Loewe Art 40 - Reviews

Kleur(en)
zilver

6,3

Lauren 09-11-2016 Product paar maanden in bezit

Mooie tv maar geen smart tv

Als gewone tv is alles in orde met dit product, maar tel als je spaarcenten hier niet voor neer als je op zoek bent naar een smart tv! Een van de belangrijkste gebruiken van een smart tv is toch om Netflix te kijken. Dat gaat dus niet met deze tv. Het menu-item is er en je kan inloggen, maar om echt iets te kijken moet je nog een silverlight plugin installeren, wat dus niet gaat met het operating system dat de Loewe tv's gebruiken. Compleet nutteloos dus. Toen we dit probleem aankaartten bij de verkopers, zeiden ze dat we inderdaad nog een apple tv moesten kopen als we netflix wouden. Waarom hebben we dan een smart tv gekocht?

Pluspunten

• mooi design

Minpunten

• Geen smart tv

Muld1529 02-02-2016 Product half jaar in bezit

drie tvs van loewe gekocht. alle drie hebben ze veel fouten. zeer veel storingen,vaak zwart scherm. slecht beeld en allerhande vervelende bugs. iedere dag ervaar je wel stress van deze tvs. ik heb 11.000 euro betaald. dan mag je wel iets van kwaliteit verwachten. niet dus. veel voorkomende problemen zijn vastlopen, zwart scherm, niet opnemen, niet afspelen van opnames, geen epg, onscherp beeld, slechte schermverhouding, geluid valt telkens terug in slechte kwaliteit, dit moet je iedere dag opnieuw instellen, totaal geen smart tv, er zit nauwelijks een bruikbare app op. en nog veel meer, eigenlijk echt teveel om op te noemen. het ergste is dat er ook niets aan gedaan wordt.

avanamel 20-09-2015 Product maand in bezit

Heb altijd Philips gehad en dacht, omdat Philips toch zijn tv divisie verkocht had een ander Europees merk te kopen met goede kwaliteit. Design is prachtig, geluid ook beste van alle schermen, maar beeldkwaliteit is niet slecht, maar kan niet tippen aan Philips die ik als 2e toestel heb staan. Dit vind ik wel jammer geeft me wel twijfels over mijn relatief dure aankoop.