Salora 22LED2605D - Reviews

22 inch

• Slecht

mennobaron 19-03-2015 Product paar dagen in bezit

6,6
Erg leuke TV voor dit bedrag!
Ik dacht een simpele TV te kopen, maar het blijkt een compleet multimedia center te bevatten: Hij heeft een CD/DVD speler, maar er kunnen óók bestanden vanaf USB stcik worden afgespeeld; films, foto's en muziek.
En hij kan verder via VGA als extra beeldscherm worden gebruikt (nog niet geprobeerd; eerst een kabel kopen..)
Wat ik verder heel bijzonder vind is dat de resolutie hoger ligt dan bij veel grotere TV's!
Voor gewone TV weergave maakt dat volgens mij geen verschil, maar ik heb via USB foto's bekeken (gemaakt met Nikon D3000), en ik viel van m'n stoel: zóveel betere weergave dan via mijn laptop (Lenovo instapmodel)!
Zowel de kleur als de scherpte zijn aanzienlijk beter..

Verder zit er een duidelijke handleiding bij (wel in het gebruikelijke koeterwaals Nederlands natuurlijk); je hebt 'm snel up and running..

MAAR: op één punt scoort dit apparaat m.i. volstrekt onvoldoende: de geluidskwaliteit is abominabel; zelfs mijn laptop geeft nog beter geluid!! Het is een heel blikkerig geluidje; een beetje of je het via een telefoon hoort...
Nou kan je nog wel wat instellen aan het geluid, maar dat levert geen niet echt een bevredigend resultaat op. Ik ga me d'r ook steeds meer aan ergeren...

Maar goed, all over m.i. een goede prijs/kwaliteitsverhouding.

Dave3011 20-11-2014 Product paar weken in bezit

Schitterend derde toestel, ik gebruik deze als extra TV toestel maar ook als additionle monitor voor mijn laptop. Wat opvalt is de haarscherpe beeldkwaliteit, zelfs als je er naast staat heb je nog 100% perfect beeld. Een zeer goede kijkhoek dus. Alle aansluitingen die je nodig hebt zitten erop. Een hele mooie ECHT glazen voet en een mooie smalle rand.Kortom SUPER tevereden met dit toestel, een echte aanrader. Ik heb gekozen voor dit toestel door de goede prijskwaliteit verhouding en mijn zoontje is al jaren tevreden over zijn draagbare DVD en zijn led tv met ingebouwde dvd van hetzelfde merk Salora, dus met de kwaliteit zit het zeker goed.