Sony WI-SP600N zwart - Reviews

zwart
Soort
oordopjes

Mckrs 11-07-2018

Fijn en goed geluid, prettig in gebruik

Prima geluid, volle tonen. Noise cancelling is dusdanig dat het achtergrond geluid gereduceerd is maar verkeersgeluid dusdanig door komt dat je veilig kunt fietsen. Wel even zoeken naar de juiste dopjes. Deze kunnen uitvallen door het gewicht van het bedieningspaneeltje

Pluspunten

• Goed geluid
  • Noise cancelling

Minpunten

• Geen hoesje bijgeleverd
  • Oordopje blijft slecht zitten.

2anonymous 10-07-2018

Fijn in gebruik

Voorheen zag ik altijd mensen rondlopen met oordopjes zonder kabels of een korte kabel waardoor mijn interesse werd gewekt. Ik heb deze Sony oordopjes nu bijna een maand en ze bevallen steeds meer. In het begin was het erg wennen om de oordopjes in mn oren te krijgen door de clip, maar na een aantal keer dragen ben ik er gewend aangeraakt. Ze vallen zo niet uit mn oren en daarnaast hoor je het geluid ook veel beter. Ook ben ik erg te spreken over de noise cancelling functie die de storende geluiden van buitenaf inderdaad "cancelt".
Erg jammer dat er geen beschermhoesje of tasje wordt geleverd bij de oordopjes.. Bij geen gebruik wil ik ze namelijk netjes op kunnen bergen, zonder ze te beschadigen.

Pluspunten

• Noise cancelling
  • Geluidskwaliteit

Minpunten

• Geen hoes

Marcel 05-07-2018

Fijne bediening

Het zijn zeer fijne oortjes. Het geluid is super en het bedient zeer eenvoudig. Ook de installatie gaat vrij makkelijk. Het vinden van de juiste maat dopjes was het lastigste

Pluspunten

• Goed geluid
  • Gebruikersvriendelijk

Minpunten

• Juiste maat dopjes

JHWK 02-07-2018

4/5 sterren, een aanrader.

De oordopjes zijn zeker een aanrader! Hele goede bass en de noice cancelling en ambient sound werken naar behoren. De knopjes zijn wel lastig te vinden als je de oordoppen in hebt, maar dat kan ook een kwestie van gewenning zijn.

Pluspunten

• Bass
  • Eenvoudig in gebruik

Minpunten

• Knopjes vinden als je oordoppen in hebt

Sabrina 01-07-2018

Gemakkelijk!

Ik wilde de Sony WI-SP600N oordopjes graag hebben, omdat ik vaak sport en de draden van mijn oordopjes hierbij vaak in de weg zitten. Ik zocht al erg lang naar zulke oortjes. De oordopjes komen met een duidelijke gebruiksaanwijzing en drie formaten opzetstukjes. Ik ben al bekend met het merk Sony en heb hier tot nu toe altijd goede ervaringen mee gehad, en had daarom ook hoge verwachtingen van dit product. Het design vind ik mooi en tijdens het sporten heb je er geen last van. Ook de bluetooth verbinding werkt heel goed en de oortjes hoeven niet vaak opgeladen te worden. Het product is erg gemakkelijk in gebruik. De oortjes zitten lekker en de kwaliteit van de muziek is ook goed. Er zijn eigenlijk geen nadelen die ik kan bedenken voor de oortjes, ik zou ze aan iedereen aanraden.

• Gemakkelijk
  • Geluidskwaliteit