Dirt Devil Renegade 18 - Reviews

Beoordeling op basis van 2 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

5,5

Anna van Vlaar 22-04-2017 Product paar weken in bezit

Erg handig tussen de zuigbeurten door!

Ik schrijf niet snel een review, maar na het lezen van onderstaande wou ik graag mijn ervaringen delen. Allereerst is lelijk natuurlijk erg persoonlijk en nietszeggend, ik vind hem er namelijk netjes uitzien. In tegenstelling tot veel merken met gekleurd plastic heeft deze Dirt Devil een echte kleur, dit kan ik alleen maar toejuichen.

Waar het echter om gaat, gebruiksgemak. En dat biedt dit apparaat! De zuigkracht is verrassend goed en sinds ik hem in gebruik heb pak ik de normale stofzuiger veel minder vaak. Een wekelijkse grondige reiniging voldoet, voor alle andere schoonmaakbeurten pak ik voortaan mijn steelstofzuiger. Het handvat is misschien een de gladde kant, maar ik ervaar dit niet als een slechte eigenschap. Het maakt hem namelijk handzaam en makkelijk te sturen. De accu gaat zoals beloofd ook een half uur mee, hierdoor hoef ik hem niet eens elke keer opnieuw op te laden. Ik ben zeer tevreden!

Pluspunten

• Gebruiksgemak
  • Draadloos
  • Zuigkracht

Minpunten

• Stofbak leeg maken vergt wat gewenning

Ronald 17-04-2017 Product paar weken in bezit

Huilen

Als je de verpakking opent en je ziet de kleur dan realiseer je je dat dit een bummer gaat worden. De kleur is schijnbaar uitgekozen door iemand die in een land woont waar ze heel erg van de kleuren rood en goud houden het liefst met metallic flakes er door.
OMG wat een foeilelijke kleur. Dit wordt een gevalletje snel in een kast opbergen na gebruik.

Je zult hem daar ook alleen uithalen als je even snel iets op moet zuigen. De vormgeving van het handvat is waardeloos. Of nou ja vormgeving, het voelt aan als een gladde hardplastic dildo zonder enige grip. Aangezien deze steekstofzuiger ook nog aan de kleine kant is moet je voorover gebogen stofzuigen en heel veel kracht met je hand zetten anders glipt hij er uit.
Om hem aan en uit te zetten heb je 2 handen nodig. De schakelaar zit weliswaar dicht bij het uiteinde waar je de stofzuiger vast moet houden maar gaat te zwaar om even snel met je duim te verschuiven.

Als je met behulp van het instructieboekje gevonden hebt waar de lader aangesloten moet worden en de accu is volgeladen dan lijkt hij aardig te zuigen. Het nodigt echter niet uit om een ruimte van meer de 3 m2 te stofzuigen.

Pluspunten

• Zuigt redelijk goed voor een steelstofzuiger

Minpunten

• Lastig vast te houden. Glijdt uit je handen.
  • Lelijk. Vooral de rode kleur.