Dyson DC43H Mattress

7,8 (4)

7,9

Jeroen 02-08-2016 Product paar dagen in bezit

Verrast met de aankoop

Hij Is goed en handzaam. Hopelijk merk Ik na wat langer gebruik dat de allergieen minder worden. Qua zuigkracht mag hij wel wat krachter hoor.

shamee 19-02-2015 Product maand in bezit

Sinds kort hebben mijn vriend en ik de Dyson DC43H Mattress.
De kruimelzuiger bevalt ons prima en zijn er erg blij mee.
Ook merken wij met onze allergie dat we er minder last van hebben, het is een handige zuiger in gebruik voor werkzaamheden die snel even moeten gebeuren. Een klein min puntje is dat mijn vriend lang is en niet kunnen verlengen.
We hadden al een Dyson stofzuiger, maar zijn ook zeker blij met onze tweede aanschaf.

jojo1988 03-02-2015 Product paar dagen in bezit

Ik heb de Dyson mattress nu al een paar dagen in mijn bezit en ben er super blij mee! Ik gebruik hem vooral gebruik als kruimeldief voor moeilijk bereikbare plekken zoals boven op de kast, tussen de bank en achter de koelkast. Er worden meerdere verloopstukken bij geleverd waardoor je bijna elke plek kunt bereiken die je vaak met een normale stofzuiger overslaat. Daarnaast heb ik laatst mijn hele matras schoon gezogen en wat voor viezigheid daar uitkwam stond ik echt versteld van. Meteen ook maar even mijn banken en kussens meegenomen :) Voor mensen die van gemak maar wel een hygiënisch huis houden is dit echt een uitkomst!

nathaliepatty 02-02-2015 Product maand in bezit

De Dyson DC43H Mattress is een handig apparaat en makkelijk in gebruik. Voor een kleine stofzuiger is de zuigkracht enorm. Ik stond versteld over hoeveel stof uit mijn matras, dekbed en kussens kwam. Het apparaat is handig in gebruik, doordat het op een accu werkt. Je kan met de Dyson DC43H Mattress makkelijker op plekken komen waar je met een normale stofzuiger niet of nauwelijks bij kan. Het enige minpunt is dat er geen aan- en uitknop op het apparaat zit, maar over het algemeen is het een fijn apparaat met goede zuigkracht.

CKK67 25-01-2015 Product paar weken in bezit

6,7
Voor een kruimeldief is het een goed apparaat met veel zuigkracht. Het model is niet heel erg handzaam om bv in lades mee schoon te maken. De speciale reden voor mij om voor deze kruimeldief te kiezen was de speciale matrasborstel voor het schoonhouden van matras/ bank/ stoel etc. Op zich kan het apparaat dit goed schoonmaken maar nadeel is dat om de borstel pluisjes, draadjes ed vast draaien en niet te verwijderen zijn. Wat verder een aandachtspunt is, is de gebruiksduur van de accu, bij turbo is dit 6 minuten niet heel veel en bij normale stand bijna 20 minuten, hetgeen oke is.