Dyson V6 Baby + Child Kruimelzuiger

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Dyson V6 Baby + Child Kruimelzuiger op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Peter 14-05-2018

V6 snoerloze stofzuiger onmisbaar in het gezin

Na een aarzeling vanwege de prijs toch de knoop doorgehakt en deze snoerloze stofzuiger gekocht. Tot op dit moment geen enkele spijt gehad van deze aankoop. Dagelijks wordt de stofzuiger in het gezin gebruikt. Laadt eenvoudig op door stevige houder die wordt gevoed door een 220V aansluiting. gemakkelijk te reinigen en snel gebruiksklaar. Inmiddels ook enkele accessoires aangeschaft die het gebruiksgemak vergroten.

Pluspunten

• Grote zuigkracht
  • Handzaam
  • Compact
  • Praktische accessoires verkrijgbaar
  • Accuduur

Jannie 27-08-2017

Erg tevreden

Sinds een week heb ik deze kruimelzuiger in gebruik. Ik hikte erg aan tegen de prijs, maar toen er 50 euro korting op zat heb ik de knoop doorgehakt en hem besteld. Ik heb hem afgelopen week gebruikt in de camper. We hebben een hond en ik wil toch wel dat het een beetje schoon blijft. Ik vind het resultaat verbluffend. De zuigkracht is prima en met de hulpstukken kun je alle kanten op. Ik. Everloc dit product zeker aan.

micheere 16-04-2017

Super apparaat, maar......

Verhouding laadtijd/zuigtijd klopt. Zuigsterkte is werkelijk enorm. Ik heb drie langharige katten en gebruik het apparaat sinds enkele dagen om tussendoor wat haren en kattengrit op te zuigen, zonder de grote zuiger te moeten pakken.

De grote MAAR is echter dat het apparaat zeer onhandig leeg te maken is. Op het knopje drukken en de inhoud valt in de prullenbak kan ik vergeten door de lange haren die erin blijven hangen, daarom toch wat sterren aftrek.

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Laadtijd
  • Formaat reservoir

Minpunten

• Wandhouder apart te bestellen
  • Legen van reservoir zeer moeizaam met lange haren