Sennheiser CX 200 Street II - Reviews

Klankkast
gesloten

n.g. 08-10-2012 Product kwartaal in bezit

5,8
gekocht op basis van reviews en vanwege de prijs/kwaliteit-verhouding. aangeschaft voor 19,99 euro. draagcomfort is redelijk; simpelweg de juiste overtrekjes voor je oor kiezen. snoerlengte standaard. gaat net. vormgeving (zwarte) is saai, en cheap. geluid/bass is prima. NB: uitgang draad is met een hoek, niet rechtuit.

grootste tegenvaller; duurzaamheid. na twee maanden zijn de boxjes opgeblazen, zowel links als rechts, met wel verschil in schade. onbegrijpelijk. heb de koptelefoon niet anders gebruikt dan iPhone en laptop. en ik let op mijn gehoor. grote teleurstelling, ook al is het een goedkope ear-in. de 24 maanden garantie zijn dan geen overbodige luxe. kijkshop had echter geen beter alternatief dus weer dezelfde genomen.

opnieuw kiezen? andere koptelefoon. beter iets meer uitgeven.

Lolzz 20-06-2012 Product paar dagen in bezit

Het zijn fijne oordopjes,
ze zitten lekker en er zijn 3 maten dopjes:
S, M en L.
Met grote oren gebruik je maat L en met kleiner M enz.
Zien er goed uit: lekker strak!
Het geluid is super!
Een goede Bass.
Één nadeel: je niks in je omgeving, of juist fijn:
Als de politie je arresteert en zegt we reden achter je met een keiharde sirene aan!
Dan zeg jij gewoon: ''Ja, sorry ik had Sennseiser cx 200 oordopjes in''!
Dan zegd de politie: ''oohw, dan is het goed, had dat meteen gezegd!
Nee, maar ff serieus dit zijn superfijne oordopjes.
En over de duurzaamheid kan ik weinig zeggen, want ik heb ze net.

dmdude 15-12-2010 Product half jaar in bezit

6,2
Ik gebruik deze oordopjes op mijn laptop en nu heeft de linker het begeven. Vind ik toch wel slordig, na een half jaar, voor een merk als Sennheiser. In het verleden andere koptelefoons gehad en die deden het altijd prima en gingen ook niet na een half jaar al stuk.

Thys 06-11-2010 Product paar dagen in bezit

Voor de prijs (€29,99 Kijkshop.nl) goede kwaliteit earphones.
Mooi klein; strak design.
Handig: verwisselbare dopjes: voor optimaal draagcomfort.

Ik kan nog niks zeggen over de duurzaamheid: heb ze net een paar dagen; tot nu toe heel tevreden: stukken beter dan de standaard Samsung headphones.

WybePieter 09-02-2010 Product half jaar in bezit

Heb deze oortjes nu bijna 3/4 jaar en ben al door 4 exemplaren gegaan. De vijfde is het nu ook al aan het begeven. Ik weet niet hoe dit komt. Ik gebruik ze op normale manier en tijdens het sporten soms. Maar daar zijn ze voor gemaakt. De geluidskwaliteit is best goed en ze zitten als je er aan gewend bent erg fijn. Hier heb je echter niets aan als ze na twee maanden stuk zijn (begint met afnemen volume van bepaalde frequenties, vaak lage frequenties en daarna houdt een van de oortjes er gewoon helemaal mee op). Ik heb deze bij mediamarkt gekocht en ze weigeren geld terug te geven maar krijg altijd wel gratis nieuwe.

Bart_A 24-12-2009 Product paar dagen in bezit

Lekker zittende oordopjes (door de drie maten welke meegeleverd worden voor een ieder geschikt). Zeer licht en houden omgevingsgeluiden buiten. Goed bass geluid. Kan nog niets zeggen over de duurzaamheid want heb ze net gekregen. Gebruik hem zelf voor muziek op mijn Iphone en het overall geluid is 100 x beter dan de standaard apple oordopjes.

Nrtn 20-11-2009 Product jaar of meer in bezit

Niet slecht.

Deze oordopjes zijn zeker niet slecht. ik heb ze van de mediamarkt voor 20 euro. goed geluid maar ik heb de dopjes nooit zo snel kapot gehad. (losgetrokken bij het stekkertje naa maand of 2) oke dat komt door af en toe een rukje door onoplettendheid. Maar dat had ik bij mijn oude creative EP 630 ook en daar heb ik zeker een jaar mee gedaan. (met echt intensief gebruik hoor!)Daar kwam naar mijn idee ook veel beter geluid uit.

gerutrecht 25-08-2009 Product paar dagen in bezit

Bijzonder prettige oordopjes. Zitten goed en laten weinig geluid van buiten toe. Prima geluid, meer dan genoeg bas en worden geleverd met verschillende maten dopjes. Zeer goede (naar mijn mening) prijs/ kwaliteit verhouding.