Philips StraightCare Sublime Ends-straightener BHS677/00 BHS677 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 41 reviews reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

Kaartje23 16-01-2018

Ideale reispartner, handig voor de niet-ochtendpersonen

voor de mensen zoals ik, die 's ochtends liever 5 minuten langer blijven liggen, maar toch met een fris kapsel naar buiten willen, is deze stijltang ideaal! Waar ik met mijn vorige 5 minuten moest wachten tot deze op temperatuur is, niet de hitte kon regelen en al gauw een half uur verder was om mijn bos krullen te temmen, kan ik nu na 10 minuten de deur uit! Erg te spreken over het gebruikersgemak en de makkelijke handleiding.

Pluspunten

• Snel warm
  • Snel resultaat
  • Makkelijk op te bergen

eefje105 14-01-2018

Makkelijk in gebruik

Pluspunten

• Binnen een paar seconden warm
  • Temperatuur makkelijk bij te stellen

eefje105 13-01-2018

Makkelijk in gebruik

Het is een stijltang dat erg makkelijk in gebruik is. Het heeft een knop om de stijltang te vergrendelen, een aan- en uitknop en een knop om de temperatuur te kunnen reguleren. De temperatuur staat duidelijk in beeld en is makkelijk met de knoppen hoger of lager te zetten. Ik heb vrij pluizig haar. Normaal als ik mijn haar stijl, sprongen er nog heel veel haren eruit. Bij deze tang hoef ik de temperatuur niet eens op zijn heetst te zetten om het volledig stijl te krijgen. Het voelt heel erg zacht aan na het stijlen en glanst. Wat ik heel erg fijn vind is dat de stijltang binnen een paar seconden warm is. Ik pak de tang er daardoor sneller even bij om mijn haar te stijlen dan normaal gesproken. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Kaartje23 11-01-2018

Doet zijn werk uitstekend

Als een leek in de wereld van stijltangen ben ik erg blij met mijn aankoop! Door het makkelijke display kan ik snel aflezen voor welk haartype welke temperatuur geschikt is en al gebruik ik hem niet dagelijks, ik heb wel het idee dat mijn splijtende puntjes een stuk minder zijn! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

MJT 09-01-2018

Prettige en sytlishe stijltang

Pettige stijltang die mijn krullende haar mooi stijl krijgt en houdt.
De Philips StraightCare BHS677/00 warmt op binnen ongeveer 20 seconden. Door de lange stylingplaten van 105 millimeter wordt zelfs mijn krullende en dikke haar stijl en blijft dit zo gedurende de dag.
De maximale tempratuur van de stijltang is 230 graden, dit is warm genoeg om krullend haar stijl te krijgen. Daarnaast is er een indicator op de stijltang, voor welke temperatuur bij welk haartype past, dit werkt erg prettig.
Ook bespaart de stijltang veel tijd, ik ben sneller klaar met mijn haar stijlen dan voorheen.
Het is ook mogelijk met de Philips StraightCare BHS677/00 je haar te krullen. Door de bredere platen, komen er mooie krullen in je haar zonder vreemde hoeken.
De stijltang wordt geleverd met een hittebestendige hoes en handschoen.

Pluspunten

• Tijdbesparend
  • Temperatuur indicato
  • Stylish product
  • Maximale tempratuur van 230 graden

Julia19 07-01-2018

Goede stijltang

Ik ben erg tevreden over deze stijltang van philips. Hij is snel op temperatuur en is handig in gebruik doordat het snoer meedraait. Het stijlen van het haar gaat snel en het resultaat is erg mooi. Bij het gebruik van andere stijltangen werd mijn haar altijd vrij snel weer golvend, echter blijft met het gebruik van deze stijltang mijn haar mooi stijl tot ik mijn haar was. Het is een erg fijne stijltang die ik zeker blijf gebruiken.

Pluspunten

• Snel op temperatuur
  • Haar blijft lang stijl
  • Handig in gebruik

Smiekje33 07-01-2018

Deze stijltang werkt super!

Ik vind dit een hele fijne stijltang. De tang is snel opgewarmd, zodat je snel kan beginnen met stylen. Ik heb dik haar, maar dat kan hij moeiteloos aan. Je kan de temperatuur makkelijk instellen, de stijltang heeft een digitaal schermpje. Na het stijlen voelt mijn haar zacht en gezond aan.
Door de beschermkap is het veilig voor kinderen na het wegleggen.

Pluspunten

• Snel op temperatuur
  • Zeer geschikt voor dik haar
  • Temperatuur is makkelijk in te stellen
  • Na gebruik zacht en gezond haar

Minpunten

• Temperatuur elke dag opnieuw instellen

Smiekje33 07-01-2018

Deze stijltang werkt super!

Door de beschermkap is het veilig voor kinderen na het wegleggen. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Julia19 07-01-2018

Dit product werkt erg goed.

De stijltang werkt goed en is handig in gebruik, door het meedraaiende snoer komt het snoer niet in de knoop. Bij eerdere stijltangen moet je soms erg lang wachten tot deze op temperatuur is, echter is deze stijltang erg snel op temperatuur. Ook vind ik het een pluspunt dat de stijltang automatisch uit wordt geschakeld. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Majda 06-01-2018

Een aanraader

Ik ben zeer tevreden met deze stijltang. Het is een makkelijke en snelle manier om je haar te stylen en krullen in een zonder dat je haar beschadigd raakt. Na 2 weken intensieve gebruik is mijn haar glanzend en zacht zoals altijd. De stijltang is gemakkelijk te gebruiken en heeft een handige temperatuur advies functie die het voorkomt dat je haar onnodig veel blootgesteld wordt aan te hoge temperaturen. Voor elk haartype is een bijpassende temperatuur keuze. Moderne en mooie design voorkomt verbranden en lange platen zorgen ervoor dat 1x stijlen genoeg is. Al met al een super fijne stujltang! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Vera1971 06-01-2018

Eenvoudige stijltang, die zijn werk goed doet.

Pluspunten

• snel warm
  • snel en mooi glad haar

Minpunten

• onduidelijke krulfunctie
  • temperatuur iedere keer opnieuw instellen
  • geen teken dat tang aan het afkoelen is

Vera1971 06-01-2018

Eenvoudige stijltang, die zijn werk goed doet.

Dit is een fijne stijltang, die heel snel warm is en snel de haren mooi glad maakt. Jammer is wel dat je de temperatuur iedere dag opnieuw moet instellen. De krulfunctie is mij niet duidelijk geworden. De handleiding is onduidelijk en het gebruik leverde mij qua krul niet het gewenste resultaat. Ook jammer is dat er geen functie is waardoor je ziet dat de stijltang nog aan het afkoelen is na gebruik. Samenvattend: een eenvoudige stijltang, die de haren heel mooi stijl maakt, maar beperkt is in zijn mogelijkheden. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Rens146 05-01-2018

Doet wat het beloofd

Deze stijltang is fijn voor ieder type haar. Je kunt zelf de temperatuur instellen naar de dikte van je haar. Ikzelf heb krullend haar, en heb hem op zijn heetst staan. Mijn haar ziet er dan mooi stijl en glanzend uit. De snoerlengte is ook perfect, en na gebruik kun je de ontgrendeling erop zetten en er een kapje overheen plaatsen.

Pluspunten

• Snel op gewenste temperatuur
  • Lange snoer
  • Mooi stijl glanzend haar

Rens31 05-01-2018

Doet wat het beloofd

Deze stijltang is snel op de gewenste temperatuur,en dan klaar voor gebruik. Ikzelf heb dik krullend haar,en door de stijltang op zijn heetst te zetten rond de 200 graden krijg ik mijn haar mooi stijl. Na gebruik is er ook een mooie glans over het haar te zien. Wat ook fijn is, is dat de snoer lang genoeg is. Na gebruik kun je het apparaat vergrendelen en er een kapje overheen plaatsen. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Majda 04-01-2018

Een stijltang die je haar niet beschadigd

Ik ben zeer tevreden met deze stijltang. Het is makkelijk in gebruik, heeft een handige temperatuur advies functie die de temperatuur op je haar type aanpast. Dat voorkomt dat je je haar onnodig veel blootstelt aan te hoge temepraturen en daardoor verbrandt. Het maakt de haar glanzend en zacht en 1x stylen is genoeg voor een landurend resultaat. De ontwerp is veilig en zorgt ervoor dat je je niet verbrandt tijdens haar stylen.

Pluspunten

• Fraai design
  • Makkelijk in gebruik
  • Temperatuur advies
  • Stijlen en krullen
  • Maakt haar glanzend en zacht

Minpunten

• Soms statisch haar
  • Kan kantelen bij neerzetten

deniiesje1993 04-01-2018

Hele fijne stijltang voor mijn dikke haar

Pluspunten

• snel warm
  • zorg voor een mooie glans in het haar
  • haar blijft stijl tot dat het gewassen wordt
  • strak design

deniiesje1993 04-01-2018

Hele fijne stijltang

Ik ben erg tevreden over de stijltang van philips. Hij is snel warm, ligt fijn in de hand, het haar wordt mooi stijl en blijft ook stijl totdat het weer gewassen wordt. het haar wordt ook heel zacht door de stijltang. Ik heb al verschillende modellen stijltangen gehad van diverse merken en prijzen tussen de 50 en 150 euro en deze van philips is de fijnste. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

El1a 03-01-2018

Een stijlang die veel tijd bespaart

positief: de tang plakt niet vast aan de punten van mijn haar. Hij warmt op tot 230° (in vergelijking met mijn vorige, die maar tot 220° opwarmde). De randen van het metaal zijn relatief ver weg, dus je brand je niet makkelijk. Hij stijlt erg goed glad, het effect voelt langdurig prettig aan, Je kunt ook kleine krullen stijlen aan de punt, wat ik met de andere niet kon, ik denk vanwege de vorm. Het belangrijkste is dat ik minder tijd nodig heb om te stijlen. Ik doe het twee tot drie keer sneller dan met mijn oude (ik heb licht golvend haar). Er zit ook een plastic beschermkap bij, waar je de warme tang in kun doen voor je hem op slot doet. En dan is het ook meteen beschermd voor kinderen.
negatief: ik hem hem nog niet zo lang, en heb nog geen negatieve punten ontdekt. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Margreet124 03-01-2018

Geweldig product

Pluspunten

• Goede prijs/kwaliteit verhouding
  • Goede kwaliteit
  • Snelle opwarmtijd

Margreet124 02-01-2018

Geweldig product

Het is een geweldige stijltang en zeker een aanrader! Ik heb vrij dun en kwetsbaar haar en mijn vorige stijltangen zorgde dan ook altijd voor veel gespleten haarpunten/haarbreuk. Deze stijltang richt zichtbaar minder schade aan. Mijn haar ziet er nu na het stijlen veel gezonder uit. Daarnaast glijdt de stijltang erg soepel door het haar heen en is heel snel op temperatuur! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]