Apple MacBook Pro 2016 - Reviews

Intel Core i5
13,3 inch
Intern geheugen (RAM)
8 GB RAM

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Apple MacBook Pro 2016 op Kieskeurig.nl.

2,5

bofhase 28-09-2017

Slecht accu jammer voor een laptop

Geschreven voor: Apple MacBook Pro 2016

Voor een laptop van EUR 3000 ben ik teleurgesteld dat de accu doet 3 of4 uur max na een paar manden ipv 10 uur. Het is een bekent probleem van deze model maar Apple doe niks voor het te oplossen . Dan bent je altijd onderweg met een dikke lader...USB-c is snel maar moet veel extra betalen voor adapters en docking station

Pluspunten

• Scherm

Minpunten

• Accu
  • USB C

Hanjo 07-01-2018

Waardeloze computer / laptop

Geschreven voor: Apple MacBook Pro 2016

Waardeloze laptop!

Na 2 maand had het toetsenbord al keuren. Eerst moet je verschillende letters of cijfer forceren wil je ze kunnen typen. Daarna doen ze het alleen als je ze precies in het midden intypt waardoor je dus niet meer blind/snel kunt typen. En als extraatje krijg je ook nog dat de toetsen dubbel worden getypt als je ze niet meer hoeft te forceren.
Dit heb ik ondertussen (na 4 maand) al bij 7 verschillende toetsen gehad, heel erg frustrerend! Bel je Apple op, mag je hem inleveren voor reparatie, maar dan moet je wel 3 weken wachten!

Nu net ook nog uit het niets doet de linkerhelft van de geluidsboxen het niet meer?!

Verder is het natuurlijk wel Apple en is alles mooi vormgegeven en draait die gewoon snel, ik ben echter diep teleurgesteld in deze laptop.

Pluspunten

• Trackpad
  • Touchbar

Minpunten

• Toetsenbord
  • Geluidsboxen