Teufel Airy - Reviews

over het hoofd
Klankkast
open

Ronald Raadsheer 29-11-2015 Product paar weken in bezit

Was eerst wat terughoudend met bestellen omdat de koptelefoon zou knellen... toch besteld.... en...geen enkele last van knellen of zeer doen.... Overigens een koptelefoon uren op houden is altijd een uitdaging :-) Dit is een prachtige koptelefoon met een super, super geluid...Werkelijk fantastisch...! Op mijn iPhone, iPad enz...heel mooi te bedienen...Heeeeelllll blij mee!

Albert 28-11-2015 Product paar weken in bezit

Pasvorm is waardeloos. Veel en veel te klein, echt gemaakt voor Chinese hoofdjes. Staat bij mij in de grootste stand en klemt enorm. Hoofdpijn na 10 minuten. Erg ontevreden over de bestelprocedure. Kreeg via UPS geleverd, was niet thuis en kon vervolgens 10 km. rijden om 't zelf op te halen. De dag dat ie geleverd werd kwam er een nieuwsbrief en was de koptelefoon opeens van €149,- voor €119,- Uiteindelijk wel deel teruggekregen maar had men bij bestelling natuurlijk best kunnen weten en mij hierover kunnen informeren.
Algehele indruk is dat ik enorm spijt heb, beter een AKG kunnen kopen, die zitten prima

Hardstyler 13-03-2015 Product paar dagen in bezit

Was al een tijdje op zoek naar een draadloze hoofdtelefoon en toevallig op de Teufel Airy gekomen. Werd op een paar dagen geleverd en komt in een mooie doos. Hoofdtelefoon ziet er echt top uit en sluit goed af. Geluid is echt geweldig. Mooie tonen en een goeie bass. Bediening is ook zeer handig en verbinding erg stabiel. Ik denk dat je bij andere merken gemakkelijk €200 zou betalen voor dezelfde kwaliteit. Kortom een zeer goede aankoop en een nieuwe klant voor Teufel.

dreamhenri 11-02-2015 Product paar dagen in bezit

bevalt goed

Een paar dagen in bezit gekocht met actiecode
scheelt toch weer.
Toen ik hem voor het eerst op het hoofd zette dacht
ik dit is niks , maar na een poosje geluisterd te
te hebben begon ik de muziek meer te waarderen.
ik hoor instrumenten die ik met mijn andere hoofd-
telefoons niet hoor.
Ik moet zeer wennen aan de kleine oorschelpen ,ik
heb grote oren.
De ontvangst is goed mits je vlak bij de zender zit.
na 5 a 6 meter valt ie af en toe weg kan ook aan de
zender liggen aptx(hama).
Bedraad gaat prima. 20 uur afspeeltijd heb ik nog
niet uitgeprobeerd.

Tester01 31-12-2014 Product paar weken in bezit

De Teufel Airy heb ik nu een aantal weken in mijn bezit en ben er erg tevreden over. De geluidskwaliteit van de koptelefoon is fantastisch en qua vormgeving ziet het apparaat er strak uit. De Bluetooth verbinding werkt perfect, waardoor de koptelefoon voor verschillende doeleinden te gebruiken is.

Enige minpunt vind ik dat de koptelefoon strak op je hoofd zit, waardoor ik op den duur last krijg van m'n oren.

Eind conclusie: een top koptelefoon met uitstekend geluid en een strak design!

funkykari 22-12-2014 Product paar weken in bezit

Ik heb de koptelefoon nu 2 weken. Hij ziet er erg mooi uit. Hij zit goed strak op je oren. Dit zit lekker en tijdens het lopen, fietsen en bewegen heb je geen moment het idee dat hij gaat afvallen of schuiven. Ik heb zelf gemiddeld grote oren. Ik denk dat dit model goed zit voor mensen met kleine en middelgrote oren.
De bediening is ook fijn. Mooi ook hoe de knoppen weggewerkt zijn.
Als je muziek luistert hoor je bijna geen omgevingsgeluid. Het geluid van de koptelefoon zelf is helder en zuiver. Ook heb ik nog een hoofdtelefoon. Deze geeft wat warmer geluid.
Ik heb nu 2 hoofdtelefoons uit dezelfde prijsklasse. Als ik moest kiezen dan zou ik de Teufel Airy houden. Dit vanwege het draagemak, het design en het goede afschermen van het omgevingsgeluid.

Driesje76 19-12-2014 Product paar dagen in bezit

Fraai en strak vormgegeven koptelefoon met Bluetooth. Qua geluid echt super, zoals je van het merk ook mag verwachten. Verder is het makkelijk dat de koptelefoon aangeeft wanneer de batterij moet worden opgeladen. Als ik al een minpunt kmoet opnoemen dan is het dat de koptelefoon misschien iets te vast op mijn hhofd zit....

martijnroos8 16-12-2014 Product paar weken in bezit

Geweldige koptelefoon. De koptelefoon heeft een waanzinnig geluid met een rijke bass en zuivere hoge tonen, de midden tonen raken hierdoor wel een beetje onder gesneeuwd.

De verbinding via bluetooth is top. Zodra je hem aanzet verbindt hij direct met je telefoon. Ik heb nog geen storing of slecht verbinding mogen constateren.

Over de vormgeving kan ik kort zijn. Strak en mooi afgewerkt design.

Het draagcomfort is goed. De koptelefoon zit lekker en klemt niet. De kussentjes sluiten goed om m`n oren hierdoor heb je haast geen last van omgevingsgeluid. Koptelefoon blijft goed zitten en klem niet.

Qua duurzaamheid vind ik de volumeknop wat fragile, verder is het een goed ding het voelt solide aan.

Over het algemeen een goed product.