Bosch BCS1TOPNC - Reviews

Capaciteit (droog vuil)
0,40 liter
Nat en/of droog
droog

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 85 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch BCS1TOPNC op Kieskeurig.nl.

Arjan 29-12-2018

Lange gebruiksduur, stofbakje legen is een ramp

Geschreven voor: Bosch BCS1TOPNC

Stof zuigen op harde vloer en tapijt is goed. De gebruiksduur is eveneens goed dankzij de tweede accu. Het lawaai is redelijk ook op de hoogste stand. De capaciteit van het stofbakje is aan de lage kant. Het legen van het stofbakje is een complete ramp, enerzijds omdat het apparaat eigenlijk uit elkaar valt en je twee onhandige stukken tegelijkertijd moet vasthouden, anderzijds omdat het reservoir door zijn geringe inhoud vrij snel boven de maximum streep gevuld is en het stof bij het losmaken van het bakje gemakkelijk vrijkomt. Daarna is het nog een hele klus om het stofreservoir weer vast te maken aan het apparaat omdat de sluiting niet altijd even snel "pakt". Dit zou ik vóór aanschaf in de winkel zelf even proberen om teleurstelling te voorkomen. Ik heb het idee dat gelet op de alleen maar positieve reviews er veel Bosch mederwerkers gratis een steelstofzuiger gekregen hebben.

Pluspunten

• accuduur
  • hanteerbaarheid bij stofzuigen

Minpunten

• stofbakje legen
  • stofbakje terug monteren

Engelien 27-10-2018

Steelstofzuiger Bosch BCS1TOPNC

Geschreven voor: Bosch BCS1TOPNC

Mijn keus is ( na lang wikken en wegen) gevallen op deze handige steelstofzuiger.
Het voordeel van deze “snoerloze” steelstofzuiger is dat er 2 accu s bij zitten.
Het is super makkelijk in gebruik en daarbij ook nog eens mooi om te zien.
Het ophangsysteem is goed en alle accesoires die je nodig hebt, zitten er bij.
Ook heel fijn dat je het apparaat als kruimeldief kunt gebruiken.
Weet zeker dat ik heel lang plezier van zal hebben.

Pluspunten

• 2 accu,s
  • Handig in gebruik
  • Goed ophangsysteem
  • Ook handig als kruimeldief

Theo 25-07-2018

handig stofzuiger zonder snoer, en die goed zuigt.

Geschreven voor: Bosch BCS1TOPNC

we hadden deze al in ons zomerhuis, en het bevalt ons zeer goed, zo goed dat we ook thuis deze stofzuigen willen gebruiken

Pluspunten

• lang accu duur
  • erg gauw gepakt
  • zuigt goed
  • tegebruiken als kruimmeldief
  • accu ook te gebruiken voor boch geredschap

Gideon Boer 09-06-2018

Bosch Unlimited stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BCS1TOPNC

Dit product maakt het makkelijke voor ons het huis goed bij te houden.
Denk aan spinrag en even snel de kruimels van de kinderen en fijn aan de muur op te hangen het apparaat is mooi om te zien!
Verder raad ik iedereen aan om sowieso van je kruimeldief af te stappen en deze te nemen!

Pluspunten

• Lichtgewicht
  • draadloos

Anne 25-10-2020

Accu's

Geschreven voor: Bosch BCS1TOPNC

In het begin waren we zeer tevreden over deze stofzuiger nu hebben we hem 2 jaar en helaas hebben we al 2x de accu's terug moeten sturen naar Bosch omdat deze na een halfjaar "moe" zijn en niet langer dan 5 min mee gaan. Ook is de stofzuigmond al ter reparatie terug gestuurd... Iedere keer wordt het netjes opgelost door bosch maar ondanks dat hebben we helaas geen vertrouwen meer in deze stofzuiger. Nu zijn de accu's weer terug naar bosch en zitten we alweer zonder stofzuiger.
Oorspronkelijk gepost op bosch-home.com

Aafje 02-05-2020

Geen aanrader

Geschreven voor: Bosch BCS1TOPNC

Deze stofzuiger heb ik inmiddels bijna twee jaar in mijn bezit. Hij is vrij snel retour gegaan omdat de ronde draaiende borstel niet meer werkte. Deze is kosteloos vervangen.
Accu's worden ondertussen slecht. Eentje doet het nauwelijks nog dus omwisselen kan niet meer en met eentje krijg ik mijn huiskamer niet meer schoon voordat hij uitvalt.
Stofvakje legen is erg lastig. Ik krijg hem bijna niet los. Ook terugzetten is niet gemakkelijk. Wij hebben katten en het grind valt er continu uit. Tijdens het stofzuigen maar vooral als je hem uitzet.
Ik vind stofzuigen zonder draad heerlijk maar ik raad deze niet aan. Erg duur voor het gemak dat je ervoor terugkrijgt. Een kruimeldief op steel is een goedkoper vergelijkbaar alternatief. Wij hebben die inmiddels op de bovenste verdieping stam en we hebben een gewone stofzuiger zodat we eens per week het huis écht schoon kunnen krijgen. Jammer.

Pluspunten

• Zonder draad
  • Weinig ruimte in beslag

Minpunten

• Stofvak legen is lastig
  • Verliest vuil
  • Accu's niet goed

Helga 09-01-2020

prima zuiger

Geschreven voor: Bosch BCS1TOPNC

Ik heb deze 1 week in bezit en zocht een stofzuiger die ook hoogpolige tapijten kan zuigen .Ik gebruik hem elke dag omdat ik 4 honden heb ,en dus elke dag kuis .Is even wennen omdat je zuigt met 1 hand ,goed wendbaar ,weinig lawaai ,en batterij gaat lang mee ,en nog 1 tweede gratis er bij.Weinig lawaai ,mijn dochter is jaloers en wil graag ook 1 .Even wennen ook aan het gewicht van het toestel .

Pluspunten

• Lange batterij duur
  • Wendbaar
  • zuigt zelfs mijn hoogpolig tapijt heel goed schoon

Gerda 25-07-2019

Weinig zuigkracht

Geschreven voor: Bosch BCS1TOPNC

Ik dacht een goede aankoop te doen maar valt reuze tegen: weinig zuigkracht, en met de dubbele kracht knop is de batterij heel snel leeg/stofreservoir snel vol en moeilijk te legen / prijs / kwalitijd niet in verhouding, hoge prijs voor matige prestatie

Pluspunten

• Snel gepakt om even wat kruimels enz. op te zuigen
  • Vrij stil

Minpunten

• Zuigt niet langs de kanten
  • Batterij snel leeg

Gerda 06-03-2019

Weinig vermogen

Geschreven voor: Bosch BCS1TOPNC

Was in eerste instantie best positief maar na langer gebruik valt het reuze tegen ik heb gladde vloeren en een klein kleed maar om alles op te zuigen moet hij op de hoogste stand en is dan héél snel leeg en ook dan blijven er nog kruimels achter ook langs de randen zuigt hij niet, er zit een rubber stropje aan aan de onderkant dat was al na een paar weken stuk, is we vernieuwd, maar al met al een grote tegenvaller voor zoveel geld voor ons is het de miskoop van het jaar.
Gerda

Minpunten

• Lage zuigkracht
  • Snel leeg

Sjanny 11-02-2019

goede zuigkracht

Geschreven voor: Bosch BCS1TOPNC

De zuigkracht van de stofzuiger is heel goed. Hij is ook heel wendbaar en goed om onder kast of bank te zuigen. Makkelijk te pakken om even snel wat kruimels op te zuigen. Alleen een minpuntje: Het openen van het opvang reservaar om de stof te verwijderen is zeer moeilijk te openen.

Pluspunten

• goede zuigkracht
  • makk

Fenneke 05-02-2019

handig in gebruik

Geschreven voor: Bosch BCS1TOPNC

Stof zuigen op harde vloer en tapijt is goed. De gebruiksduur van de accu ben ik minder tevreden over. Het lawaai is redelijk ook op de hoogste stand. Het stofbakje is klein. Het legen van het stofbakje is niet handig, Na een paar keer gebruik klikte het mechanisme niet meer en nu moet ik met behulp van een mes ertussen en de knop ingedrukt houden en dan gaat het bakje los van de motor. Je moet dan twee onhandige stukken tegelijkertijd vasthouden, Het stof komt bij het losmaken van het bakje gemakkelijk vrij. Daarna is het nog een hele klus om het stofreservoir weer vast te maken aan het apparaat omdat de sluiting niet altijd even snel klikt. Het is jammer dat bij het ophangsysteem van de stofzuiger niet is gedacht aan een ophangsysteem voor de 2e accu.

Minpunten

• duur accu
  • stofbakje legen
  • geen ophangsysteem 2e accu

Marius Don 21-01-2019

goeie accu, stil en goede zuigkracht

Geschreven voor: Bosch BCS1TOPNC

Lang gekeken en vergeleken, vanwege de dubbele makkelijk verwisselbare accu, hij zou stil zijn en goed zuigen. En dat klopt in de praktijk helemaal. Let wel op deze set moet je niet verwarren met de witte versie waar meer accessoires bij zitten, o.a. een parket borstel, die mis ik nu ;(

Pluspunten

• goeie zuigkracht en turbo functie
  • stil

Ida 17-01-2019

. Makkelijk opteruimen maar wel voldoende zuigkracht

Geschreven voor: Bosch BCS1TOPNC

Als je weinig opberg ruimte hebt voor een stofzuiger vond ik een steelstofzuiger een goed alternatief. Nu ik hem gebruik zeg ik : al had ik nog zo veel opberg ruimte ik zou de steelstofzuiger niet meer willen missen

Pluspunten

• Compact
  • Veel zuigkracht
  • 2 accu’s

L. Witteman 15-01-2019

Snoerloos met 2 accu's

Geschreven voor: Bosch BCS1TOPNC

Sinds een paar dagen deze super stofzuiger in huis. Heerlijk om geen apparaat meer mee te sleuren, niet meer struikelen over het snoer, of dat een snoer dat ergens onder en/of achter vastzit. Deze is ook 2 kg lichter dan mijn vorige. Vooral de trap is nu een makkie. Zuigt fantastisch in ons huis met overal vloerbedekking, 1 poes en 1 hond. Je pakt hem ook sneller dan de 'gewone' stofzuiger. Heel fijn zijn de 2 accu's, altijd direct klaar voor gebruik. Een beetje jammer is het hulpstuk om stoel/bank te zuigen. Dat is onhandig klein. Maar dit was voor mij geen reden om deze stofzuiger niet te kopen. Inmiddels opgelost met het hulpstuk van mijn vorige stofzuiger. Kortom, echt een aanrader! Hiermee wordt stofzuigen nog eens leuk.

Pluspunten

• geen snoer
  • licht in de hand
  • 2 accu's
  • zuigt ook heel goed op vloerbedekking
  • snel gepakt

Devries 13-01-2019

Makkelijk je trap stofzuigen

Geschreven voor: Bosch BCS1TOPNC

Makkelijk te hanteren en te verkorten zodat je de trap makkelijk kan stofzuigen.
Niet checken met je handen of hij hard genoeg zuigt en geen aanrader voor hoogholig tapijt.

Pluspunten

• Makkelijk te hanter.
  • Niet zwaar

Rocio Calizaya 13-01-2019

Goede accuut

Weg met snoer.
Zo blij dat elke dag gebruik en mij huis elke dag schoon, zonder restjes van eten of haartjes. Zo makkelijk en niet zo veel tijd investeren van uitrollen of inrollen van snoer.
Twee accu dat binnen een uur opgelaad is. Super!

Familie de Bruijn 12-01-2019

Compact met grote zuigkracht

Geschreven voor: Bosch BCS1TOPNC

Geen getob meer met een net te kort snoer en het wisselen van de stofzuigerzak. Veel minder opbergruimte nodig zonder slang. Bank en trap stofzuigen gaat een stuk makkelijker en beter.

Pluspunten

• snoer- en slangloos
  • weinig opbergruimte nodig
  • twee accu's
  • accu's uitwisselbaar met andere Bosch produkten

Henk 05-01-2019

Steelstofzuiger

Geschreven voor: Bosch BCS1TOPNC

Mooie goed werkende stofzuiger met weinig geluid en makkelijk in onderhoud. En erg handig dat er 2 accus meegeleverd word zo kan je altijd stofzuigen .

Bert 30-12-2018

Zuigkracht opvallend sterk, lange tijd voldoende power..

Geschreven voor: Bosch BCS1TOPNC

Deze steelstofzuiger voldoet geheel aan mijn verwachting.
Na enige vergelijking tussen merken en modellen uiteindelijk dit product van Bosch gekozen en heb er totaal geen spijt van.
Sterke zuigkracht, lange gebruikstijd, laag geluidsniveau en batterij snel opgeladen. Ben er erg blij mee.

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Gebruikstijd
  • Geluidsniveau
  • Batterij snel geladen

Renate 29-12-2018

Zuigt heel fijn en stil

Geschreven voor: Bosch BCS1TOPNC

Deze stofzuiger was zeker aan de prijs maar is het meer dan waard. Hij zuigt heel stil, makkelijk in gebruik, super lang zuigen op 1 accu en dan nog 1 accu hebben. Het rolborsteltje in de zuig mond is ook erg handig schoon te maken

Pluspunten

• Lang zuigen op 1 accu
  • Geen zakken meer