BaByliss Hot Straightening Brush Black - HSB101E - Expert review

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de BaByliss Hot Straightening Brush Black - HSB101E op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

BesteProduct.nl 18-08-2017

Babyliss Liss Brush 3D: Werkt geweldig als stijlborstel, maar niet te vergelijken met een stijltang

Ik keek er naar uit om mijn haar te stylen met deze verwarmde stijlborstel. De Babyliss Liss Brush 3D doet ook zeker wat hij zegt: hij maakt het haar glad en stijl. Verwacht er alleen niet meer van. Want verder dan dit reiken de mogelijkheden niet. Heb je een stijl kapsel dan is het een ideale tool om erbij te hebben. En wanneer je haar normaliter iets krult of pluist, ook dan is hij perfect. Maar sta je elke ochtend je krullen te stijlen, en verwacht je dat deze borstel jouw tang kan vervangen, dan moet ik je teleurstellen. Want dat mag je er niet van verwachten. Wat dan wel? Een borstel, die lekker in de hand ligt en je haar simpelweg mooi glad borstelt. Vandaar ook dat ik hem toch zeker de moeite waard vind om hem als kooptip aan te merken.

Lees verder op BesteProduct.nl

Voordelen

• Ergonomisch goed ontworpen, ligt lekker in de hand
  • Mooi en stevig ontwerp
  • inclusief een handig beschermmatje