Philips SatinShave Advanced BRL140 - Reviews

Oplaadbaar
Werkt op batterij
Waterdicht

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 15 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips SatinShave Advanced BRL140 op Kieskeurig.nl.

danablabla 15-06-2016

Fijne ladyshave!

Geschreven voor: Philips SatinShave Advanced BRL140

Wat ik een heel groot pluspunt vind is dat je deze lekker onder de douche kan gebruiken. Hij maakt niet erg luid geluid wat wel fijn is als je even bezig bent.
Aan beide kanten zit een scheerstukje dus als je heen en weer gaat pakt hij beide kanten, dit werkt lekker snel. Hij pakt alle haartjes goed en dat is ook een heel goed pluspunt. Ook merk ik dat ik geen last meer heb van ontstoken haarzakjes sinds ik deze gebruik. Verder nog 1 erg fijn pluspunt, met mijn vorige shave had ik last dat er wel eens een haartje bleef haken wat ERG pijn deed. Daar heeft deze dus ook geen last van. Al met al heel fijn apparaat dus.

annet1989 02-06-2016

Philips ladyshave

Geschreven voor: Philips SatinShave Advanced BRL140

Zeer fijne ladyshave. Ligt lekker in de hand, waardoor die goed te gebruiken is.
Superhandig dat je hem onder de douche kan gebruiken.
Haalt goed de haren weg en ook makkelijk te gebruiken bij de oksels en intieme zones.
Mijn vorige ladyshave was ook een philips en die ging 10 jaar mee.

Loela 16-06-2016

Toch wat teleurstellend

6,2
Ik had er veel meer van verwacht scheren doet ie prima. Er zit een speciale opzetstuk bij om de huid mee glad mee te trekken die werkt totaal niet. Hij werkt eigenlijk evengoed als mijn ladyshave van een tientje

Frannie 02-06-2016

Heel fijn apparaat!

Geschreven voor: Philips SatinShave Advanced BRL140

Na 10 jaar maar eens een nieuwe Ladyshave aangeschaft. Werkt super fijn; je huid wordt zacht en glad. Het apparaat ligt fijn in de hand en kan makkelijk overal komen. De verschillende opzetstukjes heb ik nog niet gebruikt. Ik moet nog even uitzoeken waarvoor deze allemaal dienen. Ik zou het product zeker aanraden!

Poohhoekje 20-06-2016

Fijn apparaat

Geschreven voor: Philips SatinShave Advanced BRL140

Ik heb nogal last van hevige beharing die snel terugkomt en dit apparaat haalt alle haartjes weg ook de korte.
Vind het vooral fijn dat ik het zowel nat als droog kan gebruiken en de batterij gaat lang mee..
Veel beter dan mn vorige ladyshave

Sassefras1967 23-06-2017

Zeer slecht scheer resultaat en stroopt op de huid

Geschreven voor: Philips SatinShave Advanced BRL140

Ik heb 15 jaar een ladyshave van Philps gebruikt, altijd nieuwe mesjes gekocht als ze bot werden. Ik schoor er alles mee, bikinilijn en verder ;-)
Ontzettend veel plezier van gehad totdat de mesjes niet meer te verkrijgen waren. Baal baal...
Nu deze geprobeerd, wat een verschrikking.
Minpunten:
Brand na het scheren, huid raaktbeschadigd en geirriteerd tot bloedens toe doordat je meerdere malen over dezelfde plek moet omdat hij niet alle haartjes pakt. Lijkt bot maar is nu 3x gebruikt!! Stroopt over de huid als die nat of vochtig is. Met als gevolg dat haartjes gaan ingroeien, wat ik nooit eerder heb gehad!

Ik voel me echt bekocht en baal vreselijk want welk apparaat doet het wel goed??
Ik zou er wat voorover hebben als ik iets kon proberen totdat ik iets heb wat werkt. Ik zou er ook best wat geld voor over hebben want hiermee kan ik niet het strand op! :-(

Lieke71 22-06-2016
  • Product maand in bezit

Super fijn ontharingsapparaat

Geschreven voor: Philips SatinShave Advanced BRL140

Heb deze nu enkele weken in huis en ben zeer tevreden met het resultaat. Super glad en pijnloos ontharen ook onder de douche

Malamute 18-06-2016

Review Ladyshave

Geschreven voor: Philips SatinShave Advanced BRL140

Mooi apparaat om te zien, ligt fijn in de hand.
Scheert ook erg fijn, zonder dat het in de huid trekt.
Vind wel dat het de fijnere haartjes wat minder goed pakt.
Maar al met al zeer tevreden over dit apparaat!

Joyce 15-06-2016

Goed apparaat

Geschreven voor: Philips SatinShave Advanced BRL140

Het is een compact apparaat zowel onder de douche als droog te gebruiken. Tot nu toe 1x opgeladen en nog steeds niet leeg. Het apparaat pakt alle haren behalve hele korte haren. Het lukt dan niet altijd. Ik gebruik een laserapparaat. Heb dan wel een scheermesje nodig om het gewenste resultaat te krijgen. Voor de rest wel tevreden met het apparaat.

Nikki 07-06-2016

Goede ladyshave

Geschreven voor: Philips SatinShave Advanced BRL140

Dit is een fijne ladyshave. Door het design kom je overal gemakkelijk bij. Zonder opzetstukjes kun je gemakkelijk dicht langs de huid scheren. Ook fijn dat de ladyshave draadloos is en dat je hem na het opladen lang kunt gebruiken.

Ernst34 27-07-2018

Kwalitatief goed product.

Geschreven voor: Philips SatinShave Advanced BRL140

Goed ontwikkeld product, iets te kwetsbare bevestiging van de losse onderdelen, jammer dat je pas in de handleiding leest (als je tuis bent) dat er hulpstukken te koop zijn. Je kiest boor een kwalitatief duurder product wat niet compleet is.

Vanja1978 24-06-2016
  • Product maand in bezit

Super fijne ladyshave

Geschreven voor: Philips SatinShave Advanced BRL140

Handig in gebruik, pijnloos en je bent snel klaar. Je kunt zowel onder de douche scheren als droog!

bloemaug 24-06-2016

Ben er blij mee!

Geschreven voor: Philips SatinShave Advanced BRL140

Ik heb in het verleden diverse scheerapparaten gehad dus ik heb vergelijkingsmateriaal. Doordat hij met de huid mee gaat voelt hij zacht en pijnloos aan. Ik merk dat het ook gladder aanvoelt dan mijn vorige scheerapparaten.Kortom ikzou hem zeker aanbevelen!

Simone368 15-06-2016

Doet wat hij beloofd

Geschreven voor: Philips SatinShave Advanced BRL140

Scheert lekker glad, mooi disign, ligt lekker in de hand en grote plus punt is dat je na het scheren geen last hebt van irritaties en vervelende bultjes

Thaar 02-06-2016

Geen bultjes

Geschreven voor: Philips SatinShave Advanced BRL140

Het apparaat werkt perfect voor het scheren van de oksels en bikinilijn, voor de benen werkt het ook goed hier ben je alleen wel wat langer mee bezig in vergelijking met een scheermesje. Het apparaat geeft geen stoppels of rode bulten. Het doet ook geen pijn.

iMirjam 04-10-2018

Ik blijf stoppels houden

Geschreven voor: Philips SatinShave Advanced BRL140

Het apparaat ziet er goed uit en ligt ook fijn in de hand, maar helaas wordt mijn huid niet zijdezacht. Er blijven veel stoppels staan. Ik heb op meerdere manieren geprobeerd om het gewenste resultaat te behalen, verschillend aantal graden, hard/zacht, met hulpstukjes en zonder hulpstukjes, maar het mocht niet baten. Ik kocht het omdat mijn huid geïrriteerd raakt van scheermesjes. Ik kan me voorstellen dat dit echt beter zou zijn geweest voor mijn huid als ik er niet zo vaak over heen hoefde. Maar zelfs dan heeft het niet het gewenste resultaat.

Anja 27-09-2017

Pijnlijke schrammen onder oksels!

Geschreven voor: Philips SatinShave Advanced BRL140

Dat dit product als "best reviewed" uit de bus komt vebaast me ten zeerste! Veelvuldig kom ik dezelfde klacht die ik ook heb tegen, namelijk dat dit product pijnlijke schramen onder de oksels veroorzaakt. Hoe kan dit product dan toch zo goed uit de bus komen vraag ik me dan af en hoe betrouwbaar zijn de reviews eigenlijk?

Minpunten

• veroorzaakt dikke pijnlijke schrammen

Lady50 02-06-2017

Fijne ladyshave

Geschreven voor: Philips SatinShave Advanced BRL140

Ik heb deze ladyshave nu een maand en hij voldoet aan mijn verwachtingen. Scheert glad en zonder irritaties. Ik scheer 3 a 4 keer per week en heb hem pas 1x opgeladen. Na 2x scheren zat het scheerblad een beetje scheef, maar dat is via garantie snel opgelost. Was waarschijnlijk een montagefout. Ik ben zeer tevreden.

Shyangel 22-06-2016

Functioneel

Geschreven voor: Philips SatinShave Advanced BRL140

Prijs/kwaliteit goed in verhouding. Fijn scheerapparaat, ligt goed in de hand, mooie vormgeving. Apparaat werkt vooral goed op de droge huid en het beste zonder de hulpstukjes. Apparaat is helaas niet met snoer te gebruiken, dus je moet er voor zorgen dat hij altijd is opgeladen. Gelukkig gaat het opladen vrij vlot.

Assie68 19-06-2016

Een fijne ladyshave

Geschreven voor: Philips SatinShave Advanced BRL140

Ligt fijn in de hand, is een mooi apparaat en haal de haren snel makkelijk en goed weg.Er zitten hulpstukken bij maar vind onder handiger.