Philips Double Contour HP6335

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 12 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Double Contour HP6335 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,7

thea1960 11-08-2011

dit was mijn tweede ladyshave ,maar hij heeft het nooit lekker gedaan je moet over je huid een schrapen en verwijder daarmee gelijk je opperhuid
tevens scheert hij niet goed ,

krully 27-10-2010

Wat een vreselijk scheerapparaat. Na een jaar (of korter) ging het scheerblad kapot. Ik snap niet hoe dat kan, ik gooide er niet mee ofzo..
Na het uitsteeksel van het scheerblad afgeknipt te hebben ging ik gewoon door om de ladyshave te gebruiken. Moest wel uitkijken voor het scherpe randje.
Het scheerresultaat is bagger (niet glad), soms doet het apparaat het helemaal niet ookal is deze opgeladen.
Kortom, ik ben er helemaaaal niet tevreden over.

Tanniet 14-06-2010

Had hiervoor een Braun en die scheerde stukken gladder en beter. Met deze moet je heel vaak heen en weer gaan en de oksels gaan dan irriteren.
Heb spijt van deze Philips en koop volgende keer weer Braun!

Vissers1974 31-05-2010

Zeer ontevreden.
Apparaat nog geen twee jaar in bezit en nu als kapot.

Voor mij geen philips meer!!!

an-gent 07-02-2010

Ik kan de negatieve besprekingen volmondig beamen.

Niet alleen waren er van bij de start technische haperingen (schokt tijdens scheren, blokkeert, slecht contact bij opstarten: kop moet er soms half af om hem te doen starten).

Daarenboven zijn de scheerresultaten superslecht. Ik kan het niet beter uitdrukken dan de andere gebruiksters op de website: “Minstens 5 minuten per been en er blijft altijd een flink deel staan. Verschillende keren vanuit verschillende richtingen over 1 haar heeft soms zelfs geen enkel effect! Vreselijk frustrerend apparaat. Miskoop van het jaar. Als ik korte stoppels heb op mijn benen scheert ie die niet.”

Karlanco 04-05-2009

Net een paar weken geleden toch voor de hp6335 gekozen, ondanks de negatieve reviews. Ik vind het een prettig in de hand liggend model en hij ziet er ook nog leuk uit.

Hiervoor had ik ook een Philips (HP6328), waar ook slechte reviews stonden, maar daarover was ik ook tevreden. Wat ik bij de 6335 mis is dat je het scheerblad kunt draaien (gevoeligheid), afhankelijk van de plek die je wilt scheren, dat kon bij de 6328 wel.

De 6335 scheert een stuk gladder en zonder hapjes huid te nemen. Ik heb vrij stevige haargroei op mijn benen, maar dat krijgt ie allemaal weg, door eerste de tondeuse en daarna het scheerblad te gebruiken en je bent er even mee bezig. Maar het resultaat is prima.

Ja, met een scheermesje wordt het superglad, maar dan zitten er na een dag ook weer stoppeltjes. Ook bij de bikinilijn en oksels ben ik zeer tevreden over het resultaat.

Kortom, ik ben zeer tevreden over dit product.

fd 24-10-2008

Afrader! Scheert echt heel slecht. Minstens 5 minuten per been en er blijft altijd een flink deel staan. Verschillende keren vanuit verschillende richtingen over 1 haar heeft soms zelfs geen enkel effect! Vreselijk frustrerend apparaat. Miskoop van het jaar!

lapsang 18-08-2008

Als ik korte stoppels heb op mijn benen scheert ie die niet af als ik het 'droog' doe. Gebruik ik 'm onder de douche dan doet ie het prima, ook voor heel korte stoppels. Ik heb wel af en toe een zeer geïrriteerde huis na het scheren van mijn oksels, daar heb ik voorheen nooit last van gehad. Mijn vorige Philips nam ook 'hapjes' uit je vel tijdens het scheren, dat doet deze bij mij niet. (Net zoals iemand anders al beschreef bij dit apparaat.) Al met al vind ik het een prima ding. Mijn oksels scheer ik in het vervolg met een mesje.

paula123 05-07-2008

Deze ladyshave had al vanaf het begin haperingen. Na het opladen deed hij/ zij vaak niets meer. En als ie het wel deed was het scheerresultaat matig! Nu is er geen beweging meer in te krijgen en heb ik een Braun gekocht.

theelen 08-05-2008

Heb deze kado gedaan aan mijn vriendin, zij is zeer tevreden. Had een erg oude en deze is gewoon goed. scheert mooi glad en zonder wondjes achter te laten.

annemiek123 22-01-2008

Elke 2 jaar koop ik een nieuwe lady shave, dit model ziet er mooi uit , ligt goed in de hand. Helaas is de scheerkwaliteit minder. Vooral bikinilijn is niet prettig aangezien dit apparaat in je vel hapt. Gevolg : kleine wondjes. Het oplaadapparaat is weer wel handig

Anja1963 29-08-2007

Bevalt prima, mooi apparaat, snel klaar en goed.