Philips SHB5800BK/00 - Reviews

8,2 Lees 1 review

Beoordeling op basis van 1 review

Jacquot1 13-03-2015 Product paar weken in bezit

Inmiddels 2 weken in het bezit van de SHB5800. Ik heb de oordopjes gekocht speciaal voor het hardlopen, zodat ik geen snoer/kabel meer nodig heb. De oordopjes zijn snel en gemakkelijk te verbinden met de bluetooth-functie middels je smartphone. Met één druk op de knop worden de oordopjes verbonden met je telefoon. Deze draadloze in-ear headphone beschikt over 3 verschillende meegeleverde caps. Deze zijn gemakkelijk verwisselbaar. Er zit altijd wel een cap bij die goed past in je oorschelp. Dit was dus bij mij ook het geval.

Het geluid van de headphone is goed, maar niet super. De basslijnen kunnen beter, terwijl de hoge en lage tonen goed in balans zijn. Verder is het design van de oordopjes erg mooi. Ook de bedieningsfunctie op de kabel is zeer handig voor bij het sporten. Een volume regelaar op de kabel vind ik een 'must'. Gemakkelijk en gebruiksvriendelijk het volume regelen, zo ook bij de SHB5800. De accu van de headphone gaat lang genoeg mee en is weer snel opgeladen met de meegeleverde kabel.

Ik ben er tot dusver zeer blij mee. Tot op heden nog geen spijt gehad van deze SHB5800. De oordopjes zijn zeker de moeite waard voor bij het sporten.