Bosch BBH 21633 - Reviews

Evelien 23-06-2016 Product paar weken in bezit

Super goede stofzuiger!

2 weken geleden hebben we deze stofzuiger gekocht. En we zijn er super blij mee! Hij zuigt goed. Ik kan er gewoon de hele bovenverdieping goed mee stofzuigen en hij blijft de zuigkracht behouden. Het stofreservoir is heel eenvoudig leeg te maken. Hij is erg wendbaar, en kan ook zo plat onder het bed door. Echt een ideaal ding. En erg handig met de losse handstofzuiger erbij voor als je even een kleinigheidje op moet doen. Wij zijn er super blij mee en geven hem een 10!
Nog een leuke bijkomstigheid: onze kinderen vinden hem ook geweldig en willen er elke dag wel mee "spelen". En omdat hij zo compact is kunnen ze hem makkelijk zelf de trap op en af nemen en zo op meerdere verdiepingen helpen!

Steelstofzuiger Bosch 19-06-2016 Product paar dagen in bezit

steelstofzuiger Bosch

prima zuigkracht, ideaal dat er geen snoer in de weg zit, je pakt de stofzuiger zo ook heel gemakkelijk even, je kunt gemakkelijk rechtop blijven staan bij het zuigen (niet belastend voor de rug), en natuurlijk de kruimelzuiger die er goed kan worden afgehaald, 2-in-1 functie.

Nathalie 14-06-2016 Product maand in bezit

(Te) kleine zusje van de Athlet

5,7
Wij hebben de Readyy'y gekozen vanwege de prijs. De wat zwaardere versie was niet op voorraad en daarom kozen we voor de 16V versie. Voor ons is deze zuiger te snel leeg en duurt het opladen te lang. Een extra accu, die bij dit model makkelijk vervangbaar is, zou een goede hulp zijn.

Lenie 11-06-2016 Product paar dagen in bezit

wendbare steelstofzuiger zonder snoer

Het apparaat zuigt goed. Is wendbaar. Gewicht prima, handzaam. Geluid niet schel of te hard, goed aan te horen.
Veel plastic, wel stevig.

WR 07-06-2016 Product paar weken in bezit

Bosch handzaam

7,3
Het is een handig apparaat, maar de capaciteit is wat klein, het reservoir is snel vol. Dat moet je dus vaak legen. Ook is de batterij vrij snel leeg en mot je dus vaak opladen.

Annet 02-06-2016 Product paar weken in bezit

Erg handig!!

Erg handig om zonder snoer door je hele huis te gaan!! En een krachtige motor die al het vuil opzuigt!! Ben er heel blij mee.

Langgezocht toch gevonden 25-05-2016 Product paar dagen in bezit

Opgeruimd staat netjes

Handzaam, gebruiksvriendelijk, gemakkelijk licht in gebruik, krachtig in haar werk.
Opgeruimd staat netjes