Bosch BBH21633 - Reviews

Inhoud kruimelopvang (droog)
0,3 ml
Kleuren
zwart

Beoordeling op basis van 17 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Nathalie 14-06-2016 Product maand in bezit

(Te) kleine zusje van de Athlet

5,7
Wij hebben de Readyy'y gekozen vanwege de prijs. De wat zwaardere versie was niet op voorraad en daarom kozen we voor de 16V versie. Voor ons is deze zuiger te snel leeg en duurt het opladen te lang. Een extra accu, die bij dit model makkelijk vervangbaar is, zou een goede hulp zijn.

Rick vTol 19-10-2017 Product paar dagen in bezit

Geweldig apparaat! Eenvoudig in gebruik.

Het apparaat werkt echt geweldig, laadt prima en snel genoeg op, doet het lang genoeg, en heeft ook een uitneembare kruimeldief. De oude zware stofzuiger met snoer met alle plezier het huis uit geflikkerd, en ik wil niets anders meer dan dit!

Pluspunten

• Ziet er strak uit
  • Werkt goed
  • Accu gaat lang genoeg mee

Puck 11-10-2017 Product paar dagen in bezit

Compact & handig in gebruik

Hele goede stofzuiger. Kan op zichzelf staan en opladen is slechts een draadje aanklikken en in het stopcontact. Geen hele houder die je neer moet zetten. Topproduct

Pluspunten

• Compact
  • Makkelijk in gebruik

Minpunten

• Moet na iedere x geleegd worden

Diana 06-10-2017 Product paar weken in bezit

De Bosch BBH21633

Hele wentbare stofzuiger en ook heerlijk om zonder snoer te kunnen stofzuigen. Maar helaas in een gezin met kinderen en 4 slaapkamers niet handig. Houten vloeren doet hij niet echt top stofzuigen en in de kleine gaatjes en hoekjes kom je niet. Maar daar kan je wel de kruimeldief voor gebruiken.

Pluspunten

• Prijs kwaliteit
  • Gaat opgeladen lang genoeg mee

Minpunten

• Houten vloer
  • Kleine hoekjes

menze92 06-10-2017 Product paar dagen in bezit

kortstondig getest

In eerste instantie een beetje terughoudend omdat een klein apparaat niet te vergelijken is met een stofzuiger.
Bij levering deels opgeladen wat fijn is omdat ik het product direct kon testen in de woonkamer.
De stofzuiger is verrassend krachtig en heel goed handel & wendbaar.

Pluspunten

• Opgeladen bij levering
  • wendbaar
  • lichtgewicht
  • draadloos

Minpunten

• iets te klein opslagreservoir

Michael 03-10-2017

Bosch Readyy’y for takeoff

Mooi design en erg gebruiksgemakkelijke steelstofzuiger. Absolute aanrader in ieder huishouden. Makkelijk voor huis met meerdere verdiepingen en met kinderen.

• Goede zuigkracht
  • Neemt weinig ruimte in

Ben 09-05-2017 Product paar dagen in bezit

Praktische stofzuiger om rommeltjes op te ruimen.

Om de dagelijkse rommeltjes op te ruimen en de auto schoon te zuigen is deze stofzuiger uiterst prettig in gebruik. Neemt weinig plaats in en ziet er ook nog eens mooi uit.

Mart 08-05-2017 Product paar dagen in bezit

Handig en krachtig

Deze combinatie van stof/kruimelzuiger is super handig. Uit de doos snel in elkaar te zetten. Het enig dat je nodig hebt is een schroevendraaier, maar met een munt kun je de steel ook monteren. Kwaliteit van de zuiger is uitstekend. Echt pluspunt is dat je de kruimelzuiger met een druk op de knop kunt ontkoppelen. De zuigkracht is prima. De stofopvangruimte is makkelijk te reinigen. Wel lange oplaadtijd als de accu helemaal leeg is.

Pluspunten

• compact
  • krachtige zuiger
  • kruimelzuiger snel te ontkoppelen

Minpunten

• lange oplaadtijd

Edwin 19-04-2017 Product paar weken in bezit

Goede accuduur en flexibel zuigmond.

Precies wat je van Bosch mag verwachten. Kwalitatief goede stofzuiger. Ruim na een week opladen nog een goede zuigkracht. Goede prestaties en prima schoon te houden.

Pluspunten

• Lange accuduur
  • Flexibele zuigmond

de Jong 17-04-2017 Product paar dagen in bezit

Superhandig !

Hele handige stofzuiger met goede zuigkracht. Wendbaar en ook makkelijk hanteerbaar. Zelfs ik vind stofzuigen nu leuk!

Nanny 07-04-2017 Product paar dagen in bezit

Voor dagelijks gebruik

Praktisch, makkelijk en snel in gebruik
Zonder te bukken even snel wat kruimels van de grond weghalen of na ontkoppeling met een handzaam model de stoel schoon zuigen. Zelfs de kinderen willen nu meehelpen met schoonmaken

Pluspunten

• lange steel
  • wendbaar
  • mooi design
  • handig in gebruik
  • reservoir legen is makkelijk

Minpunten

• gewicht kruimeldief

Evelien 23-06-2016 Product paar weken in bezit

Super goede stofzuiger!

2 weken geleden hebben we deze stofzuiger gekocht. En we zijn er super blij mee! Hij zuigt goed. Ik kan er gewoon de hele bovenverdieping goed mee stofzuigen en hij blijft de zuigkracht behouden. Het stofreservoir is heel eenvoudig leeg te maken. Hij is erg wendbaar, en kan ook zo plat onder het bed door. Echt een ideaal ding. En erg handig met de losse handstofzuiger erbij voor als je even een kleinigheidje op moet doen. Wij zijn er super blij mee en geven hem een 10!
Nog een leuke bijkomstigheid: onze kinderen vinden hem ook geweldig en willen er elke dag wel mee "spelen". En omdat hij zo compact is kunnen ze hem makkelijk zelf de trap op en af nemen en zo op meerdere verdiepingen helpen!

Steelstofzuiger Bosch 19-06-2016 Product paar dagen in bezit

steelstofzuiger Bosch

prima zuigkracht, ideaal dat er geen snoer in de weg zit, je pakt de stofzuiger zo ook heel gemakkelijk even, je kunt gemakkelijk rechtop blijven staan bij het zuigen (niet belastend voor de rug), en natuurlijk de kruimelzuiger die er goed kan worden afgehaald, 2-in-1 functie.

Lenie 11-06-2016 Product paar dagen in bezit

wendbare steelstofzuiger zonder snoer

Het apparaat zuigt goed. Is wendbaar. Gewicht prima, handzaam. Geluid niet schel of te hard, goed aan te horen.
Veel plastic, wel stevig.

WR 07-06-2016 Product paar weken in bezit

Bosch handzaam

7,3
Het is een handig apparaat, maar de capaciteit is wat klein, het reservoir is snel vol. Dat moet je dus vaak legen. Ook is de batterij vrij snel leeg en mot je dus vaak opladen.

Annet 02-06-2016 Product paar weken in bezit

Erg handig!!

Erg handig om zonder snoer door je hele huis te gaan!! En een krachtige motor die al het vuil opzuigt!! Ben er heel blij mee.

Langgezocht toch gevonden 25-05-2016 Product paar dagen in bezit

Opgeruimd staat netjes

Handzaam, gebruiksvriendelijk, gemakkelijk licht in gebruik, krachtig in haar werk.
Opgeruimd staat netjes