Samsung ML-2160

Bekijk alle Laserprinters

MAB DEN HAAG 01-06-2013

Snelle kleine printer.

Voor mij ideaal omdat deze precies in de boekenkast van Ikea past (5x5 of 4x4 vakken).

Mogelijkheden iets wat lager cijfer gegeven, omdat er niet veel mogelijk is. Maar zoek je een goede basisprinter die print: dan is dit je apparaat!
Geschreven voor: Samsung ML-2160

hondax8rs 06-01-2013
  • Product kwartaal in bezit

Deze Samsung ml-2160 printer nu een paar maanden in mijn bezit, en ben er erg tevreden over.
Omdat ik niet veel print (zo nu en dan een velletje tekst), en hiervoor met de inktjet vaak last had van uitgedroogde cartridge's besloten om eens een laserprinter te proberen.
Voor rond de 50 euro wat ik ervoor betaald heb is dit een heel mooi apparaat, goede afdrukkwaliteit en erg snel.
Volgens samsung zou je rond de 500 pagina's moeten kunnen afdrukken met de starter-toner, en dit lijkt aardig te kloppen.
Installatie was ook erg simpel, schijfje in de computer en de stappen doorlopen.
Vindt het wel vreemd dat er geen printer kabel wordt meegeleverd, maar dit schijnt bij meerdere merken zo te zijn.
Ook is dit apparaat erg compact waardoor hij mooi op m'n bureau staat.
Mocht je opzoek zijn naar een zwart-wit laserprinter, dan is dit een echte aanrader!
Geschreven voor: Samsung ML-2160