Leitz Icon - Reviews

LAN verbinding
WLAN verbinding

Jaap Houtzager 10-02-2015 Product paar dagen in bezit

5,3
jammer genoeg de printer teruggestuurd. met geen mogelijkheid draadloos aan te sluiten op pc met windows 7. wel usb.
wel draadloos op IOs maar dan valt regelmatig de verbinding weg of crasht de app. of bevriest op de Iphone of Ipad. label software veel te onduidelijk m.i. op Iphone en Ipad.
onhandig zijn de kleine etiketten geprint op doorlopende rol, blijven steken in de machine. jammer een gemiste kans van Leitz

Bart - Leitz ICON 17-02-2015

Geachte heer Houtzager, Het spijt ons te horen dat u geen goede ervaring hebt gehad met Leitz ICON. We vinden dit heel vervelend voor u, en willen er alles aan doen om het op te lossen. Zou u daarom contact met ons willen opnemen op infonl@esselte.com, zodat we u verder kunnen helpen? Groet, Bart van het Leitz ICON team

versekost 15-09-2015 Product paar weken in bezit

Een zeer fijn apparaat dat volledig doet aan onze verwachtingen. Wij gebruiken de Leitz icon zakelijke voor het printen van onze labels. We gebruiken verschillende formaten. Erg eenvoudig om te wisselen. De software werkt prima en met de app op de iPhone kan je eenvoudig contacten inschieten.Wij zijn zeer tevreden over de kwaliteit.

CarlaGoossens 14-07-2015 Product paar weken in bezit

In mijn ogen de beste, meest flexibele en makkelijkst in te zetten labelprinter van dit moment. Ziet er super uit, iedereen die het op mijn bureau ziet staan, wil weten wat het is. Labels switchen zeer simpel, breed assortiment beschikbaar, papier, plastic, klein, smal, breed tot aan label badges en grote attentie signaallabels van meer dan 2 meter. De enige mobiel in te zetten labelprinter werkend op wifi en mobile voeding & accu. Print kwaliteit zeer goed. App en software werken simpel, eenvoudig, en duidelijk. Goede aankoop!

trekzwam 14-06-2015 Product half jaar in bezit

7,3
Al een 1/2 jaar lees ik dat Leitz de software zodanig aanpast dat de printer op standby gaat. Niet dus. Stekker erin, stekker eruit.

MarkHessing 03-03-2015 Product paar dagen in bezit

Erg goede en fijne labelprinter. Mn erg praktisch, makkelijk, handig. Print echt supersnel veel labels. Wat echt superhandig is dat ie mobiel te gebruiken is, zeker met de accu die je er bij kan kopen. Printen vanaf je iPad is een fluitje van een cent. Erg handig is ook dat je hem op je draadloze netwerk aan kunt sluiten en er dus meerdere mensen gebruik van kunnen maken. Het installeren daarvan is wel wat werk, maar de handleiding helpt daar goed bij. Erg tevreden, ook qua vormgeving.