JBL T280A wit, zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de JBL T280A wit, zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,2

Slagtand 23-12-2015
Geschreven voor: JBL T280A

Ik had voor 30 euro niet verwacht dat het fantastisch zou zijn, maar beter dan gemiddeld. Ik ben iphone oordopjes gewend, maar heb eerder in-ears gebruikt. Mijn verwachting was dan ook goed geluid, dat ook op hoog volume goed klinkt, maar dat is niet wat ik kreeg. Het is verrassend zacht en er is nauwelijks bas. Daarbij doen alle drie de bijgeleverde grootten van de oortjes pijn aan mijn oren. Kortom: een enorme miskoop.

anoniem06 25-01-2016

Er is geen commerciële bass toegevoegd. Dus gebruik een equalizer voor je bass.....

Patrick 02-09-2015
Geschreven voor: JBL T280A

Ik heb deze nu een anderhalve week en ben verbaast over de kwaliteit in elk spectrum van dit sieraad, van afwerking tot geluid het is voor die dertig euro een belachelijk goede deal! Dit in ear hoofdtelefoontje is het bewijs dat heel goed niet heel duur hoeft te zijn!

Bedankt JBL, ik ben blij!