Asus ZenBook Flip UX370UA-C4137T - Reviews

13,3 inch
Intern geheugen (RAM)
16 GB RAM

Frederik 13-12-2017

Compact en degelijk toestel met beperkte connectiviteit

Als je op zoek gaat naar een 13 inch i7 quad-core met 16GB RAM dan kom je automatisch terecht op dit toestel. De processor is niet zo snel als een i7-4870HQ, maar doet het wel aardig.
De computer voelt degelijk aan, maar is dun en toch niet zwaar. Het gouden randje is wel een beetje kitscherig. Ik ben ook niet echt fan van een glanzend scherm, maar dat is persoonlijk natuurlijk. Als je kiest voor touchscherm lijkt mij dat onvermijdelijk.
De vingerafdruksensor is een leuke extra. Het is wel wat oefenen vooraleer het goed werkt en de ligging net naast de USB-C poort is niet optimaal, maar al bij al is het werkbaar.
Als je van plan bent om de computer aan te sluiten voor presentaties heb je echt wel een extra connector nodig want er wordt niets bijgeleverd. Als je, net zoals ik, van plan bent om het toestel aan te sluiten op twee extra schermen dan wordt het al moeilijker met de twee USB-C poorten. Als je een extra dock bijbestelt adviseer ik je om iets te kiezen waarlangs je het toestel ook kan opladen. Asus noemt het zelf een stroomdoorlusfunctie.

Pluspunten

• Stevig en degelijk
  • Dun en licht

Minpunten

• Slechts 2 USB-C poorten
  • Geen HDMI adapter meegeleverd
Geschreven voor: Asus ZenBook Flip UX370UA-C4137T