Philips SHB4205BK/00

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips SHB4205BK/00 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

B 06-11-2017

Goed geluid, als ze wat strakker in je oren zouden zitten

Geschreven voor: Philips SHB4205BK/00

Er is weer aan aanvulling op alle reeds aanwezig soorten headphones op de markt. Om (de volgens mij laatste nieuwe) categorie aan te vullen heeft Philips de Bluetooth Nekband Hoofdtelefoon SHB4205 op de markt gebracht. Licht, prima accuduur, mooie vormgeving en mooi geluid. Dit laatste in mijn geval alleen als ik de oordopjes wat dieper in mijn oren/gehoorgang druk. Doe ik dit niet, dan heb ik nogal wat last van omgevingsgeluid en dan ontbreekt de volle klank die de hoofdtelefoon kan voortbrengen.

Zoals al aangegeven weegt het geheel heel weinig en ben je snel gewend aan de aparte band die rond je nek op je schouders rust. Maar ja, waar koop je een hoofdtelefoon als deze voor. Draagcomfort en goed geluid i.c.m. bruikbaarheid en fatsoenlijke levensduur (voor de betaalde prijs). Helaas gaan de 1e 2 niet voor mij op en de laatste kan ik nog niet beoordelen. 1 van de 4 is dus wel een magere score. Maar mochten de oortjes wel geschikt zijn voor jouw oren, dan koop je voor deze prijs een prima hoofdtelefoon.

Pluspunten

• Prijs
  • Afwerking
  • Geluid (mits strakker in oor)

Minpunten

• Pasvorm
  • Geluid (standaard pasvorm)

Daan kuijpers 30-10-2017

Perfect geluidskwaliteit

Geschreven voor: Philips SHB4205BK/00

Het is een mooi vormgegeven koptelefoon, die precies past in je oren. Deze geeft een goed geluid en ook de bas is prima. Een uitstekende prijs kwaliteit verhouding.