Philips SHB5800BK/00 - Reviews

Klankkast
gesloten
Kleuren
zwart

Beoordeling op basis van 9 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Anoniem 02-12-2016

Het is niet water dicht

Het aan mij verkocht met de mededeling dat het waterdicht is. Ik liep ermee en het begon te regenen. toen ik thuis was ging het niet meer aan. Erg jammer dit.

alexander64 11-09-2016

Niet duurzaam

Ik heb deze oordopjes nu ongeveer een jaar. De rubber dopjes raken makkelijk los, en ik ben ze inmiddels allemaal kwijt, waardoor ze alleen nog maar zonder dopjes in het oor kunnen. Au! De klemmen voor in het oor breken makkelijk af en zijn inmiddels beiden kapot.

Cyclist2016 02-04-2016

Comfortabel, strak laag, mooi hoog!

Ik heb deze hoofdtelefoon gekocht om te gebruiken tijdens het fietsen. Ik had gehoopt dat het fijn zou werken zonder kabel en deze verwachting is precies waar gemaakt.

Het verbinden met mijn telefoon ging makkelijk, de dopjes zitten lekker en vallen niet uit mijn oren door de handige rubberen vleugeltjes.

Daarnaast zijn ze verassend goed in audio kwaliteit. Zoals de doos zelf al aangeeft zijn ze stevig in de lage frequenties en hebben daarnaast ook mooie en frisse hoge frequenties.

Tevens zitten er verschillende oordoppen bij, en zijn ze makkelijk op te laden. Mijn telefoon geeft zelfs weer hoeveel procent batterij er nog over is.

Aanrader!

xmarit5 29-12-2015

Op zich prima

Huiverig kocht ik deze oordopjes want mijn oren zijn nogal klein en ik kon de hooftelefoon niet passen. Met de kleinste oordopjes en kleinste zwarte rechthoekjes zit het toch prima. Het valt niet uit tijdens het sporten. Het is erg zaak om de rubber rechthoekjes onder een goede hoek in de plooi van je oor te vouwen, anders gaat het al vrij snel irriteren. Ik gebruik het bij hardlopen voornamelijk, en daar is het prima voor. De geluidskwaliteit is niet zo bijzonder, maar in mijn ogen wel voldoende. De bediening gaat makkelijk via de knopjes.

Adje47 26-11-2015

Prima product. Makkelijk in gebtuik

Ik heb het product nu een aantal weken in gebruik en ben er zeer tevreden over. Vooral de bleutooth functie is erg handig. Geen draadjes in de knoop etc.

Haadrianus 24-10-2015

Auditief prima, maar het draagcomfort is slechts matig.

Instellen en koppelen gaat erg makkelijk en probleemloos, ook het opnieuw koppelen.
De geluidskwaliteit is zowel voor spraak als muziek prima, zeker de gezien de kleine drivers.
Maar het draagcomfort is zeer matig, geen van de bijgeleverde cupjes past lekker.
Ook zijn de oordopjes vrij groot en hangen daardoor wat in het oor.
Opladen gaat redelijk snel en de standtijd is zeker niet slecht.
Het bedienen van de toetsjes gaat goed, alleen is het kabeltje gevoelig bij aanraken/bewegen en dat geeft duidelijk bijgeluiden tijdens het gebruik.

Echt erg jammer dat het draagcomfort het geheel zo een negatief beeld geeft.
Wel moet je er rekening mee houden dat het draagcomfort een persoonlijke beleving is, alleen is uitproberen in de winkel zelden mogelijk.

Groet Ad.

miertje01 13-08-2015

draadloos is fijn/ geluid ok/ comfort in oor matig.

De oortjes vallen vrij groot uit en de manier van "bevestigen" in je oor zit niet echt fijn.
om goed geluid te ervaren moet hij wel goed in je oor zitten.
geluid op zich is niet veel op aan te merken.

De opties die van toepassing zijn bij telefoneren e.d. heb ik nog niet gebruikt en kan ik dus ook niet over oordelen.

Jacquot1 13-03-2015 Product paar weken in bezit

Inmiddels 2 weken in het bezit van de SHB5800. Ik heb de oordopjes gekocht speciaal voor het hardlopen, zodat ik geen snoer/kabel meer nodig heb. De oordopjes zijn snel en gemakkelijk te verbinden met de bluetooth-functie middels je smartphone. Met één druk op de knop worden de oordopjes verbonden met je telefoon. Deze draadloze in-ear headphone beschikt over 3 verschillende meegeleverde caps. Deze zijn gemakkelijk verwisselbaar. Er zit altijd wel een cap bij die goed past in je oorschelp. Dit was dus bij mij ook het geval.

Het geluid van de headphone is goed, maar niet super. De basslijnen kunnen beter, terwijl de hoge en lage tonen goed in balans zijn. Verder is het design van de oordopjes erg mooi. Ook de bedieningsfunctie op de kabel is zeer handig voor bij het sporten. Een volume regelaar op de kabel vind ik een 'must'. Gemakkelijk en gebruiksvriendelijk het volume regelen, zo ook bij de SHB5800. De accu van de headphone gaat lang genoeg mee en is weer snel opgeladen met de meegeleverde kabel.

Ik ben er tot dusver zeer blij mee. Tot op heden nog geen spijt gehad van deze SHB5800. De oordopjes zijn zeker de moeite waard voor bij het sporten.

BB30 10-01-2015

jammer dat de oortjes niet passen

Goed toestel, maar kan iets beter.
Jammer van de oortjes, ze passen niet. Er zijn drie dopjes meegeleverd, geen enkel past behoorlijk. Ik kocht deze voor tijdens het sporten bereikbaar te zijn en muziek te beluisteren. Jammer ze vallen altijd uit. Geluid , design is goed tot zeer goed. Draadje tussen beide oortjes mocht langer.