Philips MiniVac FC6149 - Reviews

Capaciteit (droog vuil)
0,50 liter
Nat en/of droog
droog

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 9 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips MiniVac FC6149 op Kieskeurig.nl.

kattenkop 17-06-2014

Ik vind het een perfect apparaat eenvoudig te bedienen zuigt alles op ook de katten korrels dit is mijn 3de kruimeldief heb nog nooit zo,n goede kruimeldief gehad, een aanrader.

kattenkop 05-10-2014

Ik ben de kattenkop en ik ben nog steeds dik tevreden over mijn apparaat, ik kan het echt aan bevelen.

ouwe opa 18-02-2016

Beste kattenkop. Ben je na 1,5 jaar nog altijd tevreden over de kruimeldief?
Groet, Michel.

kattenkop 19-02-2016

Ik, kattenkop ben na anderhalf jaar nog steeds dik tevreden over mijn kruimeldief.

Han 22-08-2016

Philips kruimeldief

Geschreven voor: Philips MiniVac FC6149

Doet zijn werk naar behoren. Redelijk sterk zuigvermogen voor een kruimeldief. Handig leeg te gooien. Strak en mooi design, ligt prettig in de hand door vorm en materiaal van handgreep.

Nadeel zuigkracht daalt als je meegeleverde slang met borstelset gebruikt die voor de auto bestemd zijn. Je moet, als je dieren hebt, wel regelmatig de filter uitkloppen.

Pluspunten

• Zuigt goed tov goedkopere
  • Design is mooi strak
  • Extra accessoires
  • Prettig design handgreep

Minpunten

• Zuigkracht autoborstel
  • Filter snel vuil

KGreif 04-04-2016

Handig en optimale zuigkracht

Geschreven voor: Philips MiniVac FC6149

Deze kruimeldief heeft een veel grotere zuigkracht dan de vorige die ik had.
Er zijn handige hulpstukken bij zodat je ook je auto, bank... makkelijk kan stofzuigen.
Je kan makkelijk zien wanneer hij vol is omdat dit deel licht doorzichtig is.

Marielle 31-03-2016

handzaam en goede zuiger

Geschreven voor: Philips MiniVac FC6149

Ik gebruik een kruimeldief dagelijks. Snel door je kamer en keuken en het is weer opgeruimd. Deze kruimeldief zuigt heel goed, is handzaam, licht in gewicht en makkelijk in gebruik. Je kunt de vuiligheid er met 1 klik uitkiepen in de prullenbak. Hij is goed schoon te maken met evt. een nat doekje aan de binnen- en buitenkant. Hij is doorzichtig dus je ziet of hij bijna vol zit. De hulpstukken die erbij zitten vind ik handig, kan je er net wat meer mee en je hoeft niet je grote zware stofzuiger met snoer uit te kast te halen.Ik heb hiermee snel een schoon huis. Blij mee!

stgj 14-03-2016

Top aankoop

Geschreven voor: Philips MiniVac FC6149

top toestel, grote zuigkracht, we gebruiken hem zowel in huis al voor het reinigen van de wagen. de zuigkracht blijft constant en krachtig. De bijgeleverde hulpstukken zijn zeer praktisch.

Marielle034 09-03-2016
  • Product kwartaal in bezit

Ideale Kruimelzuiger met veel extra accessoires

Geschreven voor: Philips MiniVac FC6149

Zuigkracht is erg goed, beter dan verwacht. Door de vele accessoires is hij binnen en voor in de auto te gebruiken. Het handig meegeleverde slangetje is makkelijk om de autostoelen en de meubels binnen van vuil en stof te ontdoen. Verder handzaam en makkelijk te monteren. Erg makkelijk om mee te nemen op vakantie voor de Camping dmv handige meegeleverde opbergtas

EllieG 31-03-2016

Meer dan een kruimeldief!

Geschreven voor: Philips MiniVac FC6149

Krachtig en veelzijdig in gebruik, een aanrader. Deze kruimeldief is veel sterker dan mijn oude kruimeldief en mijn man gebruikt deze nu nog voor de auto. Stuk handiger dan de stofzuiger gebruiken!

Veelie 22-03-2016

Geweldige kruimelzuiger

Geschreven voor: Philips MiniVac FC6149

Deze kruimelzuiger is handig voor in huis maar ook te gebruiken voor even in de auto. Breed inzetbaar en met diverse hulpstukken. Compact en handig in gebruik. Een echte aanrader!

Omar 20-04-2019

top product, aanbevelen.

Geschreven voor: Philips MiniVac FC6149

mijn vrouw is heel blij ervan. het is een top product. Deze kruimeldief heeft een grotere zuigkracht dan de vorige die ik had.
Er zijn handige hulpstukken bij zodat je ook je auto, bank.
Je kan makkelijk zien wanneer hij vol is omdat dit deel licht doorzichtig is.
het alleen een minpunt dat kruimeldief snel op is en moet na het gebruiken opgeplaad worden.