Bowers & Wilkins Px7 S2-E

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 10 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bowers & Wilkins Px7 S2-E op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

l***************@g******** 05-11-2023

Ik ben erg enthousiast over mijn nieuwe headset vanwege het heldere geluid. Vooral de achtergrondmuziek is ook duidelijk en heeft mooie klanken. Voornamelijk gebruik ik het voor mijn werk, waar mijn collega's me helder en zonder klachten via de microfoon kunnen horen. De batterij gaat lang mee, slechts om de 2-3 dagen opladen en dat gaat heel snel. Al met al ben ik zeer tevreden met de geluidskwaliteit! Hoewel het prijzig is, zou ik het zonder twijfel aan anderen aanbevelen, ondanks dat het niet binnen ieders budget past.

Marjan 03-11-2023

Deze B&W noise cancelling koptelefoon is voor mij een professionele upgrade. Ik heb hem mogen testen en hij bevalt beter dan verwacht. Naast dat zowel de koptelefoon als de hoes erg luxe en degelijk ogen zit hij ook goed (ook met bril). De geluidskwaliteit van verschillende genres is ook super, zowel met als zonder noise cancelling, of juist alleen noise cancelling, bevalt erg goed in thuisomgeving maar ook in het openbaar vervoer. Ik heb hem nog niet hoeven opladen, maar de kabels zitten goed verstopt in het magnetische vak in de case. Erg fijn vind ik de optie tot automatisch pauzeren, ook is bellen en schakelen per apparaat erg intuïtief. De app voegt ook wat toe door de aanpasbaarheid van bass en treble en het toevoegen van muziekplatforms. Als ik een minpunt moet noemen is het dat het geluid nog meer immersive zou kunnen, maar dat doet niet af aan mijn tevredenheid: een hele goede keuze voor muziek liefhebbers die voor kwaliteit willen gaan.

Pluspunten

• Luxe uiterlijk
  • Degelijk
  • Automatisch pauzeren
  • Geluidskwaliteit
  • Comfortabel (ook met bril)

Minpunten

• Zou nog meer immersive kunnen

Desi02 02-11-2023

Fantastisch geluid!

Ik test deze koptelefoon nu een aantal weken, vooral in huis en als het buiten droog is met de hond uitlaten, want de koptelefoon mag helaas niet nat worden dus je mag er ook niet mee sporten. Dat vind ik een heel groot nadeel, maar is wel het enige minpunt want ik heb kunnen vinden. Voor de rest geeft hij heel zuiver geluid, gaat de batterij erg lang mee en draagt hij lekker. Opladen is zo gebeurd en ook het installeren en connecten met je mobiel is zo gepiept. Al met al erg tevreden dus!

Pluspunten

• Batterijduur
  • Geluid
  • Draagcomfort
  • Snel opgeladen

Minpunten

• Mag niet nat worden
  • Mag niet gebruikt worden tijdens sporten

Sandra 01-11-2023

Buitengewoon prettige koptelefoon!

Deze koptelefoon met een uitstekende geluidskwaliteit en een fraaie vormgeving heb ik mogen testen. Bowers & Wilkins heeft voor luxe materialen gekozen zoals metaal en leder, dit tezamen met de natuurlijk groene kleur geeft de koptelefoon een exclusieve uitstraling.
Deze koptelefoon is te bedienen met fysieke knoppen aan de rand van de oorkussens. Rechts vier knoppen (aan/uit, volume +/- en pauzeren), links één knop waarmee geschakeld kan worden tussen norse-cancelling, transparantiemodus en geen enkele vorm van ruisonderdrukking.
De koptelefoon wordt standaard geleverd met een luxe bewaarcase, hierin zit tevens het oplaadsnoer en een audiokabel. Deze koptelefoon voelt wat zwaarder aan dan vergelijkbare types van andere merken. De vormgeving is echter zo prettig dat dit gewicht niet op het hoofd drukt, ik heb hem zonder enig probleem meerdere uren aaneengesloten gedragen. Dit kan de accu ook prima aan, en mocht deze onverhoopt leeg raken is deze na een kwartiertje laden weer voor meerdere uren te gebruiken.
Bowers & Wilkins heeft een app ontwikkeld waarmee onder andere de geluidsinstellingen aangepast kunnen worden naar jouw persoonlijke voorkeur. Daarnaast is het mogelijk om in de app muziek en podcasts te luisteren via verschillende diensten zoals Deezer, Tidal en Qobuz, voor alle genoemde diensten dien je wel over een abonnement te beschikken.
Bowers & Wilkins is erin geslaagd de noise-cancelling functie zo te ontwikkelen dat deze heel natuurlijk aanvoelt. Geluid wordt op een prettige wijze weg-gefilterd zonder dat het onnatuurlijk stil klinkt. Wanneer je schakelt naar een andere modus hoor je een pieptoon, deze vind ik persoonlijk iets te luid.
Muziek luisteren met deze koptelefoon is bijzonder fijn, de verschillende toonhoogtes en instrumenten zijn buitengewoon goed te horen. De klanken klinken niet schel of vlak, de natuurlijke klanken geven een muziekbeleving alsof je live bij een concert aanwezig bent.
Mocht je deze koptelefoon ook willen gebruiken om te bellen of online te vergaderen, kan ik hem ook aanraden. Zoals eerder genoemd is het draagcomfort buitengewoon plezierig en voor beide partijen zijn gesprekken zeer goed te verstaan.

Pluspunten

• Fraaie vormgeving
  • Natuurlijke klanken
  • Zeer goede noice-cancelling

Joël 01-11-2023

Super koptelefoon

De koptelefoon kwam in in mooie verpakking en de koptelefoon zelfs zit in een handige reistasje. Hier past de koptelefoon in maar ook de lader. Ideaal. Wat ik jammer vind is dat er geen adapter word meegeleverd. En als je geen usb c adapter hebt moet je die nog aanschaffen. Voor deze prijs vind ik dat teleurstellend. De koptelefoon zelf stelt niet teleur. Ik vind de grijze kleur zelf heel erg mooi. Hij zit goed op je hoofd en is super makkelijk verstelbaar van groter naar kleiner. Met de bijbehorende app kun je de koptelefoon deels bedienen. De app legt uit waar de knoppen voor zijn en je kan via de app de trebble en bas instellen. De app start wat traag op. Maar je kan ook verschillende muziekdiensten via de app koppelen aan je koptelefoon. Helaas geen Spotify. Uiteraard kun je wel Spotify luisteren op je koptelefoon. De kwaliteit is super. De batterij gaat heel lang mee en hij laadt ook super snel op. Het geluid is kraakhelder en magistraal. Echt wat een beleving. Ook de noice cancelling werkt fantastisch. Ideaal voor als je het huis vol kinderen hebt. Als je de koptelefoon even afdoet omdat iemand je wat wilt vragen of dat je even de winkel in moet gaat hij automatisch op pauze. Zet je hem weer op gaat de muziek weer verder. Zo mis je nooit gedeeltes van je favoriete nummer. Ideaal. De oren zijn wel warm maar is te overzien. Ik ben super tevreden. Ik mocht deze prachtige koptelefoon testen voor freeviews. Top product.

• Kraakhelder geluid
  • Goede noisecancelling
  • Ideale app

Minpunten

• Geen adapter mee geleverd
  • De app start wat langzaam op