Philips SHD8600UG/10 - Reviews

over het hoofd
Klankkast
gesloten

Rob Broekhof 27-08-2016 Product paar dagen in bezit

Prima om dicht in de buurt van de zender te gebruiken

Het hoge gemiddelde van de reviews heeft mij ertoe bewogen de Philips SHD8600UG/10 aan te schaffen. Ik had er geen rekening mee gehouden dat de maximale afstand voor ontvangst "slechts" 30 meter is. Dat is voor binnenshuis tekort wanneer je naar andere ruimtes gaat dan waar de zender in staat. Draadloze koptelefoons die 100 meter overbruggen (Sony, Sennheiser) kunnen dit makkelijk aan. Zolang je in dezelfde ruimte blijft als de zender dan is dit wel een aanrader! Prima geluid!

Pluspunten

• Prima geluid

Minpunten

• Stoort in andere ruimtes

Anton3111 24-09-2015 Product half jaar in bezit

Zeer goede geluidskwaliteit. De bass is erg diep en aanwezig, maar als je dat iets omlaag draait bij de geluidsbron is het geen probleem.
Draagcomfort heb ik een 8 gegeven, omdat je na 2 uur dragen wel wat irritatie merkt aan de bovenrand van je oorschelp, maar goed 2 uur is wel lang.
Verder komen harde geluiden van buiten wel binnen, bijv. bij bezigheden in de keuken. Dit is misschien vanwege de plastic buitenkant.
Het bereik is erg goed, ik heb tot achterin de tuin goed bereik (30 meter vanaf de bron).
Heb geen idee hoe lang je met de batterijen doet, want na max. 3 uur gebruik, zet ik hem op de oplader.

sannie1105 19-04-2015 Product maand in bezit

Ideaal ding.
Mijn zoontje gebruikt hem voor zn tv/Playstation.
Prima geluid,goed bereik(tot buiten),makkelijk te bedienen en hoeft niet vaak opgeladen te worden.
Al met al een hele goede aankoop

DFTH 03-06-2014 Product paar weken in bezit

Een aantal weken terug heb ik deze Philips headphones aangeschaft. 1...2...3...aansluiten, er was geen handleiding voor nodig, erg eenvoudig. Zeer geschikt voor films en muziek en de momenten dat je je even wil afsluiten van de wereld. De lage en hoge tonen zijn verfijnd, ook al hou ik zelf van iets meer bas....

Overall zeer goede prijs kwaliteit verhouding.

thymen1994 29-05-2014 Product paar weken in bezit

Een koptelefoon die makkelijk in het gebruik is en door het hele huis en zelfs buiten gebruikt kan worden zonder dat je vast zit aan kabel. zowel te gebruiken voor muziek als voor de televisie. Als liefhebber van klassieke ben ik erg te spreken over het goede onderscheidt tussen hoge en lage tonen. Daarnaast maakt de sterke bass de koptelefoon geschikt voor iedere andere muzieksoort. Zelfs als je vergeet de koptelefoon uit te zetten sluit hij vanzelf af en dus heb je er weinig omkijken naar. het comfort en de pasvorm is prettig en geschikt voor iedereen vanwege de flexibele band aan de bovenkant en de goed omsluitende schelpen. De duurzaamheid van de batterij is erg goed. Kortom, een echte aanrader als je van goede kwaliteit houdt.

Boycke 27-05-2014 Product paar weken in bezit

Een heuse aanrader! Dit is hoe ik als muziekliefhebber te spreken ben over mijn reeds aangeschafte Philips SHD8600UG. De zeer comfortabele headphone is op ieder vlak zeer sterk vertegenwoordigd. Zo straalt de SHD8600UG qua design hoogwaardige klasse uit en dan nog niet te spreken over de primaire zaken. De flexibele pasvorm, in samenhang met de goed gevormde kussens, welke correct op je oren aansluiten, ervaar ik als zijnde zeer positief. Uren lang kan je genieten van je favoriete muziek zonder ook maar één moment last te krijgen van je hoofd. Zelf beluister ik vrijwel alle mogelijk denkbare muziekstijlen en heb ik uitvoerig de proef op de som genomen. Concluderend hieruit kan ik mededelen dat de geluidskwaliteit van zeer hoog niveau is. Hoge tonen, lage tonen, de combinatie tussen verschillende bass stijlen, werkelijk alles zeer zuiver en van hoge kwaliteit. Ben je dus op zoek naar een betaalbare plug and play headphone, met een uitstekende geluidskwaliteit, hoogwaardige vormgeving en uitermate comfortabel draagcomfort, schroom niet en probeer de SHD8600UG zelf!