Remington CB 7A138 - Expert review

Automatische uitschakeling

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 4 reviews die zijn achtergelaten voor de Remington CB 7A138 op Kieskeurig.nl.

BesteProduct.nl 02-04-2019
7,1

Remington CB7A138: Volume- en stijlborstel in één

De CB7A138 is een indrukwekkende volume styler om te zien. Daarmee doel ik vooral op het uiterlijk. De cilinder en de grote puntige "borstelharen" doen mij een beetje denken aan een knots uit de middeleeuwen. Juist door die verhitte cilinder en punten leent deze borstel zich goed voor het lichtelijk omkrullen van je punten of het creëren van extra volume aan de wortel. Echter kreeg ik er in mijn enorm steile haar niet veel meer dan een lichte glooiing in. Een krul kon ik het amper noemen. Voor mij zou dit product niet ideaal zijn. Ik zou er de 53 euro die hij momenteel kost niet voor betalen. Ik heb geen volume nodig, en zou liever wat meer krul willen creëren. Dames die daarentegen heel flets en futloos haar hebben en op zoek zijn naar wat boost, zullen hier wel erg blij mee zijn.

Lees verder op BesteProduct.nl

Voordelen

• Lang meedraaiend snoer
  • Uiteinde wordt niet warm waardoor je zo de borstel kunt "sturen"
  • Ligt prettig in de hand
  • Eenvoudige bediening