Asus UX360CA-C4060T - Reviews

Intel Core M
13,3 inch
Geheugen
4 GB

Beoordeling op basis van 1 review

prutser64 05-09-2016 Product paar dagen in bezit

Prima lichte laptop met helaas missende accessoires

Deze laptop voor dochterlief aangeschaft, na een vorige aankoop van Asus(UX305). Deze UX360 is superlicht met zijn 1300 gram en daardoor eenvoudig mee te nemen zonder je een ongeluk te zeulen. De batterij is iets zwaarder dan de eerdere aankoop en gaat rustig een dag mee als het scherm niet al te fel staat.

Het scherm is een IPS scherm, Full HD (1920x1080) en is briljant goed. Wat ook handig is, is dat het scherm volledig achter het toetsenbord te klappen is en het geheel als tablet te gebruiken is inclusief touchscherm. Alleen maar lovende woorden dus? Helaas niet!

Waar de UX305 werd geleverd met een heel handige sleeve/hoes, wordt deze "kaal" geleverd, de exact passende hoes is ook niet los te koop. Dat is misser nummer één. Een tweede misser is dat er een micro HDMI poort op zit voor een externe monitor, maar niet het verloopkabeltje er bij zit, deze is WEL los te koop. De derde misser is minder erg, het USB naar RJ45 netwerk kabeltje, draadloos is een aardig alternatief voor deze optie.

Ergo: Qua kunnen een topper, het scherm, batterijduur en het aanraakscherm zijn echt fantastisch, de missende sleeve om hem in te kunnen vervoeren om beschadigingen te voorkomen is echt een regelrechte misser. Maar al met al ben ik overwegend positief over het apparaat.

Pluspunten

• Briljant scherm (IPS)
  • Tablet modus
  • Batterijduur

Minpunten

• Missende sleeve