Beats by Dr. Dre Beats Solo HD

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Beats by Dr. Dre Beats Solo HD op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

Numan123 17-09-2013

Ik had die beats voor iets meer dan een week en ik moet eerlijk zeggen het geluid is geweldig ik gebruik ze altijd maar naar een week ging de rechterkant los (hoe je ze inklapt) ben naar de winkel gegaan nu moet ik een dag wachten tot er een nieuwe word thuisbezorgd

Tip ZORG GOED VOOR DEZE KOPTELEFOON
HIJ KAN SNEL STUK GAAN EN ZE ZIJN HEEEEL DUUR

verder is deze koptelefoon geweldig !

Bofhase 05-08-2013

Mooie design maar de geluid kwaliteit is echt slecht. te veel base en niks anders. Er mis een hele spectrum van geluid. Jammer

BennSj 04-06-2012

Een zeer goede koptelefoon, ik heb de Beats Solo Hd al een half jaar in bezit en heb geen enkele seconde spijt gehad van deze aankoop. De bas is vooral heel goed als je rap muziek luistert. Ook heb ik hem een aantal keer per ongeluk laten vallen, maar geen enkel krasje, deukje of barst. Het draagcomfort is iets minder fijn bij mij maar dat verschild. Ook raad ik Solo Hd aan omdat deze hoogglans is en hier zijn de vingerafdrukken minder zichtbaar. Het is geen goedkope koptelefoon, maar het is het echt waard!

Maurice-Gilbert 12-03-2012

Heb in november 2010 de Solo HD gekocht en na 3 maanden was deze al stuk, afijn teruggebracht nieuwe gekregen na een half jaar weer stuk gegaan weer opgestuurd weer een nieuwe gekregen de laatste heeft het het langste vol gehouden met maar lief zo'n 9 maanden....
Geluid is erg goed maar de kwaliteit van het product daar valt zeker over te twisten.
Ik ga nu weer terug met deze en wil graag mijn geld terug, mijn keuze gaat nu uit naar de Bose Arround Ear

hlingng 05-11-2011

Kan alleen zeggen dat het een dure waardeloos hebbedingetje is. Geluid is zuivel. Vormgeving is ok. Helaas alleen 6 weken plezier gehad. Toen liet de dubbelzijdig tape die aan de hoofd gedeelte zit los.

Ik had eerst de klantenservice gebeld. Pas dagen later een RMA nr gekregen om op te sturen. Maar ik moet de verzendkosten wel zelf betalen. Ten eerste vind ik echt niet kunnen voor een koptelefoon van € 199. Daarna een beetje heen en weer gemaild. Antwoord terug van hun gaat altijd een paar dagen overheen. De laaste zelf met een week. Alles in het Engels. Omdat de helpdesk in Engeland zit. Eerst was dat ik een nieuw koptelefoon zou krijgen daarna zou de kapotte gerepareerd worden.

Toen had ik toch besloten om terug te brengen naar de winkel. Na 7 weken hoor ik niets en uiteindelijk heb ik het geld maar terug gevraagd.

paulawiersema 26-10-2011

Echt een goede koptelefoon komt echt perfect geluid uit en ik heb hem zelf ook nog eens lekker goedkoop gekocht! Hier vind je namelijk allemaal korting op beats van dr dre: http://www.kortingscode.nl/merken/merk/beats-by-dre