Acer Spin 1 SP111-31-C34F

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Acer Spin 1 SP111-31-C34F op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Hans van Boheemen 20-09-2017

Groot, duidelijk scherm. Prettig toetsenbord.

Geschreven voor: Acer Spin 1 SP111-31-C34F

Ik zocht een hybride (2 in 1) laptop / tablet en dit merk en model leek alles te hebben wat ik zocht. De installatie verliep vlekkeloos, maar de beloofde opslagruimte van 32 Gb blijkt slechts 28 Gb te zijn! Daarna AMIDuos, Firefox, Thunderbird en VLC geïnstalleerd. Al heel snel liep het systeem vast wegens tekort aan opslagruimte. Via 'Instellingen - Systeem - Opslag' kun je ruimte vrijmaken door het verwijderen van Apps en het opschonen van tijdelijke en overige bestanden. Het plezier is van korte duur; al snel zit de boel weer vol. Ook alle bloatware verwijderd omdat ik dat toch nooit gebruik. Tot slot de Windows create upgrade geinstalleerd, waarvoor vrijwel alle opslagruimte nodig bleek te zijn. Ik heb dit apparaat teruggebracht. Jammer!

Pluspunten

• Mooi en degelijk uitgevoerd
  • Handzaam, licht van gewicht
  • Mooi, duidelijk scherm

Minpunten

• Beloofde specificaties worden niet waar gemaakt
  • Te weinig opslag ruimte