Philips MiniVac FC6144 - Reviews

9 min.
Inhoud kruimelopvang (droog)
500 ml
Nat en droog zuigen

Beoordeling op basis van 10 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Kees VdZ 09-03-2016 Product paar dagen in bezit

WAT EEN VERADEMING !!!

Naar nu blijkt na het ontvangen van onze nieuwe Philips FC6144, hebben wij bijna 5 jaar echt zitten tobben met een AEG Rapido AG408 kruimeldief.

Wat hebben we ons zelf aangedaan in de afgelopen jaren. We hadden dat ding direct weg moeten doen.

Onze nieuwe Philips Minivac FC6144 is GEWELDIG !!!
Hij doet precies waarvoor je hem hebt aangeschaft: hij zuigt kruimels en stof vliegensvlug op.
Je hand wordt nog ouderwets "opgezogen" als je hem voor de zuigmond houdt. Onvoorstelbaar GOED en dat voor deze prijs !

Ons advies: geen tel langer nadenken, geen andere reviews meer nalezen en van alles en nog wat vergelijken. NEE, gewoon bestellen zo'n ding en op ons gezag: JE ZULT ER GEEN TEL SPIJT VAN HEBBEN.
Dit is echt hoe een kruimeldief hoort te werken.

Philips technici van harte bedankt, jullie hebben ons leven weer een beetje leuker gemaakt !

Ilse 29-10-2015 Product kwartaal in bezit

Ik heb deze gekocht vanwege de positieve reviews op kieskeurig. Nu heb ik hem ongeveer 2 maanden en hij doet het inderdaad prima. Over de degelijkheid kan ik nog niks zeggen, eerst eens kijken hoe lang hij meegaat.

Ilse 04-03-2016

Inmiddels is het 4 maart 2016. Het was altijd al zo dat ik de kruimeldief niet goed dicht kreeg na het schoon maken. Hij klemde. En uiteindelijk kreeg ik hem niet meer open. Toen heb ik een nieuwe gekregen. Deze gaat heel soepel dicht en open. Ik zie het als een uitzondering, dus ik raad deze kruimeldief nog steeds aan. Ik vind het nog steeds te vroeg om iets over degelijkheid te zeggen. Eerst moet ie toch zeker 5 jaar meegaan.

riebroek 24-10-2014 Product paar dagen in bezit

Na een heleboel kruimeldieven van verschillende merken op aanraden van iemand deze geprobeerd.
Een verademing, deze kruimeldief zuigt namelijk als een tierelier en produceert daarbij ook nog eens weinig lawaai t.o.v. de anderen die ik had.
Accu houdt het ook lang vol, de tijd moet natuurlijk nog uitwijzen of de accu's lang goed blijven maar voor nu echt heel goed.
Ik vind het een aanrader, je kunt alleen discussieren over de combinatie rood met goud (nou ja, doet denken aan Iron Man) maar dat is natuurlijk puur persoonlijk en doet niks af aan de functionaliteit, die is gewoon goed. Voldoende accessoires ook.

PBV 11-12-2013 Product paar weken in bezit

Een prima kruimeldief die doet waarvoor ik hem heb aangeschaft: de kruimels onder de kinderstoel opzuigen.
De zuigkracht hiervoor is prima, je hoeft het apparaat niet op de kruimels te duwen, zoals soms bij andere kruimelzuigers wel het geval is.

Ben Blom Delft 26-09-2011 Product paar dagen in bezit

Perfecte kruimelzuiger, ook wanneer je huisdieren hebt!
Hij doet wat ie moet doen... minimaal 10 minuten zuigen met een krachtige motor en simpel te reinigen.

Prima product en een goede leverantie door Redcoon met track en trace.

groeten uit Delft
Ben Blom

Silvershadow 09-09-2013

mooi design

Heel krachtige handige kruimelzuiger met de juiste hulpstukken.

1 klein nadeel : de oplaadlamp blijft continue branden, zodat je niet weet of de accu helemaal vol is

en425 06-09-2013

Prima product

Nog te weinig gebruikt om definitief te beoordelen. Wel gemakkelijk te plaatsen in de oplaadstand. Een grote verbetering t.o.v. mijn vorige kruimelzuiger waarbij altijd goede verlichting en voelbare positie nodig was.

Corneeltje 17-06-2013

Prima apparaat.

Helaas gaat het rode lampje niet uit na het opladen. Er is dus geen indicatie of het apparaat vol is.

puck 09-10-2011

Het is jammer dat deze pas zo kort op de markt is anders hadden we hem eerder aangeschaft

Het is een prettige minizuiger want makkelijk schoon te maken ,gaat lang mee als de accu is opgeladen, ligt goed en makkelijk in de hand.

werktuigbouwkundige 30-08-2011

Goed, bedrijfszeker en handig.

Als reeds 25 jaar Philips gepensioneerde probeer ik kritisch naar de producten die ik koop te kijken.
Daarin verwerk ik ook de de opvattingen van mijn vrouw.
Deze handige kruimelzuiger is onmisbaar naast een gewone stofzuiger.
Vooral in de keuken bewijst deze zijn nut voor het kruimelwerk, maar ook op het balkon of in je hobbyhok.
Makkelijk bereikbaar en gebruiksgereed.
Toch één bezwaar; na vier jaar zijn nu de accus levensmoe, terwijl de omhuizing nog in prima staat is.
Dus nieuwe gekocht maar houder en trafo ongebruikt weg moeten gooien. Dat vind ik dus een minpunt,