Sennheiser RS 120 II - Reviews

over het hoofd
Klankkast
open

gradje57 07-01-2016 Product paar dagen in bezit

Ik had een oude draadloze Sennheiser koptelefoon.
Was eigenlijk van plan om er eentje met noise reduction te kopen. Door de winkel deze aanbevolen. Perfecte keuze.
Het geluid is vol en zuiver! Bij de TV is het net alsof je bij de mensen aan één tafel zit.

fatman1942 03-01-2016 Product paar dagen in bezit

Werkt perfect geen ruis,zuiver geluid, groot bereik en goede pasvorm.
Je moet wel alles ffff goed instellen.

F 28-11-2015 Product paar dagen in bezit

3,3
Rotzooi van de bovenste richel. Waarschijnlijk in een van de lage lonenlanden in elkaar gezet en daarbij gebruik maken van de voormalige goede reputatie. Kraken, kort gebruik kunnen maken van de batterijlading, mietert zo van je hoofd af. Zou niet verkocht mogen worden. TROEP !

Opajaap 04-11-2015 Product jaar of meer in bezit

HDR120 II was vervanger van een vergelijkbaar model dat waarvan na lange tijd de hoofdband barstte. De hoofdband van de HDR120 II zit niet goed en valt bij het minste geringst van mijn hoofd. Had ik in de winkel moeten testen. Het rode ledje op de zender geeft niet aan dat de accu's volledig zijn opgeladen, wat bij mijn oude koptelefoon wel het geval was. Overweeg een vervanger.

Liefhebber17 19-12-2013 Product paar dagen in bezit

Zojuist uitgepakt. Prima geluid, maar teveel ruis. Alle 3 kanalen geprobeerd maar allemaal even veel basisruis. Deze gaat terug.

cindyveldkamp 12-06-2012 Product jaar of meer in bezit

Bereik is slecht vooral in een woonwijk stoort telkens het signaal waardoor je blijft afstellen en zoeken en als iemand in de buurt ook zo model heeft en heeft aan staan kan je niet meer van je eigen gebruiken omdat hij het signaal van de ander op pakt.

P.Mensonides 08-03-2012 Product paar dagen in bezit

5,8
De motivatie om een draadloze koptelefoon te nemen was inderdaad om niet te blijven haken of over het snoertje te struikelen.Maar de kwaliteit van de koptelefoons van Sennheiser kennende verwachte ik wel een beter geluid!!!!Ik heb zelf de Sennheiser HD408 en in vergelijk met HDR120II is het geluid veel beter !!! In mijn studio is deze draadloze koptelefoon dus NIET geschikt.Ik begrijp dat kritiek niet altijd wordt door gegeven , dus bij deze. P.M.

heenge 08-02-2012 Product paar dagen in bezit

Prima draagcomfort, erg makkelijk om op te laden.
Erg mooi geluid zowel hoog als laag.
Geen ruis bij lage passage's
goede prijs/kwaliteit verhouding