Philips SHB4405BK/00 - Reviews

Klankkast
gesloten
Kleuren
zwart

Beoordeling op basis van 3 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Sarah Aud. 10-06-2017

Helder geluid en super gebruiksvriendelijk

Ik gebruik de hoofdtelefoon nu enkele weken wanneer ik op de fiets naar mijn werk ga en op kantoor. Koppelen met mijn Smartphone en Tablet ging super makkelijk en snel. Het geluid klinkt vol wanneer ik naar muziek luister en helder wanneer ik telefoongesprekken voer waardoor stemmen duidelijk klinken. Oorschelpen sluiten goed aan op het hoofd waardoor omgevingsgeluiden worden gedempt. Ook erg comfortabel door licht design wanneer je de hoofdtelefoon lang gebruikt.

Pluspunten

• Koppelen met smartphone of tablet super makkelijk
  • Vol geluid bij muziek
  • Helder geluid bij telefoongesprekken
  • Sluit goed aan bij oren

Minpunten

• Geen hoesje om op te bergen

Cas van Lith 09-05-2017

Goed geluid !!

Het is een erg goede koptelefoon voor onder de 40 euro. Er komt mooi geluid uit en de bass is ook lekker. De prijs/kwaliteit van deze koptelefoon is zeer goed. De blauwtand functie werkt goed, maar het is wel in het begin even goed kijken hoe je hem moet koppelen met je telefoon. Als hij eenmaal gekoppeld is dan is het alleen nog maar een kwestie van de knop inhouden, dit werkt erg snel en prettig.

Pluspunten

• Geen draadje
  • Snel en makkelijk muziek luisteren
  • Goed geluid
  • Lekker klein

Minpunten

• Erg kwetsbaar model
  • In het begin even uitzoeken hoe het werkt

MarcoStk 26-04-2017

Een mooie koptelefoon met goede kwaliteit geluid.

Deze koptelefoon is handig te gebruiken omdat je hem in kan klappen. Het design van de koptelefoon is mooi en ook de geluidskwaliteit is goed. Zelf had ik wel graag wat meer bass gehad..
Oorspronkelijk gepost op philips.nl