Philips Double Contour HP6366 - Reviews

Oplaadbaar
Werkt op batterij
Waterdicht

Beoordeling op basis van 108 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

W.G. 01-03-2016 Product half jaar in bezit

2,5
Wat een drama apparaat. Vorig jaar juli aangeschaft. En inderdaad de eerste paar keer een prima reslutaat. Maar na een paar maanden werd het slechter. Heb zowel droog als nat scheren geprobeerd, het enige wat ik nu heb is een vreselijk pijnlijke en rode huid. Heb een dag met mijn armen wijd moeten lopen omdat het zo ontzettend zeer deed. Vreselijk apparaat dus!!

Wanda 07-01-2016 Product paar dagen in bezit

Na jarenlang een ladyshave van Braun gebruikt te hebben, probeerde ik deze Philips. Helaas wat een miskoop! Nog nooit had ik last bij het scheren, maar nu had ik veel rode irritatie plekken onder mijn oksels waar ik dagen last van heb gehad en heb ik mezelf meerdere malen gesneden. Vooral het scheren van bikinilijn is een ware ramp. Benen ging prima, maar daarvoor had ik hem niet aangeschaft. Deze gaat snel de deur uit en ik ga terug naar mijn Braun.

Ad Kolijn 21-05-2015 Product paar dagen in bezit

ma lalala moet nog wel wat ervaring opdoen. Tot op heden is mijn lieve vrouw er nog niet zo heel enthousiast over. Zelf vindt ik deze actie in feite van de gekke. De tijd die het me kost om door deze site heen te komen voor welgeteld 15 euro had me bij normaal werken waarschijnlijk enige honderden euros opgeleverd. Hier is voor Philips nog wel wat in te verbeteren. Succes.

JVD1862 20-05-2015 Product paar weken in bezit

Prima apparaat met een goed scheeresultaat voor een goede prijs. voldoet geheel aan de verwachting. een echte aanrader.

Marel 08-04-2017

Werkt voor geen meter

Product gekocht en vanaf de eerste dag gebruiken merkte ik dat hij zo goed als geen haartjes verwijdert.
Hoe ik hem ook gebruik, bij stoppeltjes of bij iets langere haartjes, een zeer slecht resultaat.
Dit product is werkelijk weggegooid geld.
Jammer maar voor mij nooit meer een ladyshave van Philips
Oorspronkelijk gepost op Philips

Anoniem10 17-06-2016

Zeer teleurstellend

In het begin was ik best tevreden met deze ladyshave. Echter levert hij al lang niet meer dezelfde prestaties. Als de ladyshave nu gebruikt wordt moet hij eerst extra lang opgeladen worden om er direct daarna 1x gebruik van te maken. Een tweede keer scheren op de accu die in de beschrijving 40 minuten meegaat behoort niet meer tot de mogelijkheden. Dus als ik een tweede keer wil scheren op dezelfde accu, dan is dat niet mogelijk. Want dat ding is leeg en moet eerst zeker 4 uur opgeladen worden. Erg onhandig dus om hiervan gebruik te maken en ook wel heel typisch dat dit net na de garantieperiode gebeurt van 2 jaar. Ik dacht een goede keuze gemaakt te hebben om te investeren in een product van Philips maar ben zeer teleurgesteld.
Oorspronkelijk gepost op Philips

D.M.A. 03-01-2016 Product half jaar in bezit

6,5
De ladyshave een half jaar in gebruik. In het begin net als de andere prima scheerresultaat op de benen door die double contour. Nu vind ik het resultaat afzwakken dit komt doordat je het scheerhoofd niet goed kan reinigen en blijven de haartjes tussen het scheerhoofd zitten. Doordat dit vol zit kan je die nieuwe haren niet goed afscheren en ben je veel langer met scheren bezig. Dus schaf je een ladyshave aan kijk goed of die overal gereinigd kan worden. Door de grote kop vind ik deze ladyshave ook lastiger werken bij de bikini lijn. Dit type voor mij geen tweede keer.

16sam 24-05-2015 Product paar weken in bezit

Philips HP6366 is een gebruiksvriendelijk apparaat, hij maakt weinig geluid. En doet wat hij doen moet. Ik ben tevreden.

Dilmer1997 23-05-2015 Product paar dagen in bezit

Zeer tevreden met dit product. Makkelijk op te laden en het gaat lang mee (40 uur).
Scheerresultaat is prima. De mogelijkheden waar ik me kan scheren zijn voldoende

Yv1972 20-05-2015 Product paar weken in bezit

6,8
Ik vind dat de bikinilijn lastig te scheren is met dit apparaat. Ik krijg daarna ook uitslag, iets waar ik voorheen geen last van had

smitsjes 19-05-2015 Product paar dagen in bezit

tot op heden prima apparaat met goede mogelijkheden. Daarbij is deze oplaadbaar en makkelijk in gebruik

Lia_din 18-05-2015 Product paar dagen in bezit

6,8
ik heb over het hoofd gezien dat scheermesje vast staat, mijn vorige had dat wel en hierdoor is schoonmaken ook lastiger. daarnaast blijft het scheermesje in langere haren hangen.

zon zee en strand 14-05-2015 Product paar dagen in bezit

De snoerloze Sensitive-ladyshave van Philips is voor de moderne vrouw. Het dubbel scheerblad is zacht voor de huid.
Het apparaat scheert prima.

syl43 14-05-2015 Product paar weken in bezit

7,3
mooie ladyshave, jammer dat hij niet op stroom kan met scheren, laden duurt wel lang voor dat je hem dan weer kan gebruiken. scheert prima.wat hij moet doen.

Suzanne2002 14-05-2015 Product paar dagen in bezit

Fijn apparaatje, geeft goed resultaat en ziet er degelijk en charmant uit. Fijn dat hij ook onder de douche gebruikt kan worden. Blij met deze aankoop.

Iloon72 13-05-2015 Product paar dagen in bezit

Top aankoop, werkt snel en met goed resultaat.
Een echte aanrader.
Makkelijk in gebruik. Eerder moeten kopen.

Ollekebolleke12345 13-05-2015 Product paar dagen in bezit

Degelijk met goede scheerresultaten en voldoende gebruiksgemak en mogelijkheden. Goede prijs en goede kwaliteit.

RoosV 12-05-2015 Product paar dagen in bezit

Prima ladyshaver! Scheert net zo glad als met goede mesjes.
Ligt prettig in de hand. Minder last van huidirritaties dan met scheermesjes.

Loesje89 12-05-2015 Product paar dagen in bezit

Heb het scheerapparaat pas een paar dagen in huis maar het scheerresultaat is goed. Je moet niet te snel willen scheren want dan mis je haartjes.
Ook onder de douche is het resultaat goed!

AWKW 11-05-2015 Product paar dagen in bezit

Mooie eenvoudig te gebruiken ladyshave. Geeft een mooi glad resultaat. Vind het alleen jammer dat er geen lampje of geluidje op zit die aangeeft dat de accu bijna leeg is.