd. Het koppelen van de computer aan de apps waarmee op de website van de fabrikant wordt geadverteerd is niet eenvoudig. Ik mag mijzelf wel een deskundige noemen op het vlak van smartphone en tablet, maar het heeft mij echt wel veel tijd gekost om 1 van de apps aan de gang te krijgen. Als laatste de hartslagmeter die in twee handgrepen verwerkt zijn. Het duurt ongeveer twintig seconden voordat deze de hartslag heeft vastgesteld. Heel langzaam telt hij op. En dat terwijl je ondertussen aan het hardlopen bent..... Dat is dus niet handig. De kwaliteit van de luidsprekers, ventilatoren, slechte bluetooth verbinding, hartslagmeter doen afbreuk aan dit toch zeer kostbare apparaat.

Pluspunten

• zeer stevig apparaat
  • totaal geen beweging tijdens sport
  • soepele overgang naar andere snelheid

Minpunten

• ventilatoren waardeloos
  • geluid speakers waardeloos
  • hartslagmeter op handgrepen traag
  • bluetooth verbinding zeer lastig te maken.
Geschreven voor: Flow Fitness Runner DTM3500 Loopband