HP ENVY x360 15-cn0100nd

HP ENVY x360 15-cn1003nw

HP ENVY x360 15-cn1003nw
Bekijk alle Laptops

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de HP ENVY x360 15-cn0100nd op Kieskeurig.nl.

Luc van Vessem 12-02-2019

De perfecte 2 in 1 laptop

Geschreven voor: HP ENVY x360 15-cn0100nd

Na diverse laptop’s van 15,6 inch te hebben vergeleken t.a.v de opties kwam ik aldoor op de door mij gekochte laptop uit. De prijs in vergelijk met de opties vind ik goed ( € 999) , in de praktijk vond ik als eerste het glimmende scherm erg aangenaam, ook de gebruikte materialen voor het toetsenbord voelen prettig aan, geeft geen vlekken op de donker zilveren achtergrond, het inloggen met de vinger scanner werkt prima, hij is razend snel, geeft b.v You-tube filmpjes perfect weer. Ik gebruik hem amateur en daarnaast gebruik ik ook een iPad 2018, en zit zit natuurlijk verschil in, alleen kan ik niet direct een gebruikers verschil bemerken, echter de opslag capaciteit van de HP bedraagt 1. 2.. Tb en geeft je daardoor oneindig veel opslag ruimte voor muziek en afbeeldingen.

Pluspunten

• Super snel
  • Goede accu tijd
  • Veel geheugen