Sennheiser RS 120 II - Reviews

open

7,3

F 28-11-2015 Product paar dagen in bezit

3,3
Rotzooi van de bovenste richel. Waarschijnlijk in een van de lage lonenlanden in elkaar gezet en daarbij gebruik maken van de voormalige goede reputatie. Kraken, kort gebruik kunnen maken van de batterijlading, mietert zo van je hoofd af. Zou niet verkocht mogen worden. TROEP !

fatman1942 03-01-2016

Werkt perfect geen ruis, kraak helder,groot bereik en goede pasvorm.
Je moet alles ffff goed instellen

gradje57 07-01-2016 Product paar dagen in bezit

Ik had een oude draadloze Sennheiser koptelefoon.
Was eigenlijk van plan om er eentje met noise reduction te kopen. Door de winkel deze aanbevolen. Perfecte keuze.
Het geluid is vol en zuiver! Bij de TV is het net alsof je bij de mensen aan één tafel zit.

fatman1942 03-01-2016 Product paar dagen in bezit

Werkt perfect geen ruis,zuiver geluid, groot bereik en goede pasvorm.
Je moet wel alles ffff goed instellen.

cindyveldkamp 12-06-2012 Product jaar of meer in bezit

Bereik is slecht vooral in een woonwijk stoort telkens het signaal waardoor je blijft afstellen en zoeken en als iemand in de buurt ook zo model heeft en heeft aan staan kan je niet meer van je eigen gebruiken omdat hij het signaal van de ander op pakt.

henk 22-12-2016 Product paar dagen in bezit

prima geluid geen ruis

ik had al een soortgelijke sennheiser die goed beviel dus zonder aarzelen deze sennheiser 120 hdr gekocht deze bevalt ook goed, prima geluid geen ruis goede bass bij de vorige koptelefoon moest je niet voorover bukken dan viel hij van je hoofd af is bij de nieuwe ook nog zo maar toch is het prijs/kwaliteit verhouding een aanrader.

Pluspunten

• prima geluis
  • goede bass
  • geen ruis
  • niet echt duur
  • makkelijk op te laden

Minpunten

• je moet niet bukken dan valt hij op de grond

Opajaap 04-11-2015 Product jaar of meer in bezit

HDR120 II was vervanger van een vergelijkbaar model dat waarvan na lange tijd de hoofdband barstte. De hoofdband van de HDR120 II zit niet goed en valt bij het minste geringst van mijn hoofd. Had ik in de winkel moeten testen. Het rode ledje op de zender geeft niet aan dat de accu's volledig zijn opgeladen, wat bij mijn oude koptelefoon wel het geval was. Overweeg een vervanger.

Opajaap 22-02-2016

De HDR120 II staat opgeborgen op zolder en is meteen opgevolgd door een Sony MDR-RF855RK die vrijwel dezelfde goede eigenschappen heeft als mijn oude Sennheiser, maar ook nog eens een koptelefoon heeft die nog ideaal 'zit'.

Liefhebber17 19-12-2013 Product paar dagen in bezit

Zojuist uitgepakt. Prima geluid, maar teveel ruis. Alle 3 kanalen geprobeerd maar allemaal even veel basisruis. Deze gaat terug.

Liefhebber17 19-12-2013

Heb een 5 ingevuld bij levensduur omdat nvt niet werkte.

brackeherman 06-12-2014

Heb je er al eens aan gedacht dat deze basisruis niet van de hoofdtelefoon komt maar van uw versterker? Doe de proef en ontkoppel hem van de versterker en je zult versteld staan hoe weinig ruis de rs 120ii produceert.

P.Mensonides 08-03-2012 Product paar dagen in bezit

5,8
De motivatie om een draadloze koptelefoon te nemen was inderdaad om niet te blijven haken of over het snoertje te struikelen.Maar de kwaliteit van de koptelefoons van Sennheiser kennende verwachte ik wel een beter geluid!!!!Ik heb zelf de Sennheiser HD408 en in vergelijk met HDR120II is het geluid veel beter !!! In mijn studio is deze draadloze koptelefoon dus NIET geschikt.Ik begrijp dat kritiek niet altijd wordt door gegeven , dus bij deze. P.M.

heenge 08-02-2012 Product paar dagen in bezit

Prima draagcomfort, erg makkelijk om op te laden.
Erg mooi geluid zowel hoog als laag.
Geen ruis bij lage passage's
goede prijs/kwaliteit verhouding