Fresh ’n Rebel Caps Headphones Concrete - Reviews

Kleuren
grijs
Type/soort
mobiele hoofdtelefoon

Beoordeling op basis van 3 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Dominique30 10-11-2017

Super fijne headphone voor goede prijs

Ik heb al een aantal headphones gehad goedkope en dure, maar na loop van tijd altijd problemen. Ik ging nu voor Fresh n rebel headphone puur vanwege het mooie design en ik gebruik deze voor onderweg. Dan wil je wel wat moois op je hoofd. Dus ik viel voor t strakke design samen met de kleur. Daarnaast viel ik ook op de mooie en sterke kabel die erbij zit.Na 6 maanden in gebruik ben ik er nog steeds erg blij mee. Het geluid is erg goed voor de prijs die je ervoor betaald.

• Prijs-kwaliteitverhouding
  • Mooie en stevige kabel

Minpunten

• Eigenlijk niks

Lisanne van Werf 06-10-2017

Fijne koptelefoon

Fijne koptelefoon, zit lekker op het hoofd doordat het materiaal erg zacht is. Zeer goede prijs-kwaliteit verhouding!

Pluspunten

• Zacht materiaal
  • Goed geluid
  • Goede prijs-kwaliteitsverhouding

Pieter 03-02-2017

Valt erg tegen

Design is leuk maar het geluid is slecht. Veel bas, dat wel, maar het hele geluidsbeeld is rommelig en er mist veel midden en hoog. Alsof je door een hoofdkussen naar een dreunend concert luistert.
Je kunt beter de oordopjes die je gratis bij je telefoon krijgt gebruiken. Die geven een véél beter geluid!
Gelukkig gratis gekregen bij de anwb credit card gekregen want deze verdwijnt onmiddelijk in de grijze kliko. Ik probeer hem niet eens op marktplaats te verkopen, want ik wil niet iemand anders ermee teleurstellen.

Pluspunten

• design

Minpunten

• erg slecht geluid