Philips SatinShave Advanced BRL140 - Reviews

Best Reviewed juli 2016
Oplaadbaar
Werkt op batterij
Waterdicht

Beoordeling op basis van 29 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

danablabla 15-06-2016 Product paar weken in bezit

Fijne ladyshave!

Wat ik een heel groot pluspunt vind is dat je deze lekker onder de douche kan gebruiken. Hij maakt niet erg luid geluid wat wel fijn is als je even bezig bent.
Aan beide kanten zit een scheerstukje dus als je heen en weer gaat pakt hij beide kanten, dit werkt lekker snel. Hij pakt alle haartjes goed en dat is ook een heel goed pluspunt. Ook merk ik dat ik geen last meer heb van ontstoken haarzakjes sinds ik deze gebruik. Verder nog 1 erg fijn pluspunt, met mijn vorige shave had ik last dat er wel eens een haartje bleef haken wat ERG pijn deed. Daar heeft deze dus ook geen last van. Al met al heel fijn apparaat dus.

Loela 16-06-2016 Product paar weken in bezit

Toch wat teleurstellend

6,2
Ik had er veel meer van verwacht scheren doet ie prima. Er zit een speciale opzetstuk bij om de huid mee glad mee te trekken die werkt totaal niet. Hij werkt eigenlijk evengoed als mijn ladyshave van een tientje

Poohhoekje 20-06-2016 Product paar weken in bezit

Fijn apparaat

Ik heb nogal last van hevige beharing die snel terugkomt en dit apparaat haalt alle haartjes weg ook de korte.
Vind het vooral fijn dat ik het zowel nat als droog kan gebruiken en de batterij gaat lang mee..
Veel beter dan mn vorige ladyshave

annet1989 02-06-2016 Product paar dagen in bezit

Philips ladyshave

Zeer fijne ladyshave. Ligt lekker in de hand, waardoor die goed te gebruiken is.
Superhandig dat je hem onder de douche kan gebruiken.
Haalt goed de haren weg en ook makkelijk te gebruiken bij de oksels en intieme zones.
Mijn vorige ladyshave was ook een philips en die ging 10 jaar mee.

Frannie 02-06-2016 Product paar dagen in bezit

Heel fijn apparaat!

Na 10 jaar maar eens een nieuwe Ladyshave aangeschaft. Werkt super fijn; je huid wordt zacht en glad. Het apparaat ligt fijn in de hand en kan makkelijk overal komen. De verschillende opzetstukjes heb ik nog niet gebruikt. Ik moet nog even uitzoeken waarvoor deze allemaal dienen. Ik zou het product zeker aanraden!

Lieke71 22-06-2016 Product maand in bezit

Super fijn ontharingsapparaat

Heb deze nu enkele weken in huis en ben zeer tevreden met het resultaat. Super glad en pijnloos ontharen ook onder de douche

Joyce 15-06-2016 Product paar weken in bezit

Goed apparaat

Het is een compact apparaat zowel onder de douche als droog te gebruiken. Tot nu toe 1x opgeladen en nog steeds niet leeg. Het apparaat pakt alle haren behalve hele korte haren. Het lukt dan niet altijd. Ik gebruik een laserapparaat. Heb dan wel een scheermesje nodig om het gewenste resultaat te krijgen. Voor de rest wel tevreden met het apparaat.

Nikki 07-06-2016 Product paar weken in bezit

Goede ladyshave

Dit is een fijne ladyshave. Door het design kom je overal gemakkelijk bij. Zonder opzetstukjes kun je gemakkelijk dicht langs de huid scheren. Ook fijn dat de ladyshave draadloos is en dat je hem na het opladen lang kunt gebruiken.

Vanja1978 24-06-2016 Product maand in bezit

Super fijne ladyshave

Handig in gebruik, pijnloos en je bent snel klaar. Je kunt zowel onder de douche scheren als droog!

Malamute 18-06-2016 Product paar dagen in bezit

Review Ladyshave

Mooi apparaat om te zien, ligt fijn in de hand.
Scheert ook erg fijn, zonder dat het in de huid trekt.
Vind wel dat het de fijnere haartjes wat minder goed pakt.
Maar al met al zeer tevreden over dit apparaat!

bloemaug 24-06-2016

Ben er blij mee!

Ik heb in het verleden diverse scheerapparaten gehad dus ik heb vergelijkingsmateriaal. Doordat hij met de huid mee gaat voelt hij zacht en pijnloos aan. Ik merk dat het ook gladder aanvoelt dan mijn vorige scheerapparaten.Kortom ikzou hem zeker aanbevelen!

Lieke71 22-06-2016

Super fijn ontharingsapparaat

Heb deze nu enkele weken in huis! Geweldig apparaat, makkelijk in gebruik en zelfs de kleinste haartjes verwijder je moeiteloos zonder pijn. Ook handig onder de douche te gebruiken! Nog nooit zo'n fijn apparaat gehad.

Shyangel 22-06-2016

Functioneel

Prijs/kwaliteit goed in verhouding. Fijn scheerapparaat, ligt goed in de hand, mooie vormgeving. Apparaat werkt vooral goed op de droge huid en het beste zonder de hulpstukjes. Apparaat is helaas niet met snoer te gebruiken, dus je moet er voor zorgen dat hij altijd is opgeladen. Gelukkig gaat het opladen vrij vlot.

Assie68 19-06-2016 Product paar dagen in bezit

Een fijne ladyshave

Ligt fijn in de hand, is een mooi apparaat en haal de haren snel makkelijk en goed weg.Er zitten hulpstukken bij maar vind onder handiger.

Assie68 19-06-2016

Een goeie ladyshave

Er zitten hulpstukken bij maar vind onder handiger.
De haren blijven lang weg en je voel geen stoppels.
Door de handige scheerkop kun je overal makkelijk bij.

Danablabla 17-06-2016

Prima ladyshave

Het enige wat ik eigenlijk mis is een borsteltje om de haartjes mee uit het apparaat te kunnen vegen.. maar je kan hem natuurlijk ook onder kraan houden..
Al met al heel fijn apparaat dus.

Simone368 15-06-2016

Doet wat hij beloofd

Scheert lekker glad, mooi disign, ligt lekker in de hand en grote plus punt is dat je na het scheren geen last hebt van irritaties en vervelende bultjes

Loela 15-06-2016

Had meer verwacht van dit product

IK heb dit product nu een par weken in bezit en zonder toebehoren werkt het product prima. Maar ik moet ook eerlijk zeggen dat mijn goedkope ladyshave even goed werkt. Er zit een opzetstuk bij voor het glad trekken van de huis maar dat werkt bij mij voor geen meter maar al met al een leuk apparaat.

Simbeertje 13-06-2016

Maakt alle beloftes waar

Wat een topapparaat. Na al die keren wondjes oplopen van het scheren met een scheermes was het klaar.. eindelijk in het bezit van een ladyshave! En heb je hem gezien? Wat een design!

Hij ligt super in de hand waardoor je bijvoorbeeld makkelijk in de douche je benen kan scheren(wat ik heel handig vind)

Het scheerresultaat is top, hij neemt vlot alle haren met zich mee en ik heb na afloop een zacht resultaat. Ik denk dat deze shaver bij mij niet meer weg te halen is. Ik heb goede ervaringen met apparaten van Philips en laten we hopen dat deze ook 10 jaar mee gaat!

Simbeertje 13-06-2016 Product paar weken in bezit

Maakt al zijn beloftes waar!

Ik ben zeker te spreken over dit product van Philips.
Heb je het apparaat eigenlijk al gezien? Een beauty. Ik ben een vrouw en het oog wilt ook wat toch? Voor design vind ik het al een groot pluspunt.
Maar hoe werkt hij? Ik ben een dummy met elektrische apparaten maar deze begreep ik ook meteen door de handige gebruiksaanwijzing.
Wat ik een enorm pluspunt vind is dat hij ook gebruikt kan worden onder de douche en het opladen ging snel zodat ik hem de volgende keer weer met volle accu kon gebruiken.

En nu het belangrijkste: het scheerresultaat.
Ik heb vrij stugge haren en mijn haargroei is ook vrij vlot.. Ik ging er makkelijk 'doorheen/overheen' en hij pakte al meteen een heleboel haren mee(bij een merkloos apparaat moest ik dit meerdere keren herhalen). Echt super dus. Het resultaat na afloop was een gladde en haarloze huid.

Ik moet nog een beetje wennen aan het ontharen door middel van het apparaat bij de oksel.. maar ik merk dat het steeds makkelijker gaat.

Ik zeg doen!!