HP Pavilion 15-au011nd - Reviews

9,0 Lees 1 review

Beoordeling op basis van 1 review

Jeroen d'A 12-11-2016 Product paar dagen in bezit

Uitstekende laptop

Gezien de specificaties van deze laptop heb je waar voor je geld; een ruime ssd (snelle opstart), een full HD ips scherm, twee USB 3.0 aansluitingen (naast een USB 2 aansluiting) en ook nog een dvd/cd speler cq recorder. Voor dit geld vind je niet gauw gelijke, laat staan betere specs.
De batterij gaat behoorlijk lang mee. Ik heb de laptop nu enkele dagen. Hij is erg stil en bovendien licht van gewicht. Ik heb bewust gekozen voor een glanzend scherm , dat vind ik prettiger (scherper beeld) bij het lezen van tekst en bekijken van foto's en video's. Dat betekent wel dat deze laptop minder (zeg maar gerust niet) geschikt is om buiten mee te werken vanwege de spiegeling van het scherm. Maar omdat ik hem uitsluitend binnen gebruik heb ik er totaal geen spijt van dat ik voor dit glanzende scherm heb gekozen. Ik ben er erg tevreden over. Aanrader van jewelste! De i3 processor van Intel is vlot genoeg voor toepassingen die niet te zwaar zijn.
O ja, ondanks dat hifi topmerk B&O de geluidsweergave van deze laptop voor zijn rekening neemt moet je je niet teveel voorstellen van de kwaliteit van de sound. Dat is natuurlijk ook niet mogelijk met mini speakers. Beter kun je gewoon een goede koptelefoon aansluiten.

Pluspunten

• Full HD ips scherm
  • 240 GB ssd
  • Prijsstelling