GROHE Start - eenhands-wastafelkraan (zwenkbereik 140°, met temperatuurbegrenzer, instelbare hoeveelheidsbegrenzing), mat zwart, 324412432 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de GROHE Start - eenhands-wastafelkraan (zwenkbereik 140°, met temperatuurbegrenzer, instelbare hoeveelheidsbegrenzing), mat zwart, 324412432 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Amberrr 16-05-2024
Mooie zwarte kraan die niet al te hoog is, waardoor deze goed past bij mijn kitchenette met bovenkastjes. Hij is vrij neutraal en modern met 1 hendel waarmee je kan kiezen voor koud/warm en hoe hard het water moet stromen. Of het zwart goed op de kraan blijft zitten moet de tijd nog uitwijzen. De kraan kan vrij gemakkelijk opzij bewegen waardoor de straal in de hele wasbak komt. De straal zelf is fijn en eigenlijk gewoon zoals je verwacht van een kraan.
De montage is wel wat ingewikkelder, maar met gebruik van de anti-lek ringetjes die we erbij besteld hadden zit hij nu goed gemonteerd in een uurtje.

Pluspunten

• Modern design
  • Doet wat het moet doen

Minpunten

• Montage kost wat meer tijd dan verwacht

j******@h********** 03-05-2024
De kraan gebruik ik zelf niet in de keuken, maar in de badkamer. Ik had behoefte aan een kraan met grotere zwenkbereik. Het heeft een mooie matt zwarte kleur dat goed past in mijn badkamer. Temperatuurbegrenzer werkt ook zoals verwacht. Afhankelijk van je cv-ketel of boiler merk je hoe snel het warme water binnenstroomt.

De kraan was verder wat lastiger te monteren dan verwacht. Dit kan natuurlijk ook komen aangezien ik het niet heb gemonteerd in de keuken wastafelkraan. Dit is momenteel het enige minpuntje dat ik kan benoemen voor dit product. Verder erg tevreden mee.