Medion Erazer P6661 I5-1000

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 14 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Medion Erazer P6661 I5-1000 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,5

Bengel11 03-08-2016

The Right Stuff!

Geschreven voor: Medion Erazer P6661 I5-1000

De functionaliteit straalt er vanaf!
Op zoek naar een laptop die voor geruime tijd de ontwikkelingen in software de baas zal blijven en tevens van ruim bemeten hardware is voorzien, dan kan je hier niet om heen!
Uiterlijk is degelijk en functioneel zwart, full HD mat beeldscherm laat niets te wensen over. Machine heeft alle denkbare aansluitingen USB 2&3, VGA en HDMI, en niet geheel onbelangrijk het toetsenbord voelt prettig aan.
Innerlijk is zonder enige twijfel boven alle lof verheven, met deze hardware is het vrijwel onmogelijk dat je in problemen komt. Met een SSD aan boord om snel te starten en een HDD waar je voorlopig alles op kwijt kan je moeilijk zeggen dat er nog iets ontbreekt. En wellicht ten overvloede, er is een optische drive aanwezig.
Handig detail, de solide snelle lader van maar liefst 90 watt heeft een praktische aan en uitknop, geen gesleur aan de stekker!
Clean, geen bloatware, software die je alleen maar in de weg kan zitten, en bij herinstallatie ook weer terugkomt.
De Erazer aangeschaft omdat hij vergelijkenderwijs de beste prijs - kwaliteitsverhouding heeft en het merk Medion een onberispelijke staat van dienst heeft, bij mij draait nog een 15 jaar oude Medion desktop met XP.

petervdg 02-08-2016

Een goede laptop voor een nette prijs

Geschreven voor: Medion Erazer P6661 I5-1000

Onlangs deze laptop gekocht bij iBood, had hem snel in huis en kon er dus ook snel mee aan de gang. Het eerste wat opviel was het snelle opstarten van de laptop. Dankzij de 128GB grote SSD-schijf die in de laptop zit, is de laptop razendsnel opgestart. De 1TB HDD zorgt ervoor dat je genoeg opslag hebt voor bijvoorbeeld foto's, video's en muziek. Ik ben gelijk gaan proberen hoe games op deze laptop draaien, dat kon ik vrij vlot doen omdat Steam vooraf was geïnstalleerd, en ben tot de conclusie gekomen dat deze laptop de meeste nieuwste games kan draaien op medium/ medium-high settings!

Vervolgens ben ik ermee op de bank gaat zitten en ben ik ermee gaan internetten en op YouTube filmpjes gaan kijken. De laptop reageerde snel en de 5ghz kaart zorgde ervoor dat ik de filmpjes op fullHD kwaliteit (wat overigens een strak beeld geeft op deze laptop!) zo binnen haalde. Dankzij het matte scherm kon ik, toen ik buiten ben gaan zitten, nog steeds duidelijk zien wat er op mijn scherm stond.

Inmiddels heb ik de laptop al veel gebruikt en ben ik dik tevreden met deze laptop. Het is een goede laptop voor een nette prijs. Als ik toch een minpuntje moet geven, zou dat het touchpad zijn. Ik ben altijd gewend om met een aparte linker - en rechtermuisknop te werken, dit miste ik op deze laptop.

Verstuurd vanaf mijn MEDION :)

Bereman 02-08-2016

Helaas snel defect

Geschreven voor: Medion Erazer P6661 I5-1000

Prima laptop, aangeschaft via iBood. Anderhalve week van kunnen genieten, daarna geen leven meer in te krijgen, dwz. écht geen reactie bij pogingen m aan te zetten. Na al 'n maand in reparatie (onbekend of dit bij iBood of bij Erazer/Medion is). Jammer, het leek een goede koop.

Debster 02-08-2016

Zeer geschikte laptop voor game opleiding

Geschreven voor: Medion Erazer P6661 I5-1000

Voor mijn zoon ben ik geruime tijd op zoek geweest naar een laptop voor zijn opleiding tot Gamedevelopment. Dat was een beste klus, het gaat hier niet alleen om een laptop voor word of powerpoint presentaties maar een veel "zwaardere". Via de school werden diverse laptops met korting aangeboden maar ik ben mezelf toch even goed gaan oriënteren. Ik kan niet anders zeggen dat dit voor een echte gamelaptop dit momenteel toch echt de beste is als het gaat om alle vergelijkingen, dus de prijs, beeld, snelheid, vermogen, etc. alle specificaties hoef ik hier niet te melden, die zijn zo te vinden. In Jip en Janneke taal: Deze laptop voldoet aan alle gestelde eisen voor de opleiding en op vele punten overstijgt hij de eisen. Het enige minpunt in mijn ogen is dat de buitenzijde iets "luxueuzer" afgewerkt zou kunnen worden maar dat is natuurlijk gewoon smaak!

Een belangrijk detail voor mij: een goede service na de koop heb ik al mogen ervaren!!

PindaPixel 01-08-2016

Degelijke laptop voor een leuk prijsje

Geschreven voor: Medion Erazer P6661 I5-1000

De Medion Erazer P6661 is een redelijk goede laptop voor de prijs, met een 128 GB (werkelijk 117 GB) SSD en 1 TB HDD (werkelijk 930 GB waarvan 60 GB is vrijgemaakt voor recovery etc.) kan de laptop snel opstarten, en heb je genoeg ruimte over voor andere dingen.

De i5-6200U is een prima processor voor en laptop van deze prijscategorie, en alhoewel ik een 3.4GHz quad core gewend ben van een desktop, merk ik in normaal gebruik bijna geen verschil.

Alhoewel het wordt geadverteerd als een 'gaming' laptop, heb ik hem gekocht voor m'n studie. De GTX 950M is niet bepaald bedoelt voor de meeste games, maar games als Counter Strike doen het prima.

Over geluidskwaliteit valt er niet veel te zeggen, moderne machines hebben prima geluid. Alleen wel even Dolby Audio openen en de preset uitzetten.

Het draadloos internet heeft me een beetje versteld achtergelaten, ik merk nauwelijks verschil met ethernet op het 5GHz netwerk thuis. Het is natuurlijk niet even snel, laat staan sneller, maar het komt zeker in de buurt.Een speedtest laat dezelfde resultaten zien als een ethernet verbinding, al zit ik wel dichtbij de router.

Ze leveren netjes een doekje om je laptop mee schoon te maken, wat ook wel mag want het is een vingerafdruk magneet om het zo te zeggen. De trackpad is ook niet van de beste kwaliteit, maar dat is geen probleem als je bijna altijd een muis gebruikt.

Soerish 01-08-2016

Budget game laptop

Geschreven voor: Medion Erazer P6661 I5-1000

Via Ibood deze laptop gekocht.
Ontvangen zoals aangegeven en in goede staat.

Laptop werkt prima en doet waarvoor deze bedoeld is.
Het is een game laptop, echter wel een budget game laptop. Dit houdt in, dat games goed draaien mits je niet de laatste games met alle toeters en bellen wat grafische kracht betreft wilt spelen.
Bv. GTA5 draait prima op deze laptop op medium settings. Sommige instellingen kunnen hoger, andere iets lager.

Afwerking van de laptop is niet van het hoogste niveau maar wel goed genoeg voor dagelijks gebruik.

De werking van windows 10 is lekker snel met name door de SSD schijf en 8 gb intern geheugen.

Tot nu prima tevreden vooral gezien prijs kwaliteit verhouding.

Peter 01-08-2016

leuke laptop voor mijn zoon

Geschreven voor: Medion Erazer P6661 I5-1000

Mijn zoon van 10 wilde graag een "game" laptop. Deze kwam voor bij en we hebben hem gekocht. Hij is er heel blij mee. Tot nu toe heb ik nog weinig issues gevonden die het prodcut nadelig beinvloeden. Enige zorgenpunt is dat de constructie licht aanvoelt. Ben benieuwd naar de degelijkheid.

Bas 13-07-2016

Medion Erazer P6661

Geschreven voor: Medion Erazer P6661 I5-1000

De laptop voelt een beetje goedkoop aan door het vele gebruik van plastic. Verder zitten de stickers op de laptop scheef wat er ook goedkoop uit ziet.
De inhoud is wel goed. Hij is snel en krachtig. Ik heb nog geen problemen ondervonden met de snelheid van de laptop.
Tijdens het typen in word merk ik wel dat ik last heb van de muispad waar mijn handen dan deels op rusten.

Postzegellikker 29-06-2016

Leuke multimedia laptop met game mogelijkheden

Geschreven voor: Medion Erazer P6661 I5-1000

Een mat full hd ips-scherm en een Core i5-processor kenmerken de Medion P6661. Daardoor kijk je tegen mooi beeld, met goede kijkhoeken aan, terwijl de processor ook met zwaardere software raad weet. De harde schijf is met 1TB weliswaar lekker groot, maar met de ssd van 128 gig weet het apparaat ook lekker snel te blijven.

Echter heeft de laptop wel enkele problemen, maar niet overkomelijk. De q toets is bij mij ook al een keer spontaan blijven hangen, waardoor het onmogelijk voor mij was om in te loggen. Het verwijderen van de batterij heeft wonderen gedaan en het probleem heeft zich tot heden niet meer voorgedaan.

Een ander nadeel is dat hij niet met alle wifi netwerken weet om te gaan. Dit is te verhelpen door de laatste drivers van de website van Medion te installeren.

De prijs is laag in verhouding tot de geboden hardware. Tot nu toe zeker een aanrader!

Henk 29-06-2016

Snelle laptop

Geschreven voor: Medion Erazer P6661 I5-1000

Ik was al een tijdje op zoek naar een snelle laptop, die ook nog eens niet warm wordt omdat hem lang op mijn schoot heb staan. Na enkele maanden wikken en wegen kwam Ibood met dit aanbod en een zeer scherpe prijs.direct besteld en er geen spijt van. Deze laptop heeft een 128 SSD schijf en daardoor start hij supersnel op en blijft koel. Alles wat je nodig hebt is aanwezig.