Philips A3PRO/00

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 23 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips A3PRO/00 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

Sand Dutch 20-09-2015
Geschreven voor: Philips A3PRO/00

Zeer goed geluid, juist instelbaar draagcomfort en mooi uiterlijk. Daarnaast van mini naar jackplug om te zetten.

Niels 16-07-2015
Geschreven voor: Philips A3PRO/00

De A3PRO geeft een krachtig, mooi, helder geluid weer.
Niet geheel onbelangrijk voor een over-ear headphone wordt het omgevingsgeluid goed afgeschermd en is het voor de directe omgeving ook zeker niet storend.

Het gewicht van dit soort headphones is voor sommige mensen een puntje van aandacht; ik heb er in dit geval totaal geen last van.
Het materiaal oogt en voelt duurzaam, doch licht genoeg. Gezien het feit dat ik er er pas een aantal dagen gebruik van maak, kan ik uiteraard nog niks met zekerheid zeggen over de uiteindelijke duurzaamheid.

Het enige minpunt dat ik heb ervaren met deze serie APRO headphones van Philips is dat de bijgeleverde kabel ook echt voor een dj handig kan zijn, echter is het voor normaal thuis- en/of sportschool gebruik zoals in mijn geval, niet bepaald handig dat de plug zo lang en dik is en dat er een uitrekbaar krulsnoer dichtbij de plug van de kabel is geplaatst. Dit alles 'even' wegwerken in sportbroekje of standaard broekzak blijkt toch vaak wat lastig.
Het zou fijn zijn als er voor een klein bedrag een kabel door Philips beschikbaar gesteld zou worden met kleinere plug en zonder krulsnoer (die ook nog eens mooi in de headphone te bevestigen is zoals nu wel het geval is).

Al met al ben ik tevreden met mijn aankoop en verwacht ik er nog een zeer lange tijd plezier van te beleven.

ltenpas 14-07-2015
Geschreven voor: Philips A3PRO/00

Helder en sterk geluid, warme klank en volle bas.
Ziet er keurig afgewerkt uit, duurzame materialen.
Mooi dat de 6,3mm jack vast geschroefd kan worden op de 3,5 mm plug.

JPMasterish 05-07-2015
Geschreven voor: Philips A3PRO/00

Het is een prachtige koptelefoon met een zeer goede geluidskwaliteit, maar de oorkussens zijn naar mijn mening te weinig gevuld, omdat mijn oren de achterkant van de koptelefoon aanraken. Hierdoor irriteren de puntjes van mijn oren na lange luistersessies.

KvH2015 04-07-2015
Geschreven voor: Philips A3PRO/00

We hebben de A3-PRO nu een paar dagen in bezit en de eerste ervaringen zijn geweldig. Echt lekker stevig, dat geeft vertrouwen. Geluidsisolatie een dikke 10. Mooie materialen die goed en 'duur' aanvoelen (geen plastic). De geluidskwaliteit is boven onze verwachting.

Eric Zwaan 04-07-2015
Geschreven voor: Philips A3PRO/00

De koptelefoon voelt super degelijk aan, heeft een goed geluid met diepe bas en sluit redelijk goed omgevingsgeluid buiten. Bovendien heeft de koptelefoon een prachtig design. Ik heb de koptelefoon pas enkele dagen, maar ben tot dusver uitermate tevreden.

Ahrend-Jan 03-07-2015
Geschreven voor: Philips A3PRO/00

Pas een paar dagen in bezit. Vormgeving, geluid en degelijkheid van hoge kwaliteit. Voldoet boven verwachting. Verwacht er erg lang plezier van te hebben.

Edtje013 03-07-2015
Geschreven voor: Philips A3PRO/00

Mooi uiterlijk en voelt stevig aan. Drukt niet te hard tegen het hoofd. Geluidkwaliteit voldoet aan mijn eisen.

JPEM 01-07-2015
Geschreven voor: Philips A3PRO/00

Na de eerste indruk kan ik alleen maar concluderen dat het geluid uitstekend is. Het draagcomfort is prima. Drukt niet te zwaar op het hoofd en op de oren. Omgevingsgeluid is niet waarneembaar en de omgeving hoort niks uit de koptelefoon. Dat werkt dus prima twee kanten op.
De bouwkwaliteit is goed, maar ik kan nog niet aangeven of dat op de lange termijn ook goed is. De A3Pro voelt degelijk aan en ziet er goed uit. De mogelijkheid om het snoer aan twee kanten vast te maken is wellicht handig, voor mij echter niet van toepassing. Maar waar ik mee begon en waar het uiteindelijk om draait is het geluid. Dat is echt van hoog niveau, helder en zuiver ook als de volumeknop open gaat. Een aanrader.

Henk-Jan Wondergem 01-07-2015
Geschreven voor: Philips A3PRO/00

Mijn vriendin was gistren jarig, en is een paar weken geleden aangenomen voor het Prins Claus Conservatorium van de Hanze Hogeschool Groningen. Omdat ze nu vaker moet oefenen op haar piano heeft ze een digitale piano aangeschaft, waar ze op kan spelen zonder dat het voor haar omgeving geluid maakt, mits ze een koptelefoon heeft. En die had ze niet. Gelukkig heeft ze een bedachtzame, ondersteunende vriend (ondergetekende), die dit essentiële object voor haar wilde aanschaffen. In de MediaMarkt in Groningen bleef ik twijfelen. Ik wilde kwaliteit, zonder al die foefjes als wireless, kleurtjes of microfoons. Een goede koptelefoon met mooi geluid, en het liefst een beetje betaalbaar want ik ben slechts een student die moet rondkomen van de studiefinanciering en een minimumloonbijbaantje. En toen zag ik de Philips Pro reeks. Met de cashbackactie viel dit precies in mijn budget. Ik ben niet snel emotioneel, maar mijn hart maakte wel een klein sprongetje. In de winkel hadden ze alleen het A1 model, maar ik ging snel aan het rekenen en besloot dat het A3 model alles was wat ik nodig had om mijn vriendin te verblijden en haar muzikale carriere veilig te stellen. Goede kwaliteit, mooi design, geen overbodige onzin. Dus heb ik op de website van de MediaMarkt hem gelijk bestelt. En toen zojuist de pakketbezorger mij de koptelefoon in de handen drukte, wist ik dat ik geen spijt ging krijgen. Mooi om dat oren, fijne feel, de aroma van nieuw en degelijkheid. En de belangrijke kwaliteit? Meer dan aanwezig. Overweldigend. Dus bedankt, Philips. Samen zorgen wij ervoor dat uit de Groningse volkswijken een pianiste zal opstaan die de wereld gaat veroveren met haar toetsaanslagen.

Jgr1968 25-06-2015
Geschreven voor: Philips A3PRO/00

Sinds een aantal dagen deze koptelefoon in huis. Is voor mij de eerste ervaring met zo'n koptelefoon, gebruikte voorheen standaard in-ear oordoppen van Philips. Wat meteen opvalt is het verschil in geluid qua volheid en geen trekkende touwtjes meer in je nek ten opzichte van gewone oordoppen. Ook op vol volume blijft het geluid zuiver, echter bij hoger volume lijkt het alsof de bas in verhouding meer gaat overheersen dan op lager volume maar niet storend voor mij persoonlijk. Koptelefoon is vrij robuust, waardoor die een stootje kan hebben. Oorschelpen sluiten goed af rondom de oren waardoor omstanders weinig last hebben van het geluid en andersom, tevens passen de oren er ruim in wat bij andere koptelefoon nog wel eens anders is.

Paul-Christiaan 04-06-2015

Beste lezer,

De koptelefoon is erg fijn en zit goed! Ik gebruik hem voor mixen dus comfort en sluiting is erg belangrijk!

Rik Pabbruwee 01-06-2015
Geschreven voor: Philips A3PRO/00

Na een paar uren gebruik wordt het gebied rond de oren geïrriteerd. Duurzaamheid kan ik nu nog niet beoordelen. Geluid is voor mij (als eenzijdig doof) goed ook al is het jammer dat er geen optie is voor mono maar dat heeft natuurlijk geen een koptelefoon tegenwoordig.

ieeev 21-04-2015
Geschreven voor: Philips A3PRO/00

Sinds enige tijd ben ik in het bezit van de Philips A3pro. Wat vrijwel meteen opvalt is het strakke design van de A3pro. Hij ziet er erg modern en gestroomlijnd uit. Dit is natuurlijk mooi meegenomen alleen het allerbelangrijkste is de geluidskwaliteit. De A3pro geeft een ontzettend zuiver geluid. waarbij vooral opvalt hoe goed je de Bass kan horen. Omdat de koptelefoon goed op de oren past en deze vrijwel helemaal afsluit, hoor je weinig tot geen omgevingsgeluiden door je muziek heen. Dit zorgt ervoor dat je jezelf goed kan afsluiten en volledige focus kan houden op de dingen waar je mee bezig bent.Hier aan toegevoegd valt ook op dat mensen in je directe omgeving weinig last hebben van de muziek die je zelf luistert. De A3pro zit comfortabel. In het begin had ik het idee dat hij iets te zwaar was, echter na enkele dagen valt dit totaal niet meer op.
Tot slot kan ik de A3pro aan iedereen aanraden. Voor zowel recreatief gebruik als professioneel. De A3pro zorgt voor een prettige muziekbeleving en is heel makkelijk in het gebruik.

JSchoofs 13-04-2015
Geschreven voor: Philips A3PRO/00

Nu enkele dagen in het bezit van de Philips A3PRO en ik ben echt te spreken over de koptelefoon. Geluidskwaliteit is top met een goede bass. De schelpen sluiten goed af waardoor je geen last hebt van omgevingsgeluiden. Het uiterlijk is strak en netjes vorm gegeven, niet te schreeuwerig. De koptelefoon is daarnaast gemakkelijk op te vouwen, en zo ook ideaal voor onderweg.

Duurzaamheid is nu nog lastig te bepalen, maar de koptelefoon voelt in ieder geval ontzettend robuust en degelijk aan.

Emma1234 05-11-2014
Geschreven voor: Philips A3PRO/00

De A3-PRO heeft een mooi en netjes afgewerkt uiterlijk. Precies zoals we van Philips gewend zijn. Daarnaast zit hij comfortabel omdat je hem precies op je eigen maat kan afstellen en het geeft ontzettend mooi geluid met een goede bas. Je bent even geheel van de buitenwereld afgesloten wanneer je de headphone op hebt. Wanneer je het volume erg hard zet kunnen mensen in de omgeving de muziek horen maar wanneer je hem op een "normaal" volume zet niet. De koptelefoon is dj-proef met een opzetstukje die in een draaitafel gestoken kan worden. Erg leuk voor mensen die zelf plaatjes draaien. Het enige nadeel vind ik dat het geen lichtgewicht koptelefoon is maar ook hier kan je aan wennen. Al met al een prachtige koptelefoon met mooi geluid!

Dirk-maaike 25-10-2014
Geschreven voor: Philips A3PRO/00

Allereerst valt het mooie, moderne en duidelijke design op: strak, zwart, met RvS en zonder te veel tierelantijntjes. Daarnaast is het heel prettig dat de headphone ‘opbouwbaar’ is, waardoor erg gemakkelijk opbergbaar. Echter is het jammer dat het meegeleverde tasje er niet echt duurzaam en robuust uitziet, in tegenstelling tot de headphone zelf. Wat wel opvalt, is het gewicht, het is vrij zwaar. Gelukkig heeft het veel draagcomfort op je hoofd, is het gemakkelijk in te stellen en is er aan beide kanten een ingang voor de draad. Wanneer je hem op hebt filtert de headphone de omgevingsgeluiden goed, waardoor je fijn kunt focussen op het geluid. Het geluid zelf is warm en zuiver. Kortom, what you see is what you get! Een aanrader!

lucasvanegmond 23-10-2014
Geschreven voor: Philips A3PRO/00

de philips a3pro koptelefoon is een koptelefoon voor mensen die geluidskwaliteit gecombineerd met design erg belangrijk vinden. ik heb de a3pro een aantal weken in mijn bezit en de koptelefoon heeft een ontzettend helder geluid. de over-ear zit erg comfortabel en zorgt ervoor dat je bijna geen tot geen geluiden van buitenaf meekrijgt.verder zorgt de a3pro ervoor dat mensen van buitenaf geen last van je hebben of mee kunnen luisteren. persoonlijk vind ik dit erg fijn omdat ik er niet van houdt als mensen met mijn muziek mee luisteren.
de vormgeving is prachtig. de ijzeren coating gecombineerd met het matte zwart zorgt voor een mooi strak design. verder is de koptelefoon erg makkelijk in te klappen en dus ook makkelijk mee te nemen voor een relatief grote koptelefoon.
al met al is de a3pro een top koptelefoon en is de prijs die je ervoor betaald absoluut niet hoog. voor mensen die mooi geluid, design en draagcomfort waarderen is dit een perfecte match.

JorinCl 23-10-2014

A3-PRO

ik ben nu een tijdje in bezit van de Philips A3-PRO en ben er zeer tevreden mee. Als ik de headphone op heb, dan hoor amper de geluiden om mij heen. Ook hebben de personen die langs mij zitten geen hinder van mijn muziek als ik deze wat harder zet, dit zou ik zelf bij anderen ook erg waarderen. Er komt zeer helder en dynamisch geluid uit waardoor de muziek optimaal tot zijn recht komt. Verder is de prijs / kwaliteit verhouding ook erg goed.

Kortom zeker een aanrader !

jdendekker 22-10-2014
Geschreven voor: Philips A3PRO/00

De kwaliteit van deze Philips A3-Pro hoofdtelefoon is subliem, net als het geluid. Als DJ gebruik ik deze koptelefoon meerdere malen per week en hij isoleert extern geluid perfect waardoor ik het geluidsniveau niet te hard hoef te zetten. Dit voorkomt suizende oren (lees: gehoorschade) na het draaien. De hoofdtelefoon is heel gemakkelijk opvouwbaar tot een klein pakket en daarmee makkelijk mee te nemen. De kussentjes zijn simpel te vervangen, praktisch voor de toekomst. Over duurzaamheid kan ik tot op heden weinig zeggen, maar hij voelt zeer robuust aan. Een absolute aanrader en aantrekkelijk geprijsd!

Anjx 19-10-2014
Geschreven voor: Philips A3PRO/00

Ik ben super enthousiast over de A3-PRO hoofdtelefoon!!
Het geluid is helder en de muziek van de artiest komt volledig tot zijn recht. De kleinste details zijn te horen via de A3-PRO en ik heb zeer weinig last van omgevingsgeluiden door de oorschelpen. De hoofdtelefoon is ideaal voor onderweg, als je aan het draaien bent, muziek aan het produceren bent of als je een muziekliefhebber bent net als ik!

Ik heb hem gekocht omdat ik de samenwerking met Armin van Buuren een toffe samenwerking vind en ik had er vertrouwen in dat het product goed zou zijn, deze verwachting is zeker niet overschat!
Over de duurzaamheid kan ik nog niet zoveel zeggen omdat ik hem nog niet zo lang heb. Echter, is de A3-PRO van goed materiaal dus ik verwacht dat deze hoofdtelefoon lang mee zal gaan. Daarnaast is het erg handig dat de A3-PRO in kan vouwen zodat ik hem compact kan opbergen in mijn tas.

Conclusie: Ik raad deze aan iedereen aan!

Kuipers19 16-10-2014
Geschreven voor: Philips A3PRO/00

Al bij het uitpakken valt het mooie design meteen op en voelt de hoofdtelefoon stevig aan. Daarna was het even zoeken welke stekker in de hoofdtelefoon moest, maar als het eenmaal gelukt is.... Fantastisch geluid voor de drager, maar nagenoeg geen "lekkage" van geluid naar de mensen rondom..ook het draagcomfort steekt ver boven mijn oude "budgetmodellen" uit, zit nl superlekker.

Al met al tot nu toe zeer tevreden.

kevin123456 07-10-2014
Geschreven voor: Philips A3PRO/00

Vooral comfortabel! Geluidskwaliteit is fantastisch. Wat mij betreft een goeie headphone van Phillips en ziet er ook nog is vet uit.

Aanrader!!