Inventum AquaSpot Combi-boiler 8 liter

10,0 Lees 1 review

GROHE Start Edge Keukenmengkraan chroom. 31369000

GROHE Start Edge Keukenmengkraan chroom. 31369000

Schütte Supra Keukenkraan - Mengkraan - Draaibare Uitloop - Uittrekbare Sproeier - Chroom

LSomers 17-12-2013 Product jaar of meer in bezit

Als "early adopter" had ik een van de eerdere modellen. Na drie en een half jaar naar volle tevredenheid te hebben gefunctioneerd was hij gaan lekken (waarschijnlijk door kalkafzetting op de ontlastklep). De garantieafhandeling was keurig, ik kreeg direct een nieuw model, nu met titanium ketel (de druk zal wel heel erg hoog moeten oplopen voordat die gaat lekken!). In het nieuwe model is de ontlastklep ook niet meer ingebouwd, waardoor eventuele kalkafzetting sneller opgemerkt en verholpen kan worden. Ik ben zeer tevreden met deze ketel en kookkraan. Het was weer heel erg wennen aan een waterkoker toen ik hem even niet meer had. Direct warm water uit de kraan en kokend water uit de kookkraan is geen overbodige luxe, bespaart heel wat liters water, en elke keer een paar minuten kostbare tijd.