Bosch BKS4043 - Reviews

• Slecht

A Boer 09-05-2016 Product half jaar in bezit

Slecht product

1,7
Wat een waardeloze kruimeldief! Ik heb echt spijt van mijn aankoop. Zuigkracht is super slecht. En water opzuigen (dry&wet...) is het echt een gedoe, want je moet eerst het hele apparaat schoonmaken...

vbreemen 19-02-2015 Product maand in bezit

2,7
Slecht product. Spijt van de aanschaf.
-Minimale zuigkracht, je moet de kruimels er in feite met de hand insteken, en zelfs dan moet je 'm nog met het gat naar boven houden anders valt het spul terug.
-De opening van de zuigmond is te groot om enige zuigkracht te leveren, en de hulpstukjes zijn weer zo smal dat er bijna niets door kan en maken het ding zo groot dat ie nergens meer fatsoenlijk past, gaat richting de halve meter.
-De blauwe LED geeft zoveel licht dat het storend is om 'm in de kamer te hangen.
-Over degelijkheid kan ik nog niets zinnigs zeggen, maar slijten wegens veel gebruik zal hij niet snel.

zjeeraar 11-11-2014 Product half jaar in bezit

5,3
Bij het kopen van een nieuwe stofzuiger ook maar gelijk een kruimeldief gekocht, wel zo handig voor de kleine dingetjes.

Helaas voor deze Bosch gekozen zonder van tevoren review gelezen te hebben. Deze kruimeldief is compleet waardeloos. Zuigt werkelijk NIKS op.

Hij is wel handzaam en zal vast degelijk zijn... eens kijken of hij het overleeft als ik hem het raam uit gooi..

aussemsg 10-09-2014 Product paar dagen in bezit

2,7
In lijn met de andere reviews: een stofzuiger die wel veel geluid maakt maar niet zuigt. Echt een ongelofelijk product. Absoluut niet kopen en het zou Bosch sieren als zij de slachtoffers van dit product op de een of andere manier compenseren.

JoopvtG 09-09-2014 Product kwartaal in bezit

Bosch dacht ik is een degelijk en goed merk, heb een wasautomaat van 21 jaar werkt nog perfect en sinds Januari dit jaar een A+++ koelkast ook heel tevreden over.

Mijn oude kruimeldief had het begeven en was toe aan een nieuwe, keus viel op de Bosch BKS4043/03 prima merk toch, helaas wat een tegenvaller, het is een absoluut waardeloos apparaat, de aanzetknop schakelt niet maar is een type met een krachtige veer die je vast moet houden dit is heel vervelend en zorgt voor verkramping van je hand.

De hoofdzaak, stof opzuigen is echt belachelijk, totaal geen zuigkracht, zuigt echt helemaal niets op, geen kruimeltje, stofje helemaal niks.

Verder zijn de meegeleverde hulpstukken waardeloos, rubbers laten los, samengevat het apparaat is een komplete ramp.

Blind een apparaat van het merk Bosch kopen gaat ik zeker niet meer doen.

Overweeg een klacht bij Bosch te deponeren, ik vind dit product absoluut de merknaam Bosch onwaardig.

C. Huisman 23-06-2014 Product paar dagen in bezit

Ik heb deze kruimeldief nu enige tijd in mijn bezit en was in het begin ook ontevreden over de zuigkracht maar na grondig de kruimeldief te hebben bekeken besloten het laatste filter (dat textiel kousje) eraf te halen. Nu zuigt hij goed en wat het verwijderde filter betreft: de kruimels gaan al niet door het op een na laatste filter heen (dat "hoedje" van fijn gaas) en het grof stof ook niet, voor fijn stof (waarvoor dat kousje vermoedelijk is bedoeld) heb ik geen kruimeldief gekocht dus ik heb er vrede mee dat dat nog de kruimeldief zou kunnen passeren (overigens, het grove stof dat zich om het een na laatste filter ophoopt werkt ook als een filter voor fijner stof dus geen probleem hier).
verder mocht van mij wel een blokkeerstand op de aan knop zitten zodat je hem niet de hele tijd ingedrukt hoeft te houden.

oosting1 10-04-2014 Product paar weken in bezit

3,3
kan inderdaad nog geen stukje papier opzuigen van een houten vloer. is bovendien zwaar en krijg kramp in mijn duim voor het indrukken aan knop.

hoort niet thuis bij bosch

Ard_66 18-01-2014 Product half jaar in bezit

4,7
Hoewel het ding degelijk is en handzaam (wat de relatief hoge score verklaart)doet het ding niet wat hij moet doen. Namelijk: zuigen. Zelfs de zaadschilletjes van het vogelvoer die op de grond zijn gevallen laat hij vrolijk liggen.
Aan nat zuigen hoef je al helemaal niet te denken. De zuigmond wordt nat en dat is het dan.

Dus, hoewel wellicht onverwoestbaar en reuze handzaam, volledig onbruikbaar.

Kortom: miskoop. En omdat hij niet goedkoop is een erge dure koop.

Anton Pieters 10-01-2014 Product jaar of meer in bezit

1,7
ROMMEL, niet kopen!
zuigkracht is nihil, niks, nada.
De kruimelzuiger van Bosch is echt heel slecht.

woppybob 17-11-2013 Product paar dagen in bezit

3,3
Wat een slechte kruimeldief, zuigkracht is waardeloos.
Valt mij erg tegen van een merk als Bosch.
Ziet er goed uit maar ja, hier heb je niets aan als de zuigkracht er niet is.

suzzz 24-08-2013 Product kwartaal in bezit

1,3
Zuigt voor geen meter. Je moet de knop zelf ingedrukt houden om het apparaat te laten zuigen - erg onhandig.
Wet and dry? Wat moet ik ermee? Dit ding kan nauwelijks pluisjes opzuigen - laat staan vloeistof.
Afrader.

soundwizard 24-03-2013 Product half jaar in bezit

3,3
Dit toestel tart elke verbeelding : hij zuigt TOTAAL NIET. Geen enkele kracht heeft dit ding. Dé miskoop van deze eeuw. Mijn oude B&D die nog maart zuigt op 10% van zijn kracht doet het beter dan dit onding. De "1" onder "Zuigkracht" hierboven is nog teveel.

Erwin1234 04-01-2012 Product kwartaal in bezit

Ik had een oude B&D kruimeldief met zo'n platte zuigmond. Zoog prima! Maar die was stuk. Bij de BCC de duurste zuiger uitgekozen met hoogste voltage, dat moest toch goed zijn, en dat was deze. Maar hij zuigt voor geen meter! De zuigmond zit onderaan en is rond, sluit dus niet aan op een plat oppervlak. Hij zuigt nog geen hagelslagje naar binnen. Er zit een klepje voor wat een grote broodkruimel al tegenhoudt. Het filter binnenwerk is heel ingewikkeld met veel onderdelen die allemaal snel vies worden en dicht gaan zitten. Zeer onhandig.

Ik zou deze het liefste willen terugsturen naar de BCC of Bosch want wie dit verzonnen heeft zouden ze moeten ontslaan. Ik gooi hem dan maar in de container.

"Degelijkheid" en "handzaamheid" zijn bij de beoordelig niet van toepassing bij een kruimeldief die het niet doet.

hans1234567876786 12-03-2011 Product maand in bezit

5,7
Hij ziet er strak uit, echter zuigkwaliteit is beroerd. De hulpstukken helpen daar niet echt bij. Zou hem het liefst inruilen voor mijn boring 15 jaar oude kruimeldief B&D. Helaas had die de pijp aan maarten gegeven.