Joy Sport Performance - Reviews

Kleuren
grijs, zwart

9,9

harriel 13-03-2014 Product paar dagen in bezit

Prachtige loopband, design is fantastisch.

Er zit ook een speciale veiligheidssleutel op die je aan je trainingskleding kunt vastmaken.

De band stopt gelijk als als je buiten de aanbevolen loopzone komt. Als je bijvoorbeeld struikelt of onwel word.

het in elkaar zetten is niet moeilijk, Joy Sport is een Nederlands merk met een duidelijke Nederlandse handleiding.

Ik ben zelf een fanatieke hardloper maar deze Joy Sport voldoet ruimschoots aan mijn verwachtingen.

heb er ook een draadloze hartslagband bij gekocht zodat ik continu mijn hartslag in beeld heb.

Henk uit Haren nb 29-01-2014 Product paar weken in bezit

Begin van dit jaar naar de winkel van Fitness Import gegaan omdat wij in hun showroom diverse loopbanden konden testen en vergelijken.
Mijn vrouw vond het heel belangrijk dat we een loopband kochten die voorzien was van een goede demping.
Na verschillende modellen getest te hebben, had deze Joy Sport Performance veruit de beste demping.
Ook zit er een sterke motor op, die een hoge topsnelheid bied tot 22km/u en een automatische helling tot 20%.
Het duidelijk afleesbare display is zeer uitgebreid, met ook vele aansluitingen voor audio (USB, SD-kaart, MP3 en Iphone/Ipod).
Hierdoor kun je je eigen muziek afspelen via de ingebouwde speakers en hoef je niet met die lastige oordopjes te werken waardoor er geen kabels in de weg zitten met rennen.

Henk uit Haren nb